20 Nisan 2010 Salı

Nadal: Kendimi Kormak Durumundaydim

Nihayet Nadal basin aciklamasini yapmis. Aynen daha once soylendigi uzere kendini koruma amacli bir karar oldugunu soylemis. Bir yerlerde de Carsamba gunu antremanlara baslayacagini okumustum.

Hapsirsa dizleri ile ilgili haber yapilan Ispanyol, basin toplantisinda da oldukca rahat gorunmus.


bir adam sendecilik



bir vurdumduymazlik


Monte-Carlo ile ilgili "Mutlaka kazanmam gerekiyordu. Sansliydim, iyi oynadim." demis. Uzun suren mental problerinden de kurtulmus olmasi gerekir. Ben sahsen onun gibi kazansam bir Masters turnuvasini, kendime guvenirdim yani.

Bu arada Nadal'da da ne haber potansiyeli varmis. Kazanir makale yazilir, kaybeder olay olur, mactan cekilir tartismalar baslar. Simdi de turnuvadan cekilmesi cok konusuldu, gerci ilk kez boyle bir sey yapiyor ama... Bir duzene girse de o da rahatlasa biz de artik.

Bir de Isvicreli saat firmasi Richard Mille'nin Nadal icin ozel olarak sinirli sayida yaptigi 500.000 kusur dolarlik RM027 NADAL saati de gozumuzden kacmadi. Saat 20 grammis, artik nasil oluyorsa. Ruh bile 21 gram.

Hiç yorum yok: