28 Nisan 2010 Çarşamba

Roma: Gunun Maci

Dun Djokovic kolay bir galibiyet alip Federer elenince ortaya cikan tabloda Nadal'in bulundugu tarafin favorisi biraz daha favori hale geldi dersem yanlis soylemis olmam herhalde. Haliyle bugunun en merak edilen maci Nadal-Kohlschreiber maci olmustur.

Bu mac Nadal'in gecen haftaki performansinin bir haftalik mi oldugunu, Barcelona'dan cekilme sebebinin sadece dinlenme mi yoksa arkasinda bir sakatlik mi oldugunu ve Rafa'nin daha hizli bir zeminde nasil bir goruntu cizecegini gostereceti. Mac 6-1 ve 6-3'luk iki set ile bitti. Ben maci izleyemedim ama 28 basit hata yapmis Kohlschreiber. Bu 7 oyun gibi bir sey. Nadal'in basit hata sayisi 11 ve ilginctir bunlarin 8'ini daha rahat kazandigi 1. sette yapmis.

Mac sonunda Ispanyol televizyonuna roportaj vermis. Parmagi ve bandajlari ile ilgili bir sorunu oldugundan(ben de bilmiyorum tam olarak nedir) ve rahat calisamadigindan bahsetmis. 1-2 gun once de parmaklari ile ugrasirken kameralara yakalanmisti Djokovic'i izlerken.



Bazen Nadal'in roportajlarinda fazla detay verdigini dusunuyorum. "Soyle oynamaliyim, su yonumu gelistirmeliyim" gibi seyleri biraz fazla soylemesinin yaninda bu tarz gereksiz detaylari da veriyor bazen. Sakatlik bile olmayan sudan bir problem sonucta. Biraz daha ketum olup daha az detay vermeyi ogrenmesi lazim. Zamanla ogrenir, daha cocuk ne de olsa.

Hiç yorum yok: