28 Nisan 2010 Çarşamba

Bayanlarda Sakatlar

WTA ile ilgili uzunca bir suredir bir sey yazmamistik. WTA bildik dengesizligi ile devam ediyor. Sakatliklar gundemde.

Kim Cjlisters ayagindaki sakatlik nedeni ile 6 hafta kortlardan uzak kalabilirmis. Bu Roland Garros'u kacirabilecegi manasina geliyor ama kendisi "Hizli iyilesirim ben" demis.

Henin'in sol elindeki bir parmagi kirilmisti. Tek el backhand uzmani "Ben o elimi pek kullanmiyorum zaten." diyerek mucadelesine devam ediyor.

Sol bileginden sakatlanmis olan Jankovic ise oynamaya ve simdilik kazanmaya devam ediyor.

Bugun icimi ciz ettiren bir haber Carla Suarez Navarro'dan geldi. Ayak bilegini cok ama cok kotu burkmus. Kirilmis olabilir diyen var, bacagi kendi ustune katlandi (!) diyen var. Gormeye tahammul edilemeyecek bir manzaraymis. Umarim cok kotu bir durumda degildir. Benzeri bir durum gectigimiz gunlerde Wozniacki'nin basina gelmisti ama onun durumu o kadar kotu degildi.

Sirtindan sakatligi olan, insanlarin ne sevgi ne nefret ama bolca acima duygusu ile yaklastigi Safina geri donus girisiminde bulunuyor. Dedigine gore sakatligi tekrarlarsa kariyeri bitebilirmis. "Tenisten ayri kaldigim sure icerisinde ne siralamayi ne de kupalari, sadece tenisi ne kadar cok sevdigimi dusundum" demis. Donusunu biraz aceleye getiriyor gibi, eger istedigi duzeye gelemediyse yine uzun bir ara verir diye dusunuyorum.

Hiç yorum yok: