24 Şubat 2010 Çarşamba

Davis Cup: İrlanda-Türkiye

5-7 Mart tarihleri arasında, bu senenin ilk Davis Cup mesaisini yapacak tenisçiler. Türkiye, geçen yıl yükseldiği Europe/Africa Group II'de ilk tur maçında İrlanda ile karşılaşacak, İrlanda'nın başkenti Dublin'de. Ev sahibi İrlanda, kort seçimini de kendisi yaptı tabii. Maçlar, kapalı halı kortta oynanacak. Cuma günü TSİ 18.00, cumartesi günü TSİ 16.00, pazar günü TSİ 15.00'da başlayacak maçlar. Saatler, maçları izlemek için uygun, lakin bir Türk televizyonunun maçları yayınlayacağını sanmıyorum. Aslında TRT'nin falan alıp yayınlaması gereken maçlar bunlar, neden özen göstermiyorlar, bilmiyorum. İrlanda'da bu maçı çekecek yayıncı kuruluş vardır elbet; çok mu zor ufak bir paraya onla anlaşmak? Altı üstü 5 maç oynanacak şurada, ki ilk 3 maçta bile bitme ihtimali var turun... Neyse. Kadrolar şöyle;

İrlanda: Louk Sorensen, Conor Niland, James McGee, Barry King
Türkiye: Marsel İlhan, Haluk Akkoyun, Barış Ergüden, Anıl Yüksel

İrlanda'da Sorensen ve Niland, en önemli oyuncular. İkisi de top 300'de yer alıyor. Sorensen, Avustralya Açık'ta elemelerden gelip 2. tur oynamıştı hatta bu sene, dikkat etmek lazım yani... Diğer oyuncularını tanımıyorum.

Bizim en büyük kozumuz Marsel olacak tabii. Sanıyorum, diğer iki tekler maçını da Haluk Akkoyun oynayacaktır. Çiftlerde de Haluk/Barış diye tahmin ediyorum. Anıl Yüksel, ilk kez milli takıma seçildi ve maç yapması pek olası değil bana göre. Maçlar 5 set üzerinden oynanacak, onu da belirtelim.

Marsel, Sorensen ve Niland'ı mağlup ederse şansımız var bence. Çekişmeli bir seri bekliyor ve 3-2'lik İrlanda galibiyeti tahmin, 3-2'lik Türkiye galibiyeti temenni ediyorum...

Hiç yorum yok: