24 Şubat 2010 Çarşamba

Bu Çocuk Adam Olmayacak

Vallahi olmayacak, billahi olmayacak. Andy Murray, bugün Dubai'deki ilk tur maçında Sırp raket Janko Tipsarevic'e 7-6, 4-6, 6-4'le kaybederek turnuvaya erken veda etti. Maçı izlemedim, ama okuduklarıma göre yine çok pasif bir Murray varmış kortta. Tipsarevic de iyi oynamış, onu da kaçırmayalım. Sürekli dediğim gibi, Murray cesur oynamak zorunda bir şeyler başarmak istiyorsa. 23 yaşını dolduracak bu yıl ve hala ortada bir grand slam şampiyonluğu yok. Akranı olan Novak Djokovic'ten daha yetenekli olduğunu düşünüyorum; ama o Djokovic, 2 sene önce grand slam kazanmışken, Murray oynadığı 2 grand slam finalinde, üstelik aynı adama karşı set bile kazanamadı...

Dubai'de diğer sürpriz sonuç Tsonga'nın Ljubicic'e 2 sette kaybetmesi. Acapulco'daki toprak kort turnuvasında oynayan Memphis finalistleri Querrey ve Isner, ilk tur maçlarında Gonzalez ve Greul'e mağlup oldular. İlgili bir haber okumadım, ama öyle tahmin ediyorum ki, bir dahaki hafta Sırbistan-Amerika Davis Cup maçı toprak kortta oynanacağı ve bu iki oyuncu da Davis Cup'ta Amerika'nın 2 tekler oyuncusu olduğu için, toprakta maç pratiği kazanmak istediler sanırım. Özellikle Querrey, Fernando Gonzalez'e yenildiği maçta, epey bir zorlamış rakibini... Gulbis, Memphis yarı finalinden sonra Delray Beach'te de 2. turu gördü. Hiç de fena başlamadı yıla; aldığı sonuçlar bir yana, oynadığı oyun ve daha da önemlisi sağlamlaştırdığı konsantrasyonu umut vadediyor. Ben hala kendisinden büyük şeyler beklemiyorum; ama geçen seneki Gulbis'ten daha iyi bir Gulbis göreceğimize eminim bu yıl. Costa do Sauipe ve Buenos Aires'te üst üste 2 şampiyonluk kazanan 30'luk Ferrero, dinlenmeden geldiği Acapulco'da da ilk maçını 1 saatte bitirdi. İkinci turda Andreev ile oynayacak. Yenilir bence artık...

Hiç yorum yok: