8 Ocak 2016 Cuma

Grigor Dimitrov Durmuyor


Başlığın tenisle ilintili olmasını umut ederdim ama elbette alakası yok. Bir süredir birlikte olduğu Maria Sharapova'dan geçtiğimiz kasım ayında ayrılan Dimitrov, yeni sevgili yapmakta hiç gecikmemiş.

Uzun süre F1 pilotu Hamilton ile birlikteliği ile bilinen Nicole Scherzinger, Dimitrov'un 5821. sevgilisi olmaya hak kazanmış. 24 yaşındaki Dimitrov, o kadar fazla sevgili değiştirdi ki, kendisi de hiç 24 yaşındaymış gibi gelmiyor artık. Bir de Sharapova'yı terk edip, kendisinden 13 yaş büyük birisiyle birlikte olması magazinsel anlamda daha da büyük tepkiler vs. getirdi sağda solda.

Buradan Scherzinger'e sesleniyorum: Ablacım, yaş farkını geçtim, önemli değil de, don değiştirir gibi sevgili değiştiren ve hala bariz bir şekilde ergen kafasında olan biriyle senin ne işin var ya? Kaç kurtar kendini diyeceğim de, o sana tekmeyi vurur 3 aya kalmaz. SBT.

(Bilerek iddialı konuştum. Ben yazdım şimdi, mucize olur, bunlar uzun süre birlikte olup ayrılmazlar da, biz de bir süre Dimitrov'un saçma magazin haberlerinden kurtuluruz. Amin.)

Hiç yorum yok: