19 Ocak 2016 Salı

Avustralya Açık: 1.Gün Sonu ve 2.Gün Önü

1 saat kadar sonra 2.güne merhaba diyebileceğiz. Pazartesi son işlerimi toparladığım için çok takip edemedim. Bu geceden itibaren maratona dahil oluyorum.

Kadınlarda 20-30 arası seribaşılar patır patır dökülürken ilk 10'dan fire vermedik. Sharapova ve Kvitova rahat kazandı bilhassa. Serena ise sağlam zorlanmış. Kazanacak görüntüde gelmedi ban akşam tekrara bakarken.

Erkekler tarafında en büyük sürpriz Paire'in 3 sette Noah Rubin adındaki genç ABD'liye elenmesi oldu. Maçtan sonra Paire koşa koşa basın toplantısına gidip rakibim iyi değildi de ben kötüydüm demiş. Ya kardeşim, karşında 18 yaşında genç, seni çatır çatır yenmiş. Hazmetsene?

Tsonga-Baghdatis maçının ilk iki seti güzel olmuş ama beklendiği gibi maç uzayınca Baghdatis'in yediği hurmalar totosunu tırmalamış. Alıştık artık bunlara.

Federer beklendiği gibi 1.5 saatin altındaki ilk tur galibiyetlerine bir yenisini daha eklerken Djokovic ise alışık olduğumuz buldozer modunda girmedi. Chung 9 oyun alarak iyi iş çıkarttı.

Bu geceki program daha güzel. Özellikle erkeklerde Murray ve Nadal'ın maçları daha heyecanlı olabilir. Geceyi 2'de Muguruza-Kontaveit ile açmak makul duruyor. Arkadan Murray ve Nadal maçları var sırasıyla. Artık sabah 8'e doğru sızmış olurum koltukta herhalde ki akşam seansı baya sönük bu sefer, bir şey kaçıracağımı sanmıyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Fak yu Nadal :(. Sanırım bir daha GS kazanamayacğı gerçeğini kabullenmek gerekiyor artık...

Adsız dedi ki...

Sanirsam tum yil raybanla gezecegiz, of Rafa derdin ne be adam !