25 Ocak 2013 Cuma

Azarenka ve "Tıbbi" Sorunlar

Azarenka'ya neden Stephens maçta kalmak için servis kırdıktan sonra tıbbi mola aldığını sormuşlar.. Şöyle bir cevap vermiş;

"Hayatımda ilk defa bir maçı kapatırken boğuldum (choke)... sinirlerim bozuldu, nefes alamaz gibi oldum, göğsüm sıkıştı..."

Bacım, senin bu anlattıklarına biz halk arasında "heyecan" diyoruz. Nasıl olmuş da senin bu yaşına kadar başına gelmemeiş hayret vallahi. Ama bunun için de tıbbi mola alınacaksa Andy Murray'in maçlarını hastaneden oynaması gerekir.

Azarenka maçtan hemen sonraki konuşmasında saçmaladıktan sonra basın toplantısında fiziksel bir sorundan bahsetmiş, ama yiyen olmamış pek...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kalp krizi geciriyorum sandim demis macin hemen ardindan ki dogru soylemis olabilir cunku panik bazen gogus ve sol kolda ciddi agriya sebep olur, kalp krizi gecirdigini dusunebilir insan. Mola taktik amacli da olabilir tabii ama kuraldisi birsey yapmamis. Kurallar elbette suistimal edilebilir ama kurallari koyan Azarenka degil. Taktik amacli mola alip saglam bi yalan da atabilir biz de bunu yiyebilirdik sonucta.

kirpi dedi ki...

Molada giderilebildiğine göre ciddi değil. Ayrıca sonrasında bahane üretmesi de olmamış.

Adsız dedi ki...

Bence molada giderilebildigine gore ciddi birsey degil demek dogru degil. O zaman Nadal'i elestirenleri de hakli cikarmis oluyorsunuz. Azarenka hirsina yenik dusmus olabilir ama sagligindan gercekten endise etmiste olabilir. Cunku dedigim gibi belirtiler aynidir panik atak 15- 20 dakikada gecer zaten. Ki bunlari Azarenka'ya antipati duyan biri olarak yaziyorum :))

kirpi dedi ki...

Fiziksel sıkıntılara o kadar kısa sürede müdahale edilebilir ama sinirsel olanlar dediğiniz gibi zaten en az 15 dakikada geçiyor. O yüzden inandırıcı bulamadım ben de..

Azarenka bence heyecanlandı ve kalp atışı biraz hızlanınca doktor çağırdı. Sonra kısa sürede geçince de "Yedik bir halt" diyerek bahane üretti biraz. Daha profosyonel olması lazım.