29 Haziran 2012 Cuma

Wimbledon: Acımız Büyük


73 yorum:

gülşan dedi ki...

bu gözlük küçük kalmış, acıyı yeterince anlatamıyor :(

Beril dedi ki...

"İt's not a tragedy, it's only a tennis match." demis Rafa. Metanetimizi korumaliyiz.

böhöööhöööö....

kirpi dedi ki...

Biz sadece teşbihle yetindik... Yoksa bu acıyı ifade etmeye hiç bir gözlük yetmez :(

kirpi dedi ki...

@beril

Bana ne arkadaş... Ben takarım gözlüğümü :(((

Şule Üzüm dedi ki...

Büyük bir doğal afet yaşamış gibiyim. Yarım yamalak izleyebildim nöbet dolayısıyla. Son set bu kadar çabuk bittiyse Rafa almıştır dedim, bayağı süre de buna inanarak rahat çalıştım. Neler oldu yahu? Nasıl oldu daha doğrusu?

Beril dedi ki...

Gozlugun altindan yaptim o yorumu zaten :(

kirpi dedi ki...

@Şule Üzüm

Rafa kötü, rakibi çok iyiydi. Rafa biraz ritm bulunca ara oldu. Ben dedim bu .ocuk aradan sonra sete servisle başlamasın, sonu kötü oluyor, hemen ısınamıyor dedim.. Isınamadı da. Rosol da kendi servisinde nefes aldırmadı. Kısfmet :(

@Beril

Ben de gece demedim taktım gözlüğü :(

Adsız dedi ki...

Gözlüğü geçtim kelimeler bile kifayetsiz kalır acımı anlatmama :( Sana söylüyorum Rosol aynı Söderling gibi ileride çocuklarına torunlarına anlatacağın tek anı Nadal'ı yenmiştim olacak taaam mıııı . böhühühühühühü :(((((

kirpi dedi ki...

Arkadaşlar yarın hepimiz siyah gözlük eylemi yapıyoruz :(

sputnik dedi ki...

kendimi alkole vurdum!!! gozluklerim gozumde elbette. ah ulan bihter... aman rafa... beni beni rafa'ni... :(

kirpi dedi ki...

8 Temmuz'da Pepe konseri varmış.. Bir grup arkadaş gidecek, arzu eden diğer Rafa severler gözlüklerini de alıp ağlamaya gidebilirler :((

sekoser dedi ki...

Ben bayram ettim vallahi. Gozluk falan takmam arkadas. Ama gitti cocuklara imza verdi ya, o an icim ciz etti.

Saka saka etmedi:p

Gecmis olsun.

Adsız dedi ki...

O değilde 2010 totemi bir anda 2009 kabusuna dönüştü birden...Zamanda bir kırılma oldu birden...Neyse ilerde zaman makinası icat olursa döner bu akşama uyarırız Rafayı....

Unknown dedi ki...

Kirpicim sitenin anahtarını rica edeyim. Ne oldu? Beni ahmaklıkla suçluyordunuz, etmediğiniz itham, hakaret kalmamıştı. Haydi geçmiş olsun :-)

kirpi dedi ki...

@Roger Federer

Öncelikle o sözü ben vermedim.. Sonralıkla da git bir oku bakalım Russell ne yazmış?

Sonra kopyala buraya.. Hadi üşenme!! :)

Şule Üzüm dedi ki...

Meğer NTV Spor'u açtığımda gördüğüm haber yayını çatının kapatılması sırasındaymış. Set kısa sürmemiş. Euro 2012 finalini de 19 inç güneş gözlükleriyle izliyoruz değil mi?

Unknown dedi ki...

Şaka bir yana hakkaten kötü oldu. Nadalsız tadı mi olur be? Ben biraz kızdırayım dedim ama bu kötü günde birde benle uğraşmayın. Bu sporun doğası. Yarın federerde elenebilir, djokovicde. Yıllar sonra olağan şüphelilersiz bir final olabilir ve bu güçlü ihtimal. Ama federer'in bu seneki oyunu bir tık yukarıda. Yarın yağmur var belli olmaz. Yine djoko maçıda belli olmaz. Heleki çimde herkes herkesi yenebilir ve yeniyor. Ama roddicke haksızlık yapan arkadaş her kimse ona selam yolluyorum.

Adsız dedi ki...

Isin kotusu Ingilizler bos yere umitlenecek yine :) Zaten Nadal'in elenmesi de hep Ingiltere'nin oyunu, salak herifler acik kort turnuvasini isiklar azaldi diye kapaliya cevirdiler, o tavan yagmur icin degil miydi ? Ne halt yemeye isiklari tavana monte edersiniz ki !!! Isik yuzunden acik hava sporunu heder ettiler, yarim saat sureyi saymiyorum bile. Neyse yine de Murray'cim sen farklisin bunlardan :) Gonul ister ki artik kazanasin ama bu sefer de zor be oglum :) Belki tepsi olur ama ?

kirpi dedi ki...

@Şule Üzüm

Aynen. Hatta o maçı 23 inch gözlüklerle izleyen bir Rafa da görebiliriz tribünde :(

Adsız dedi ki...

Ayrica bi gece disarda olmak zorundaydik, hem Almanya hem Nadal gumledi lanet olsun :( True grand slam aglama duvarina hosgeldim :)

kirpi dedi ki...

@Roger Federer

Sporda olur böyle şeyler, oturup ağlayacağımıza gülüp eğlenmeyi tercih ediyoruz, sonuçta spor izleyenlere eğlence içindir. Ama anlayışınız için teşekkürler.

Bence bu turnuvada daha fazla süpriz olmaz. Yani x oyuncu aynen bugünki gibi çok çok kötü olacak da rakibi coşacak falan... Ben pek beklemiyorum. Zaten uyarı gibi oldu, herkes gardını alır... Bir müsbibet bin nasihat hesabı.

@Adsız

Murray'de baskı oldu evet. Ama Nadal'ın çeyreği bomboş kaldı. Oradan Baker çıksın isterim. Bari Ferrer olsaymış orada, yarı finale giderdi ne güzel :(

kirpi dedi ki...

@Adsız

Hoşgeldiniz..

Ayrıca bu gözlükten Wozniacki ve Venus severler de faydalanabilir.. Bu gözlük tüm kaybedenlere ithaf edilmiştir :((

XxX dedi ki...

çok pis bi yenilgi oldu nadal için. 100 numaraya elenmesi falan iyice unutulmaz kıldı maçı. tabii ki şaşalı kariyerine toz kondurmaz bu yenilgi. bundan sonra oturup muhasebesini yapar, daha iyi döner kortlara.

Adsız dedi ki...

Tablonun alti mayin tarlasi gibi. Roger Federer rumuzlu arkadas yarin Federer de Djokovicte elenebilir demis ama yok ole bi dunya cunku resmen tablonun ust tarafinda dogru duzgun insan yok Fedole disinda, bence onlar yariyi oynasinlar direkt kalanlar da iste parayi olesmek icin oynayabilirler :)) Baker ceyrege gelse dahi fazlasi olmaz. Kohli gelebilir Nadal'in tarafindan, yarabbim ne menem insanlar var tablonun altinda, ates hatti gibi. Kursunlarimi aldim Rafa'ya dokmeye gidiyorum, bi daha bal gibi seker gibi kura cekecek insallah :)

Adsız dedi ki...

Bütün gün bu gözlükle çalışıcam Venus Williams hayranı olarak :((

kirpi dedi ki...

Maçla ilgili yorumlarıma gelirsek...

Rosol tipi iyi servis -sert forehand kombinasyonlu oyuncular çimde yüksek sırlamadaki oyuncuları zorlasalar da "genellikle" kazanamzlar. Çünkü;

1- Maçın en azından 3 setinde bile baştan sonra istikrarlı servis atamazlar.
2- İşler ciddileşince paniğe kapılırlar
3- "Hep böyle forehand vursa herkesi yener" diye düşünürsünüz ama hep öyle forehand de vuramazlar.

Dün bu saydıklarımın üçü de olmadı. Milyonda bir olasılık gibi bir şey. Bu şartlar altında normal bir mağlubiyet. Rosol sadece 4. sette düştü ama ondan sonra da çatı falan kapandı. Dediğim gibi; kısfmetsizlik...

kirpi dedi ki...

@Adsız

Ona da ayrı üzüldüm zaten. Olimpiyatlarda madalya çıkarsın bari :(

Adsız dedi ki...

Hahahahahhaha:D:D:D:D:D:D Sevincimiz çooook büyük. Hatta muazzam, muhteşem, mükemmel ve tüm bunların ötesinde. :D:D:D Evetttttttt demek istiyorum eveeettttt işte bu!!! O acizane surat ifadesi. :D:D:D:D

kirpi dedi ki...

*Don't feed the troll*

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@kirpi
Rosol'le ilgili maddeleri sıralamışsınız ya ben maçı izlemedim ama herhalde 09 RG Söderling, 08 Aussie Tsonga gibi birşeydi bu da, neden hep bu patlamaları Nadal maçlarına geliyor adamların anlayan beri gelsin :(
Troll'e heee deyin geçin ya, ezik işte.

Adsız dedi ki...

http://instagram.com/p/Mbq3TZqzrb/

Yavrusu ya tipe bak :(

kirpi dedi ki...

Hakaret varsa yorumları silerim, kimse kusura bakmasın.

kirpi dedi ki...

Federer için üzülüyorum artık. Niye tenisteki en ruh hastası izleyenler bu adamı tutar ki?

Tüm Federer fanları ruh hastası değil tabi, bunu ben kendim biliyorum ama tüm ruh hastaları Federer fanı sanki...

kirpi dedi ki...

Malum adsızdan gelen yorumları spam'e atım. Arada başka adsızlar da gitmez umarım.

Adsız dedi ki...

@kirpi
Forumlara falan takılınca fan grubu kendini belli ediyor zaten hemen, Nadal'ın ölmesini isteyecek kadar gerizekalı insanlar var aralarında. Aklı başında olanları tenzih ederim ama şu azınlık manyak kitlenin çoğunluğu maalesef RF grubunda. Hallerine acımaktan başka birşey gelmez elden. Tuttuğun sporcunun güzel yönlerini gururla söylerken ağzından çamurlar akıtırsan olmaz işte. Taraftar dediğin herkese saygılı olacak.

sekoser dedi ki...

Tenis ve taraftarlik kavrami bana gore yan yana gelemiyor. Hayranlik denebilir belki.

Burada bahsi gecen kisilerin ortaligi yakip yikan futbol holiganlarindan farklari yok bence. Federer'i destekelyen bir kisinin Nadal'in erken elenmesine sevinmesi ni anlayabiliyorum ama finalde bu ikisinin oynamasini
istemeyecek adami anlamiyorum.

Keske elenmeseydi de federeronu finalde yenseydi.

Not: Federer sempatizaniyim.:)

Adsız dedi ki...

Aynen ! Mesela ben Rafanim , Federer'in GS farkini acmasini haliyle istemiyorum ama wimbledon 2008 finalinin tadi damaginda kaldigindan geldim buraya Go Roger, Vamos Rafa yazdim. Nasip olmadi ayri ama Fedal maclari bence hala tenisin zirvedi. Mesela ben Nadal ve Djokovic'in maclarda birbirlerini asiri notralize ettigini dusunuyorum ama Fedal birbirini surekli bi ust noktada oynamaya zorluyor ve grand slamlerde sonuc ne olursa olsun inanilmaz resitaller sunuyorlar. Benim Federer'e sempati duyup duymamamin ne onemi var ki o zaman,adam benim sempati duydugum adamla tenisi zirveye tasiyor, saygi duyar izler keyif alirim, rekabette bi yere kadar :)

Russell dedi ki...

ya ben federer'in djokovic'in erken elenmesini de isterim yeri geldiğinde ama hakaret, küfür tamamen acizlik. doğru düzgün şekilde şakanı yaparsın, takılırsın geçersin. terbiyesizliğe lüzum yok.

Erman Tüneri dedi ki...

Haydi fedex aldın aldın bu kupayı yoksa bir daha da alamazsın.Acı yok sevinç var

kirpi dedi ki...

Hele bir elenmesin de o finalden önce....

XxX dedi ki...

tam gözlük bakmaya başlamıştım kendime benötö kontağı kapadı.

Adsız dedi ki...

2 gundur acik hava sporunu kortun ustunu kapatarak indoor turnuvaya ceviren Wimbledon'i anlamiyorum, anlamiycam. Federer de Djokovic'te kotu gerci de, dua etsinler tablonun altinda degiller. Garibim Murray, 2. surpriz kendisinden gelebilir.

ebru dedi ki...

Gözlüğün arkasında Federercilere yer var mıydı bilmiyorum ama Az daha biz de geliyorduk.Ucuz atlattık. Acınızı yüreğimde hissettim bir an. Nadal'ın yenildiği iyi olmadı. Yukarıdakiler ayağınızı denk alın. Aşağıdakiler pis kızmış valla!!

kirpi dedi ki...

Aman arkadaşlar, gözlüğe özenmeyin, lazım olduğunda alırsınız sadece... :(

Ya kortun kapanması yine bir derece de 40 dakikada kapanmasına laflar hazırladım.. 40 dakika maç mı durdurulur yaa? Sene olmuş 2012, uçan arabaları belkiyoruz, Avustralya bu işi çoktan çömzüş ve biz 40 dakika kortun kapanmasını bekliyoruz!

Adsız dedi ki...

Iyi de o kort yagmur nedeniyle yapilmadi mi ? Isiklandirma yapacaklarsa bunu kortu kapamadan cozmelilerdi sonucta ellerinden geldikce outdoor oynatmak zorundalar, merkez kort maclarini 3 yerine 1 de 2 de baslatanlar, olmezler, yazik yani, kortun herseyi degisiyor, hele bugun yagmursuzken indoor oynandi yuh yani ! Wimbledon cuvalladi bence.

kirpi dedi ki...

Katılıyorum. Dünkü çatı rezaletinden sonra bugün kapanma beklenmesin diye tüm maçları kapalı çatı ile oynattılar. E ne biçim açık çim turnuvası bu?

Russell dedi ki...

çok fazla ve gereksiz sürede kapalı kortta maç oynanıyor. diğer kortlardaki şartlarla merkez korttaki şartların bu kadar farklı olmaması lazım.

Adsız dedi ki...

nadal yine oynar da benim acım da büyük. güvenim kalmadı artık şu federer e. ya al bi slam ya da düş artık ilk on dışına falan. rahatlıycam valla.

Unknown dedi ki...

Bugün eleniyorduk bunu dün demiştim. Şimdi bay kahin olarak yorum yapıyorum. Wimbledeonu kazanma olasılıkları 3. tur itibarı ile şöyle oluştu
1-jo wilfred tsonga, roger federer %52
2-Novak djokovic %51
3-Andy murray %49
4-Juan del potro %38
5-M. youzhny %25
6-Andy roddick %17
Bugünkü zorlanmanın ana nedenleri
1-Üst üste 3. maçta aşırı yavaşlayan çim.
2-Klimalarla çimdeki nemin kuruması.
3-Benneteau nun toplara vurmak için ekstra 0. 26 saniye zaman kazanması.
4-Federerin servis volelerinin çalışmaması.

Sorun yok. 4. tur o kadar kolayki en fazla 90 dakikada game, set and match sözünü duyarız. Dinlenmiş ve nemini tekrar kazanmış çimde pazartesi ilk maçı oynamak avantaj. Pazardan sonra en az 5 gün güney ıngilterede yağış yok. Nem %60-80 arası.Geceden sabaha çöken nem zemini tekrar hızlandırır. Express biraz durakladı ama hızlanma vakti geliyor.

Adsız dedi ki...

Federer'den de buyuk acimiza yorum gelmis. Hani mac sirasinda tweet atmasa pseudofed Federer'in ta kendisi bence derdim, oyle bi yorum yapmis sagolsun !

kirpi dedi ki...

@Roger Federer

Bir tek nem zalaması ile kortun yavaşlaması ilişkisini anlamadım. Ben topun nemi azalırsa hzılanır zannediyordum, nem yavaşlatmıyor muymuş?

@Adsız

Ben art niyet göremedim ifadelerinde ama kelime seçimi sorun olmuş gibi. Sadece "şok oldum" diyip geçse daha iyi olurmuş.

Bennetteau maçı dün bahsettiğim tipik seri başı olmayan maçlarına iyi örnek oldu, 4. sette sakin kalamadı, 3. ve 5. sette de oyununu koruyamadı...

Unknown dedi ki...

Nem'in yavaşlattığı tek kort toprak korttur. Çimde
nem oyunu hızlandırır. Bunda ana etken top biraz kayganlaşacağı için ve zeminde kaygan olduğu için kısa sıçrar ve topu erken almak için oyun hızlanır. Geri çizgiye daha yakın durmak gereklilik haline gelir. Bakınız yağış demiyorum. Çünkü yağış direk çimdeki toprağın sıkışma katsayısını düşürür. Böylece yumuşayan çim toprağında top spinler uzun sıçrar ve en az 15-20 cm yukarıda kalır. Şöyle düşünün ilkbaharda ağaçların üstündeki ciy yağış olmadan yaprağın üstünü kaygan yapıyor. Çim üstündeki nemde yüzeye temas ediyor. Çim toprağının içine İşlemiyor. Toplar içinde durum aynı. Topu suyun içine sokmakla, hafif islak bir elle tutmak farklı şeylerdir. Top ağırlaşmadığı sürece yavaşlamaz. Tenis topunun çapı 6.2cm desek bu çaptaki topu yavaşlatacak su en az 1.5 lt. olmalı. Hafif nem topada iyi gelir. Yani nem=yüzey su buharı.
Yani top kaygan çimde kısa sıçrar ve oyun sezgisi ve erken top alma yeteneği yüksek oyuncular bu hızlı oyunu kazanır. Çim'i çim yapan zaten nemidir.

Adsız dedi ki...

@kirpi
Ana dili gibi ingilizce konusan birinin kelime secimi dogru olmali. Ne demek 10 dk guldum ? Insan ya sevinince guler ya da siniri bozulunca guler ( zaten gulmekte denemez ona ), Federer'de Nadal yenidi diye sinirlenecek degil herhalde. Saskinliktan 10 dk guleni ilk kez duyuyorum. Cok patavatsiz bi aciklama olmus. Djokovic ya da Nadal'in boyle bi aciklama yapmasini hayal dahi edemiyorum, hele sonrasinda gelecek cig gibi tepkileri.

Adsız dedi ki...

Yaramıza tuz basmak istemem ama görünce dayanamadım Rafa'nın böyle birşeyi isteyerek yapacağına inanmıyorum.
Twitterda Emre Yazıcıol'dan alıntıdır:
Rosol: " Konsantrasyonumu bozmak için Nadal, kort değiştirirken bana laf attı, omuz attı. Bunu ondan beklemezdim.
http://www.youtube.com/watch?v=TLG7rDxCYDg&feature=player_detailpage#t=110s

kirpi dedi ki...

Emre Yaziciol keske Rosol'un soylediklerini tam aktarsaymis. Nadal carpmadan hemen sonra arka arkaya 3 kez ozur dilemis, Rosol da "ok, ok, ok" demis. Nadal'in ozur diledigini Rosol kendisi soylemis zaten. konsantrasyonunu bozmak icin yaptigini soylemesi ise onun yorumu.... Hemen arkasindan ozur dilemesi isin seklini cok ama cok degistirir. Malesef medyamizda "aktaricilikta secicilik" var ama....

kirpi dedi ki...

@roger federer
benim bildigim kadariyla sadece havanin nemli olusu bile topu agirlastiriyordu. hatta miami esnasinda bu nem ve top agiigi konusu epeyce konusulmustu. buna tekrar bir bakmam lazim...

Adsız dedi ki...

@kirpi @adsiz
Emre Bey cumlenin devamini bilmesine ragmen yazmadi, Rosol mac sonunda raketini Nadal'in sahasina firlatti, Nadal da raketi alip geri verdi yazmadi. Algida seciciligin otesinde. Ama bu bizim medyaya mahsus degil. Daha destan yazabilirim buraya da gerek yok.

kirpi dedi ki...

@adsiz

tipik olay; beyaz daha cok kirlenir. sharapova'ninkistahliklarini veya nadal'in karakterini anlatmak artik ilginc degil. o nedenle ferrer topu bebege nisanlamistir, nadal da kabadayidir. yine de tenise saygi duyan ve verdigi bilginin altina imzasini atabilen yazarlar bu olayi bu kadar tek yanli aktarmamis.

Adsız dedi ki...

Djokovic, Federer ve Murray'nin oynadigi tenisi gordukce acim daha da buyuyor ya. Nadal sana harbi yazik olmus be oglum :(

kirpi dedi ki...

Ben Nadal'i biraz da bu bahtsizligi yuzunden seviyorum cunku benim hayatim da aynen bu tatta ilerler... Tam rakibini yordugunda turnuva yonetimi 40 dakika ara verir, adam dinlenir, dusunu alip gelir. Baskasinin da basina gelmez bu 5. set oncesi. Talihsiz kuzum benim :(

Adsız dedi ki...

@kirpi
Hakikaten oyle ama, mesela bi turnuvada yagmur yagip programi etkileyecekse Nadal %90 yakalaniyor o yagmura, ben bahtsiz diyorum evdekiler bereketli cocuk iste diyo hehe :)

kirpi dedi ki...

o da bir bakis acisi tabi :))

Adsız dedi ki...

Ben Nadal - Rosol maçını izleyemedim o yüzden birşey sormak istiyorum. Kortun üstünün hava kararmadan kapatıldığı doğru mu ? Çünkü Davenport galiba Rafa hava kararana kadar oynamak istiyorum diye ısrar etmeliydi demiş sanırsam.
Zaten Wimbledon dün geceki rezaletiyle iyice gözümden düştü. Anglosaksonsan kurallar esnetilebilir yani, büyük rezillik.

kirpi dedi ki...

Cati kapatilmadan 20-25 dakika daha oynatilabilirdi. Nadal da aldigi ivme ile o arada break alabilirdi belki. ama kort setin ortasinda kapatilmasin diye biraz erken kapattilar. Dunku "dunya da yikilsa 23:00'de bitiririz" anonsu buyuk rezaletti. Bence bunu soylemeserler son set panik havasinda oynanmayacak ve dun gece bitirilmeyecekti. 2 dakika bile olsa kurali esnetmeleri buyuk rezillik. Baskasi olsa yaparlar miydi bilmem. Winbledon yonetimi bu hafta sinifta kaldi.

Adsız dedi ki...

@kirpi
Çifte standart işte, Fransızların merkez kortu kendi tenisçileriyle kapatmasına sinir olurdum, anladım ki ellerinde tenisçi olsa Wimbledon'da aynı tavrı gösterecek.

Adsız dedi ki...

Sizce olası yarı finali kim alır

kirpi dedi ki...

Bence Federer-Djokovic eşleşmesi Djokovic'e gider eğer Federer toparlanamazsa. Tsonga ve "her kimse" eşleşmesini de, kafasına dağıtmazsa Tsonga'nın alması lazım.

Şu anki manzaraya göre Tsonga mental olarak kalırsa turnuvayı bile alabilir. Ama bu onun çok çok iyi olmasından değil, diğerlerinin o kadar da iyi olmamasından kaynaklanır.

Adsız dedi ki...

turnuvalar ve atp tur o kadar rekabetçi gerçekten sevmiyorum, neredeyse her sporcunun başına gelebilecek ( rafanın başına gelme olasılığı daha yüksek) şeyi bu denli irdelemek gereksiz, ama madem rafa'nın hiçbit grand slamden erken elenmesini, istemiyordsunuz, her türlü fizik ve mental hazırlıkta olmasını istiyorsun turnuva sahibi olarak ya oyunculara hak ettikleri saygıyı duyacak ya da tenis dünyası daha az rekabetçi ve insani olacak, yazık yahu.. bu spor son on yılda inanılmaz bir ivme kazandı, muhteşem yıldızlar çıkardı ve onlar hala çabalıyorlar. rafa daha sezon başında itiraz ederken bunlar gerçekten iyi düşünülmeli, canı isteyen turnuvaya bir hafta kala turnuva zeminini değiştirimemeli, oyun esnasında oyuncunun zamanlaması önemli de çatının ne zaman kapatılacağı o kadar da oyunu etkilemiyor mu, gerçekten bu kadar az ise oyuncuların üstündeki baskı, biz de seyirciler olarak biraz daha samimi olalım...

Adsız dedi ki...

@kirpi
İspanya şampiyon, ister misiniz sizin totem olimpiyatları tutsun ! O da Wimbledon çiminde oynanacak sonuçta, bi nevi telafi :)

kirpi dedi ki...

Ya aslında bir şeyi itiraf ederim; uğursuzluğu getiren benim :( Wimbeldon finallerini Tim Henman'dan izleyeyeim dedim ama uçak biletlerini alırken bile içimden bir ses kupa alan Rafa'ya o kadar yaklaşmanın bana kısmet olmayacağını söylüyordu. Daha ben gitmeden elendi çocuğum :(((

Ama olimpiyatlarda tutsun bence de. All England'da kazanmak + olimpiyat madalyası, ikisi bir arada formülü gibi olur, idare eder....

Adsız dedi ki...

@kirpi
Hehe Rosol maçının ortasında bileti iptal etseydiniz keşke :)

kirpi dedi ki...

Bileti ödedim, vizemi bile aldım... :( Kısfmetsizlik... Neyse bari çocuk dinlenir biraz olimpiklere kadar. 2 farklı zemind eüst üste olimpik madalya alması daha önemli :)