25 Haziran 2012 Pazartesi

Wimbledon: Kadınlar Kurası

RG şampiyonu ve yeni dünya 1 numarası Sharapova, çekebileceği en kolay kurayı çekti diyebiliriz sanırım. İlk turlar kebap, 4. turda iyi çimci Lisicki var ama formda sayılmaz, çeyrekte yine Kerber'in onu zorlayabileceğini pek sanmıyorum. Yarısında da Radwanska ve Stosur... Bana göre turnuvanın ağır favorisi, ki en kötü yarı final oynamasını garanti görüyorum.

Onun yarısındaki Radwanska'nın çeyreği ise biraz garip. Bakıldığında 2. turda Venus ve 3. turda Hantuchova çimde çok zor rakipler ama birisi çook formsuz, diğeri sakatlıktan yeni çıktı. O yüzden Radwanska bu anlamda şanslı. Eğer orayı geçerse 4. tur ve çeyrekte takılma şansı daha az gibi duruyor. Pennetta ve Stosur gibi çim özürlüsü oyuncularla oynama ihtimali var çünkü orada. Radwanska bence buradan zor da olsa yarı final yapar ama emin de olamıyorum doğrusunu söylemek gerekirse.

Kvitova ve Serena'nın aynı çeyreğe düşmesi ikisi için de şanssızlık ama en azından ikisinin de çeyreğe kadar yolları çok zor değil diye teselli edebiliriz onları. Kvitova hala formsuz görünüyor. Eastbourne'de de erken kaybetti ve çim sezonu bile onun formunu bulmasına yardımcı olamadı gibi ama burada şampiyonluk koruyor ve kolay ilk tur maçlarının da vereceği özgüvenle çeyrek finale kadar gelir gibi. Orada da Serena ile eşleşmesi olursa çok keyifli ve epik de olabilecek bir maç izleyebiliriz. En azından umudum o. Benim buradan tahminim Serena'nın RG'de erken de elenmesinin etkisiyle ekstra motivasyon ile oynaması ve zaten başarılı olduğu çim kortta yarı finali görmesi.

Azarenka iyi çimci değildir, oyunu da sezonun ilk aylarına göre düştü ama onun da ilk 4 tur kurası toprakçılarla dolu. Takılacağını sanmıyorum nedense ama o zayıf servisiyle her şey de olabilir. Kimiko ile 4. tur ihtimali var da, 40 yaşını geçmiş Kimiko oraya kadar gelemez tabii. Misal Kimiko ile ilk ya da ikinci turda oynasa sürprize uğrayabilirdi. Olası bir çeyrek finalde ise işi zor bence. Bartoli ile oynayabilir ki iyi çimcidir, 2007'de finali var zaten. Sanırım bir sakatlığı var baldırından onun da ama Bartoli'nin sağı sollu belli olmuyor, tavşan gibi görebiliriz yine. Wozniacki de var Bartoli çeyreğinde, hatta turnuva öncesinde kazanabilirim demişti Wimbledon'ı. Onu pek ciddiye almıyoruz artık biz. İlk turda Eastbourne şampiyonu Paszek ile oynuyor. Orada bile kaybedebilir.

Burada yarı final ve final tahmini yapalım bari:

Sharapova-Radwanska
Serena-Bartoli

Sharapova-Serena

Sharapova.

11 yorum:

kirpi dedi ki...

Kvitova formsuz ama bu sene Serena'ya bağladı, slamlarde illa bir yarı final görüyor.

İkisi de iyi oynarlarsa Serena-Kvitova maçı epik ötesi olur. Winner manyağı oluruz :)

Adsız dedi ki...

sampiyon KIM CLIJSTERS olunca yazıda bahsetmediginden utanıcaksın sayın Russell :)

Adsız dedi ki...

Wimbledon kuralarina resmi siteden baktim bugun. Hatam varsa duzeltin, diger slamler ve turnuvalarda men & women basliginda kuralar verilir, Wimbledon'da ladies' & gentlemen's yazilmis. Wimbledon farki ?

kirpi dedi ki...

Gelenek diyelim :)

Adsız dedi ki...

Guzel tabi :) Bi tek royalty sacmaligi var o kdr, seyirci ilk mactan beri tribunleri dolduruyor, harikulade.

sputnik dedi ki...

ona gelene kadar sorgulayacak neler var da herkes bu sorulari sormayi birakali cok oldu :P

Adsız dedi ki...

Sahiden yahu Kim Clijstersın adının bir kere bile geçmemesi garip olmamış mı :D Bu kadar da yabana atılmaz ki canım :D

kirpi dedi ki...

Ahahah şikayetleri Rusell'a havale ediyorum :)

Russell dedi ki...

vallahi ben şans vermiyorum. eğer olur da ciddi işler yaparsa sonra "kapak oldu" dersiniz, bir şey de diyemem. :D

Russell dedi ki...

ki ben clijsters'ı çok severim ama hiç ümidim yok işte. hertogenbosch'u da sakatlıktan bıraktı. ben de giderayak wimbledon kazanmasını çok isterim ama bence imkansız..

Adsız dedi ki...

ben en son yazan adsızım :D aslında ben de clijsters şampiyonluğu beklemiyorum bence de imkansıza yakın ama kura yorumlarında hiç bahsedilmiycek bir oyuncuda değil benim sitemim daha çok bunaydı :D