25 Haziran 2012 Pazartesi

Wimbledon: Erkekler Kurası

En zor kura Nadal'ın. 2. turda Dodig, 3. turda Kohli-Haas, 4. turda Feli, hele ki çimler henüz sağlamken tehlikeli rakipler. Çeyrek finalde Tsonga yine çekilebilecek en zor kura Nadal için. Yarı finalde Murray yerine Federer gelmiş olsa tam olacakmış, orası eksik kalmış. Kirpi ile de konuşurken ikimiz de söyledik, Nadal bu turnuvayı kazansa bile ilk turlarda 2010 gibi zorlanması muhtemel diye. 2010'da da Petzschner ile 5 sete gitmişti, Soderling'e karşı 1-0 geriden gelmişti falan filan. Burada da bana göre yarı finale gelirse ondan sonra şampiyonluğu alır ama oraya kadar gelemezse çok şaşırmayacağım. Aslında turnuva öncesi favorimdi ama kuradan sonra öyle değil.

Djokovic'in de kurası kolay değil. Çeyrekte Berdych, yarıda Federer var ama ilk turları nispeten daha kolay en azından Nadal'a göre. Djokovic'in yarısında yer alan Federer ise açık ara en rahat kurayı çekmiş. Yarıya kadar gelmemesi büyük sürpriz olur. Hani bakıyorum bakıyorum, zorlayacak hiç kimseyi göremiyorum...

Son olarak Murray çeyreği var ki, bence turnuvanın en keyifli ve eğlenceli çeyreği olacak... Sürpriz bir yarı finalist bekliyorum buradan. Murray'nin önünde çeyreğe kadar Karlovic, Anderson ve Raonic gibi büyük servisçiler var. Queens'i alan Cilic var. İlk turda Davydenko var. Onun kurası da hiç kolay değil. Tek avantajı oradan çıkabilirse çeyrek finali nispeten kolay olabilir çünkü Ferrer çeyreğinde. Ferrer ise 3. turda Roddick ile eşleşebilir. Buradan sürpriz yarıfinalist bekliyorum demiştim. O isim.... (gülmeyin) Roddick.

RG'de yaptığım gibi yarı final ve final tahminleri yapayım diyordum ama şu kuraya baktıkça yapasım gelmiyor çünkü hakikaten çok zorlu bir kura. Bir o kadar da keyifli gözüküyor ama. RG bence heyecan açısından beklentilerin üstündeydi, bu Wimbledon daha da güzel ve tahmin edilemez olacak. Eğlenceli olsun, güzel tenis olsun, sonunda Rafa kazansın! ;)

4 yorum:

kirpi dedi ki...

RG'de tablonun bir tarafı çekişmeliyken öbür tarafı skor anlamında kebap olmuştu. Yine aynısı olacak gibi... Ama bu sefer kura dengesizlşği nedeni ile..

Adsız dedi ki...

Tum cimciler tablonun alt tarafinda, RG'de de tum toprakcilar alt taraftaydi. Nadal'in gazasi mubarek olsun diyorum, hakkaten zor kura, finale kalabilirse kazanir bence de. Murray'nin kurasi da pek senlikli ama Murray serviscilere karsi Nadal kadar zorlanmiyor. Djokovic'in idare eder kurasi. Berdych ceyregi zor onda da Berdych ceyrege gelebilir mi gelirse ne yapar belli degil. Federer'in kurasi balli lokma tatlisi, wimbledon RG'yi kiskanmis yeni bir HIS7ORY pesine dusmus bence. Federer final adayim, zaten diger taraftan Nadal gelmezse de %95 sampiyon olur zira hala GS'lerde sadece Djokovic ve Nadal'a kaybediyor genelde,son 2 wimbledoni saymazsak,zaten onlarda da eslestigi isimler tarzinda kimse yok kurasinda bu sefer surpriz elenme yasamaz. Yeni bir Fedal Wimbledon finali gorelim istiyorum o yuzden Go Roger, Vamos Rafa diyorum :)

kirpi dedi ki...

Yalnız Federer'e HIS7ORY değil HI8TORY lazım; Sampras'ın 7 şampiyonluğu var çünkü :)

Adsız dedi ki...

@kirpi
8 biraz zor artik :)