6 Haziran 2012 Çarşamba

Roland Garros: Yarı Final Eşleşmeleri

Oldukça heyecanlı çeyrek fianller izledikten sonra yarı finaller belli oldu.

İlk yarı final Federer-Djokovic. Çekişmeli ama tenis zevki düşün bir maç olur. Her iki oyuncu da kapasiitelerinin en fazla yarısını ortaya koyabiliyorlar. Federer'in bazı ufak sakatlık sıkıntıları varmış zaten. Bunların ikisinin de kötü oynayarak yarı finale gelmeleri, tablonun bu tarafının zayıflığı yüzünden oldu. Bana kalırsa iş yapma ihtimali olan tek kişi Seppi'ydi ama o da Verdasco'nun olmaz olası lüzumsuz direnci yüzünden yıprandı.

Tablonun daha janjanlı tarafında ise bugün set vermeden çeyreğe giden 3 oyuncu korta çıktı. Servis ve return istatistiği en iyi olanlar, yani Nadal ve Ferrer yarı finale gitti. Adalet yerini buldu yani. Yoksa Murray yari finali görse kırardım bu blogu. Neyse ki Ferrer gereksiz heyecana kapılmadan maçı kapatabildi. İzlediğim bölümde gayet atak oynuyordu ama Murray'in de aşırı zayıf kaldığını eklemem lazım. Tablonun bu yarısından olabilecek en mantıklı yarı final maçı çıktı. Aslında tablonun farklı yarılarında olsalar final bile olabilirdi. Kısfmet.

Kadınlarda Sharapova ve Kvitova Avustralya Açık'ın rövanşını oynayacaklar. Kivi'den ümitsizim. Gerçi ben ondan hep ümitsizdim. Kasık sakatlığına rağmen ne yaptı etti yine yarı finale geldi bizimki. Aferin. Sharapova'nın finali görmesi gerekir.

Diğer yarı finalde ise Sam Stosur ile haftalar önce yaptığım tahmini boşa çıkartmayan Errani oynuyor...

Şimdi Roland Garros'un Henin sonrası şampiyonlarına bakalım: Ivanovic, Kuznetsova, Schiavone, Li.

Genellikle slam kazanma ihtimali düşün görünenlere gitmiş kupa. Bu eğilime göre şampiyon adaylarım sırasıyla Errani-Sharapova-Stosur-Kvitova :)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Kvitova serseri mayin gibi, yarin yine tum puanlari kendisi belirler. Topu oyunda tutabilse Masha'yi kesin yener derdim ama ne yapacagini kestiremiyorum ki.
Nadal bugun kendisinin de dedigi gibi pasif kaldi aslinda, 3. sette toplari kisa dusmeye baslayinca tirstim ama iyi toparladi sonunda. Ferru - Murray macini izleyemedim, yorumsuz.
Djokovic - Federer maci icin hic tahminim yok. Su daha ustun diyemiyorum, sadece Tsonga macinda kurtarilan 4 mac puaninin Nole'e mental bir ustunluk saglayabilecegini dusunuyorum. Kafama da sıksaniz bu maci birakmam izlenimi yaratiyor insanda.
Son olarak yine ntvspora cemkirmek istiyorum. Lutfen Nadal maclarinda duygularini saklasinlar artik, butun mac Almagro asagi Almagro yukari, hele Nico'nun kacirdigi forehande ciglik atarak cok yazikkkkk seklinde duydugu uzuntuyu yansitan yorumcu tuy dikti sonunda.

kirpi dedi ki...

Mehmet Sevinç ve yorumcu terörü.. :)

Aynısı Monaco maçında da olmuştu da ben bilgisayara kaçmıştım. Sonrasında neler dediler hala merak ederim :)

Adsız dedi ki...

Dun Mehmet sevinc ve saz arkadasinin Almagro askindan ciddi gina geldi. Adam maci kazansa kutlamalar icin Parise gidiceklerdi galiba.Bu yorumcu! sahsiyetlerin 2 zayif noktalari var zaten biri Rafa'nin rakibi kimse ona yavsamak diger zaaflari da Sharapova.Yemin ediyorum Eurosport olmadan gecirdigim 2.grandslam tecrubemde bildigin imtihan ediliyorum.Seytan diyo twitter hesabi ac ve agiz dolusu kufret.Federer faniyken gidicem Rafa icin kufredicem,senin Sharapova askinin benn... Diye baslicam cok az kaldi:( Bide Caner Elerin ne isi var orda?

Adsız dedi ki...

artık yeni bi dünya bir numaramız var.sharapova yine bi gariplik yapıp favori olduğu maçı vermez umarım.

Çid. dedi ki...

yorumcular konusunda 2 kelam da ben edeyim. Hayatında en sıkıcı tenis maçında dahi en fazla 10-15 dakika izlemeye mola veren ben 2 gündür maçları izlerken uyuyorum ya
U-YU-YO-RUM.Yeter ya kemer şaklatır oldum artık, vurim mi sırtlarına?...

kirpi dedi ki...

Ben "Nadal'ın rakibi" eksenli anlatımlardan bıktım...

Çid. dedi ki...

Sharapova da dörtlemeyi haketti bence. Justine'imden o kadar wimbledon bekledim olmadı. İnşAllah bu yavrucak alır da bi nebze olsun kanayan yarama tuz basar hehe:D

Adsız dedi ki...

Diger adsiz arkadasa katiliyorum ne Sharapova askiymis arkadas. Daha drop shot atmamis Masha'yi yere goge koyamayan Ali Bey ve Mehmet Bey Nadal'in oyununa dudak bukuyor resmen. Nadal'in maclarinda rakiplere verdikleri taktiklerden gina geldi zaten. Hani Ali Bey milli takim antrenorlugu yapmis bir de Monaco - Nadal maci oncesi yorumlari cok amatorceydi. Nemis en son DC macinda Nadal kolay kazanmis, kendisi izlememis ama Monaco buyuk ihtimalle seyirci baskisindan kotu oynamistirmis. E abicim izlemedigin mac icin yorum yapma cesaretini gosterirsen 62 60 60 a sasirirsin. Zaten kendisi Federer'in Madrid'de Nadal'dan daha cok ilgi ve sevgi gordugunu fln da soylemisti djdjxkckv :) Turk insani duygusalliktan kurtulamayacak mi arkadas ya ? Sirf baska teniscileri daha cok sevdiklerinden abuk sabuk cikarimlar yapmakta nedir ??? Ridvan Dilmen bile bunlardan daha objektif :)

kirpi dedi ki...

Ben Sergen'in yorumuyla tenis maçı izlemek istiyorum :)

XxX dedi ki...

mehmet sevinç'in yanındaki abi ağır nadalcıdır yalnız. 2011 wimby finalini ntvspordan izleyen bilir.

Adsız dedi ki...

@XxX
Roland Garros ozel yayininda Federer hayrani oldugunu soyledi. Ha Nole'u Nadal'dan daha az seviyorsa bilemem.