7 Haziran 2012 Perşembe

Roland Garros Finali: Errani-Sharapova!

Roland Garros'ta kadınlarda yarı final günüydü. Yağmur sebebiyle 1.5 saat gecikmeli başlayan gün Sharapova-Kvitova maçından önce de yağmurdan biraz nasibini aldı. Ayrıca Sharapova-Kvitova maçının başındaki feci rüzgar da yarın tahmin edilen rüzgarın ufak bir örneği gibiydi.

Çok keyifli maçlar oldu diyemeyiz ama Errani'nin yaptığı sürpriz güne heyecan kattı. Stosur'u 3 sette geçti ve böylece 3 sene üst üste Roland Garros finalinde İtalyan bir kadın göreceğiz. 2010'da Schiavone şampiyon olmuştu, 2011'de Li'ye kaybetmişti. Bu sene Errani'nin şansı çok çok az. Hele ki karşısında Sharapova gibi muazzam bir sezon geçiren ve şu anda da formunun zirvesinde olan bir oyuncu varken. Buraları da Errani'ye göre çok daha fazla oynamış bir oyuncu.

İki oyuncunun da rakipleri - Stosur ve Kvitova - kötü günlerindeydiler. Errani de Sharapova da mükemmel tenis oynadı diyemeyiz ama turnuvadaki genel tenis düzeyi olarak Sharapova 3-4 adım önde, tecrübe ve kalite farkı da bir o kadar. O yüzden cumartesi günkü final bence tek taraflı geçmeye aday. Sharapova'nın 4-5 oyundan fazla bırakacağını sanmıyorum.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Teknik olarak 10 Masha gucunde olan Hingis career slam yapamamisken Masha yapacak oyle mi ? Icim acidi resmen :(

kirpi dedi ki...

Bana da biraz erken geliyor. 4 slam kupasıyla career slam yapan kaç kişi var acaba?

sputnik dedi ki...

valla masha iyi hoş da bu kariyer slami hadisesi, etrafında örülen bu dayanışma, ağız birliği filan biraz tuhafıma gidiyor.

bir serena'ya, henin'e, hingis'e filan bakıyorum bir de masha'ya, güzel, mücadeleci filan amenna ama işte yok yani eksik olan şeyler var ancak wta'nın da elinde "satılabilir" tek isim o sanırım, bütün mesele bundan.

neyse, hakkını da yemeyeyim, şu ortamda gemisini yürütüyor işte o da.

sputnik dedi ki...

bu arada, errani de cesca gibi kaybettiği toplarda bile mücadele ediyor, koşuyor, ter döküyor. ben kendisini tutacağım yarınki finalde. peri masallarını severim bu bir, bir daha ne zaman kazanır böyle bir şans bu iki. masha nasılsa yine bir yerlerde final oynar eder. vai sara!

aasdewq dedi ki...

ben de Marsha'nın kariyer slami için erken olduğunu düşünüyorum
Ama bana Errani bnm için yani bir süpriz daha yapacak gibi geliyor çiftlerde de kupayı kaldırdı umarım yarın da olacak kupayı
uzun süredir bayanlar tenisinde beni bu kdr heycanladıran bir final olmamıştı doğrusu....

Adsız dedi ki...

Juju'nun bile yok :(

Adsız dedi ki...

Martina Hingis, Venus Williams ve Justine Henin kariyer slam yapamamışken Sharapovanın yapması :(( Hayat bazen çok zor :)

Adsız dedi ki...

hingis,v.williams vs'nin kariyer grand slam yapamamasını sharapova'yla bağdaştırmak çok saçma.sharapova bu saydıklarımızdan belki yetenekli değil ama karakter olarak onlar çok iyi tenisçi.ayrıca geçirdiği sakatlıktan sonra tekrar dünya 1 numarası olup grand slam kazanması takdir edilmeli bence.

kirpi dedi ki...

Bence sakatlıktan geri dönme konusunda kimse Serena'nın eline su dökemez.

Ölümden döndü geldi, 3 ay sonra slam finali oynadı.. Daha öncekiler de cabası..

Adsız dedi ki...

Hingis, Venus ve Heninla nilgili yorumu yapan adsızım :) Pardon ama neden saçma? Ben Sharapova takdir edilmemeli mi dedim tabi ki önemli bir başarı...Ama işte bazen iyi olmak yetmeyebiliyor..Kirpiye de katılıyorum geri dönüşlerin kralını Serena yaptı :)