19 Mayıs 2012 Cumartesi

Video: Sharapova - Kerber



Bugün tadilatlar nedeniyle izleyemediğim Sharapova-Kerber maçının ikinci setinden...

Sharapova-Li finali oluştu. Li maç yapmadı çünkü Serena çekildi. Serena Pennetta maçı öncesi bile çekilmeyi düşünüyormuş ama bu maçta onun yerine rakibi çekildi 4 oyun sonra. Yani Serena centilmenlik yapıp Pennetta'ya walkover verse bile rakibesi final göremeyecekti. Li için şanslı turnuva.

Ben yine de finalde Sharapova alır diyorum.

Bu arada Azarenka güle oynaya kazandığı maçtan hemen sonra turnuvayı bırakınca ne olay oldu öyle. Sharapova Azarenka için ileri geri konuştu, Azarenka "Ben ne yapayım, kendimizi toparlamamıza bile izin vermiyor WTA" dedi. WTA'de de ATP benzeri şikayetler başladı diyebiliriz.

Roland Garros çncesi şu veya bu şekilde sakatlığı olanlar Kvitova (göbüş), Serena (bel), Azarenka (omuz). Toparlanamazlarsa tadı kaçar turnuvanın.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

masha,stutgartta vika'nın omuz darbesinden sonra vika'ya direk yaylım ateşi açtı :D

kirpi dedi ki...

İşte o omuz darbesi Vika'nın omzunu sakatladı.....

Hem sakatla, hem de çekilince laf et. Çok ayıp!!

Adsız dedi ki...

Vika'nın Madrid turnuvasında berbat servis atmasının nedeni kesinlikle omzuyla ilgili bir problemden olabilir.Özellikle Madrid'de oynadığı nerdeyse tüm maçlarda rahat kazandıklarında dahi servislerinde onu rahatsız eden bişeyin olduğu belliydi bu yüzden çekilmesi bana göre her açıdan mantıklı.Kvitova'ya da çok üzülüyorum.Ana İvanovic'in yaşattıkları hala taptaze iken kendisi daha fenasını yaşatmaya niyetli galiba:(

kirpi dedi ki...

Kivi Wimbledon'a doğru açılır diye bekliyorum...

Adsız dedi ki...

Ben de tam tersine Wimbledon'da cok pis cuvallicagini dusunuyorum. Kivican mental olarak zaten zayif ustune gecen yilin sampiyonu olmasinin baskisi eklenince kendisini bi de istikrarsiz mac ici oyunuyla hayal ediyorum da 3-4. Turdan otesini ancak kolay bir kura ile hayal edebilirim sanirim.O yuzden sakatlanmaz ise Insallah kendisinden en buyuk beklentim olimpiyatlar bence orada patlama yapar yada Allahim sen duami kabul et amin:)

kirpi dedi ki...

Bence Ivanovic kadar dikkati çekmediğinden kolay atlatır yaa :)

sputnik dedi ki...

güneş ve açık hava iyi gelmiyor kivican'a. çok net. salon ver, kapalı, bulutlu hava ver oynasın. sezon onun için wimbledon'da başlıyor, sonra hemen bitiyor. sonra sonbaharla birlikte ya allah!