14 Mayıs 2012 Pazartesi

Madrid: Şampiyon Serena

Madrid'de şampiyon, Charleston'dan sonra ikinci "kırmızı olmayan toprak kort" kupasını kazanan Serena oldu.

Serena hafta boyunca zemine iyi uyum sağladı ki bunu şampiyonluğu sonrasında söylediği "Bu erkeklerin de canı amma tatlı" benzeri sözlerden de anlıyoruz. Hafta boyunca sadece Wozniacki'ye bir set bıraktı (niye ki?). Finalde de Charleston performansını andıran bir skorla Azarenka'yı ezip geçti. Zaten bu hafta ezdiği iki isim Sharapova ve Azarenka, geçtiğimiz aylarda bolca final gören isimler. MEsaj niteliğinde bir şampiyonluk gibi oldu.

Azarenke maç boyunca etkisizdi ama bunda Serena'nın savunmayı atağa çevirmesinde etkili olmasının da rolü var. Azarenka'ya rallide puan kurgulatmayınca winner da yaptırtmadı. Savunmadan Nadal-vari zor winnerlar yakalayan Serena, böylelikle muhtemelen tarihin en garabet tipli WTA kupasını da kazandı....

Bakışlar 2:50'de...

14 yorum:

sekoser dedi ki...

Bunun kupayla yaptığı bu hareketlere ben anlam veremiyorum.

Bu arada son sayıda ne olmuş öyle yahu?

kirpi dedi ki...

Iska!!!

2010 yılında da Madrid erkelerde bir yıl önceki sakatlığından dönen Rafa, finalde o zamanın 1 numarası ve AO şampiyonu olan Federer'i 2 sette yenmiş, Federer maç puanında topu ıskalamıştı.

Demek ki RG'yi Serena alacak :)

Adsız dedi ki...

Nedense RG'yi hic Serena alacakmis gibi gelmiyor bana.

kirpi dedi ki...

Benimki geyik zaten :) Ama onda da bir slam acligi var, sagligi da iyi gibi. Asilir bu yil.

sekoser dedi ki...

Sene sonu kesin 1 numara, sene sonuna kalmayabilir de.

Adsız dedi ki...

Ben Azarenka'nın etkisiz oluşunu Serena'nın savunmayı atağa çevirmesinden ibaret olduğunu düşünmüyorum.Azarenka tıpkı yarıfinaldeki gibi çokça etkisiz bir servis performansı sergiledi yaptığı çift hataları yakaladığı seri boyunca Azarenka'dan hiç görmemiştim.Servisi etkili olsa gerçi gene Serena gibi olması için kırk fırın ekmek yemesi lazım(bkz:Sharapova maçında 2.servisten gelen Serena ace'i
ha bide servis kırma puanıydı galiba:)) skor böyle olmazdı zannediyorum.Bu arada ben de Serena'dan RG zaferi beklemiyorum açıkçası.Kapasitesinden falan değil Serena'nın favorisi toprak değil ve patlama yapan tiplere karşı zaafı var o yüzden 3-4.turda elenirse şaşırmam muhtemelen ama gene de şampiyon olmasını en az Azarenka,Kvitova hatta İvanovic kadar isterim.Zaten Azarenka'nın seremoni konuşmasında bacak bacak üstüne attığı rahatlığa birkez daha bittim:)) Bu kadın kendisi olay bana WTAdan kim arkadaşın olsun isterdin dense kesin Serena derim:)

kirpi dedi ki...

Eheheh ilginç biri evet :)

Azarenka etkili değildi o kadar ama Serena da boğdu açıkçası. Kvitova'nın iyi oynadığı zamanlarda inisiyatif bırakmamasına benzer bir boğuculuğu vardı..

Adsız dedi ki...

Kvitova-iyi oynamak denince hüzünleniyorum.Aynı şey İvanovic'te de oluyor:((

kirpi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sputnik dedi ki...

djoker-federer roma yari finali ayri bir postu hak ediyordu gibi. roma'yi pek sallamadiniz hayirdir?

sekoser dedi ki...

Roma'dan çekilmiş. Lower back injury deniyor.

kirpi dedi ki...

@sputnik

Sallamaz olur muyuz aşkolsun :( İş çok yoğundu, evimi de su bastı dün. Dertliyim, gelmeyin üstüme :(

@sekoser

Bir önceki maçta da çekilebilirim demiş. Pennetta ondan erken davranmış. Yalnız Li'deki şans da iyiymiş; her iki potansiyel rakibi de sakat :)

Ama AO'dan sonra bu bel sakatlığı canımı sıktı. Sağlam çıksın bir slame de artık.

sputnik dedi ki...

oy! evi icin gecmis olsun. bu bloga boyle zamanlarda biz mi el atak n'apak yav. :)

bence serena'ya nazar degdi. kem gozlerin oyunu bu.

li na sansa mansa final gordu ki ben soktayim. maria bugun cok iyiydi (ya da kerber kotuydu). final ilginc olabilir.

ama hakikat su ki organizatorler djokovic-federer macini smapiyonlar ligi finali ile ayni saate koyarak intihar ettiler. cok net.

kirpi dedi ki...

Trip yapıyorlar bence kendi takımları finale gidemedi diye :)

"Şampiyonalr ligi mi?? Hıh!"