22 Nisan 2012 Pazar

Foto: Kral

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012

12 yorum:

sputnik dedi ki...

yerim! rafa sayesinde 23 nisan kutladım evde. o hep böyle gülsün yarebbim allah'ım lütfen. :P

kirpi dedi ki...

Dinimiz, amin...

:)

Adsız dedi ki...

Dunyanin en guzel gulen teniscisi :) Hep kazansin, hep gulsun ! Vamos Rafa !

kirpi dedi ki...

Elleri de güzel bence, tenisçiden beklenmez gerçi ama...

Adsız dedi ki...

@kirpi
Dogru :) Kizkardesinin ellerinin kopyasi. Tabi kizin ellerine baktigim yok :) Gecen yil Queens'te cekilmis bi fotosunu gorunce farketmistim.

kirpi dedi ki...

Ellerini nereden gördünüz ki kızın? Bravo gerçekten, dikkat budur! :)

Adsız dedi ki...

@kirpi
Cok yakin cekilmis bi fotoydu, eminim siz de farkederdiniz.

Kendi dedi ki...

kirpi, rafaseverler olarak totem için sana ne kadar teşekkür etsek az :))

ama rafa'nın çabası var ondandan şöyle bir bahsedelim senin hakkını yemeden.
işini iyi yapma tutkusu mu denir, takıntı mı denir, azim,inat, çaba mı bilmiyorum ama ben kendine has bu yöntemi seviyorum ama yaptığı şey pek de sürdürebilir değil zira vücudu da bunun için yaratılmamış... ama nasıl ki 2009 sonrası müthiş bir servis ve çapraz toplarla döndüyse kortlara şimdi de farklı bir spinle dönüyor toprak korta.
ayrıca evet djokovic icin zor bir haftaydı ama rafa için kolay mıydı? ben hiç sanmıyorum.
bir de barcelona-real maçının da etkisi olduğu kanısındayım.

kirpi dedi ki...

@Adsiz
gozumden nasil kacmis ona hayret ettim ben de :)

@Kendi
Nadal degisiklikleri biraz da vucuduna gore yapiyordur. ayrica Madrid bence de etkili oldu.

kirpi dedi ki...

Bu arada kız kardeşi Rafa'ya zaten aşırı derecede benzemiyor mu???

Adsız dedi ki...

@kirpi
Evet onun kardesi oldugu belli :) Tek fark daha beyaz ve sarisin olmasi bence.

Adsız dedi ki...

rafa' yı djokoviç' i yenerken izlemek müthişti...ama karşısındaki roger olursa iş değişir tabii...:))

esra