2 Temmuz 2011 Cumartesi

Wimbledon 2011: Şampiyon Kivi!

Kvitova'nın şampiyonluğa verdiği en "aşırı" tepki buydu

Tatsız maçtı. Kvitova daha iyi oynayan taraftı ama en iyi oyununu oynamadı, Sharapova da... Sharapova'ydı işte.

Sharapova bir final maçı için fazlasıyla pasif kaldı. Çeşitlendirmeleri, riskli vuruşları yapan taraf Kvitova idi. Maç çok daha çabuk bitebilirdi ama en aptalca hatalar da Kvitova'dan geldi. Sharapova'nın çift hataları da var tabi ama onlar hep varlar zaten.

6-3/5-4'te Kvitova 3 maç puanı yakalayınca Novotna'ya dönüşecek mi diye merak ettim. Ama korktuğumun aksine ace ile bitirdi Kivi. Gayet sade ve sempatik bir şekilde kutladı bu ilk slam şampiyonluğunu. Beklenmedik bir şampiyonluk da değildi bu. Bu galibiyetle İstanbul biletini aldı ve sayesinde destekleyebileceğim bir isim geldi buraya.

Destek demişken hep merak ediyorum bu kızın niye doğru düzgün destekçisi yok diye. Drama queen değil, cadalozun teki de değil... Terbiyeli, sempatik bir kıza benziyor. Tek takipçisi benim galiba, sağlık olsun...

4 yorum:

mehmet kerim dinar dedi ki...

eğer ki tenis maçlarının yapılma amacı , izleyenlerine neşeli,eğlenceli vakitler geçirtebilmekse ,ben pek eğlenceli , neşeli maçlar izleyemedim bu wimbledon'da

Adsız dedi ki...

yalnız değilsin kirpi :) bu kız çalışmaya devam eder, disiplininden taviz vermezse tutabilene aşk olsun. sonunda gönül rahatlığıyla destekleyebileceğim bir bayan raket kvitova.

Adsız dedi ki...

Kvitova sonuna kadar hakederek kazandı.Zten Azarenkacığıma karşı oynadığı maçtan sonra gözümde ve gönlmde yeteri kadar yıldızlaşmıştı fakat finalde komedi file önü performansına rağmen gene çokça takdir ettim.Bir diğer yıldız isim ise Date-Krumm turnuvanın daha 2.turuydu fakat finale kadar nerdeyse tüm maçların yarısını izledim ama ordaki tenis kalitesi hiçbirinde yoktu.Zaten geri kalanların bize izlettikleri şey kaslarıydı:D

kirpi dedi ki...

Date-Krumm yüreğimdeki yaradır :(