19 Kasım 2010 Cuma

En Iyiler - En Kotuler

WTF'da mucadele edecek isimlerle yapilan roportajin bir bolumunde oyunculara bu yilki en iyi galibiyetleri ve en kotu (uzucu) maglubiyetlerini sormuslar.

Nadal= "US Open'i kazanmam."
"Avustralya Acik'ta Murray macindan cekilmem."

Federer= "Avustralya Acik'ta Davydenko'yu yenmem."
"Halle'de finalde Hewitt'e yenilmem."

Djokovic= "US Open yari finalinde Federer'i yenmem."
"4 sette kaybettigim US Open finali ve Roland Garros'ta Melzer'e kaybettigim ceyrek final."

Soderling= "Roland Garros ceyrek finalinde Federer'i yenmem."
"Cincinnati Masters'da Roddick'e 3 sette tie break ile kaybetmem."

Murray= "Shanghai Masters finali ve Avustralya Acik'taki bir kac macim."
"Avustralya Acik finali. Yakindi."

Berdych= "Miami Masters'a Federer'i yenmem. Mac puani karsilamam ragmen yenmistim."
"Toronto Masters'da Federer'e yenilmem. Son sette tie-break ile kaybettim. Mac icin servis atiyordum, ama basaramadim."

Ferrer= "Madrid Masters'da Murray'i yenmem, kendi vatandaslarim onunde oynuyordum."
"US Open'da 4. turda son sette tie-break ile kaybetmem. Yakindi."

Roddick= "Nadal'i Miami Masters'da yenmem."
"Wimbledon;da 4. turda Yen-Hsun-Lu'ya yenilmem."

Cok ilginc cevaplar var evet...

10 yorum:

mgunsel dedi ki...

Federer'in en üzücü mağlubiyeti sorusuna Hewitt maçı cevabını vermesi çok enterasan geldi hakkaten.. 1 numarayı kaybettiren Soderling maçı dururken...Baba Grand Slam'a doymuş, mağlubiyetleri takmıyor heralde :)

kirpi dedi ki...

Ona ben de cok sasirdim. Ama kac mactir yenilmedigi Hewitt'e hem de en iyi oldugu zeminde yenildigine mi uzuldu acaba? Veya o macta fiziksel durumunun cok kotu oldugunu anladi belki? Kim bilir...

aliye dedi ki...

birçoğunun en iyi maçı için federer galibiyetini seçmesi de çok manidar :)

kirpi dedi ki...

@ aliye

Dikkat edersen hepsi yenebildikleri en ust basamaktaki oyuncuyu soylemis. Ferru Murray demis mesela, cunku diger ucunu yenemedi. Gerci Soderling de diyebilirdi ama onu kimse 4 numara gibi gormuyor pek, Murray'in bu seneki sonuclari daha iyi onun Masters kupasi galibiyetleri falan baglaminda. Bir tek Murray Nadal'a karsi aldigi Avustralya Acik galibiyeti soylememis (belki de "bazi AO maclari" diyerek soylemis :)) ama o da mac kotu bir sekilde bittigi icin. Roddick Nadal'i yenmisti Miami'de hemen atlamis mesela :)

kirpi dedi ki...

Bir de Nadal ve Federer bozmus bu kurali ama onlar artik kavramsal calisiyorlar :D

kirpi dedi ki...

Hatta dusundum de Murray de bozmamis kurali. Sonucta Federer de bu senenin 1 numaralarindan olduguna gore..

Sonuc: 1 numara olabilmis oyunculari yenmek mutlu ediyor :)

aliye dedi ki...

murray kafasını fena halde federer'e takmış durumda. hem en iyi hem de en kötü cevabında federer var. h2h'de önde olması bile yetmemiş adama kompleksinden arınabilmesi için..

kirpi dedi ki...

Murray cocuk gibi yaa. Ama yine de kaybettigi mac tercihi dogru. Kac yuz tane Iskoc mavi-beyaz olup barlara gitmis, o maci ben kaybetsem ben de aglardim. Ikinci sirada da Nadal'a kaybettigi Wimby yari finali vardir. Orada da neredeyse aglayacakti.

Kazandigi mac cevabi icinse Shanghai finalinde cok iyi oynamisti. Ama Avustralya Acik'ta daha iyiydi. Ben olsam herseye ragmen Rafa macini soylerdim. Maci kazanma sekli degil oynadigi oyun itibari ile. Nadal da kaybetmesine ragmen cok guzel mac oldugunu soylemisti. Ilk 1,5 set gibi bir 1,5 set daha izleyebilsek iyi olurdu.

Adsız dedi ki...

ben federer' in sözlerini çok yerinde buldum..hewitt' e yenildiği maçta ben de şok olmuştum...hiç beklenmedik bişeydi ve acıklıydı...

davydenko da onu doha' da pis yenmişti veya çok zorlamıştı-net hatırlamıyorum-...davydenko' yu yenmenin onun için çok önemli olduğunu düşünüyordum sadece...hakkaten öyleymiş...

esra

kirpi dedi ki...

Oyuncuların hangi maçı kaybetmeyi beklediklerini biz tabi izleyici olarak bilmiyoruz. Belki Federer Roland Garros ve Wimbledon'da elendiği maçlarda elenmeyi bekleyerek korta çıkmıştı kim bilir.