11 Ocak 2010 Pazartesi

ITF Şaşırma!

Genelde tenisçilerin profillerine bakmak için ATP ve WTA'in kendi sitelerini tercih ederim, ki sanıyorum herkes de öyle yapıyordur. Ama, ITF (Uluslararası Tenis Federasyonu) sitesine de ihtiyaç duyuluyor, future turnuvaları için. ATP'nin sitesinde yalnızca ATP Tour ve challenger turnuvalarıyla ilgili bilgiler bulunuyor, future'lar için ITF'in şuradaki sitesini ziyaret etmeniz gerekiyor.

Biraz önce bu sitede dolaşırken, garip şeylere rastladım. Şunlar gibi;


Hadi, Melanie Oudin ve Maria Jose Martinez Sanchez'in fotolarını bulamadınız böyle bir şey yaptınız diyelim, ki böyle bir şey mümkün değil tabii, yüzlerce fotoğrafı bulunabilir bu iki oyuncunun... Peki şu kızcağıza yaptığınıza ne demeli, aramanıza bile gerek yok yani fotoğraflarını, kendisi karşınıza çıkar zaten... Kimden mi bahsediyorum? Tabii ki de bundan;


Ah ITF ah, çekeceğin var!

1 yorum:

aliye dedi ki...

ben de marsel'in ve ipek'in profilleri yetersiz diye atp'ye, wta'ya söyleniyordum. halbuki şükretmek lazımmış. hiç değilse yüzleri görünen fotoğrafları var!!