22 Ekim 2012 Pazartesi

Tenisten Anlamayan Adam

Constructing a 'dream' tennis player from the current crop whose serve, backhand, forehand, volley, return and movement would you take?
Serve: John Isner Backhand: Novak Djokovic Forehand: Can I say myself? (laughs) Ok, so yes myself. Volley: Roger Federer Return: Rafael Nadal Movement: Split between Rafa and Novak. 

Bu tarz farazi oyuncu oluşturma sorularının hastasıyımdır. Soruyu cevaplayan Berdych. Cevaplarını beğenmedim.

Servis için Isner demiş. Yanlış. Efektiflik istiyorsa Federer demeliydi. Yok illa güç istiyorsa bari Karlovic desin yani. Olmamış.

Forehand için kendisini söylemiş. Yorum bile yapmıyorum. Güzel forehand görmesek biz de Berdych derdik... Federer olur, Rafa olur... Ne bileyim yani Del Potro da olur illa güçlü olacaksa yani...

Vole için Federer. Bu da epik hata. Federer iyi hoştur ama file önünde çok çok güven verdiğini söyleyemeyiz. Bence bu sorunun cevabı Rafa.

Return için Nadal. Eh, hadi olabilir ama Murray ve Djokovic biraz daha akla yatkın. Ferrer de iyidir. Ama ne hikmetse ATP istatistiklerinde Rafa daha efektif çıkıyor. İlginç.

Hareketlilik için Djokovic ve Nadal arasında kaldım demiş. Buna bir şey demiyorum, mantıklı gibi...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

''Ama ne hikmetse ATP istatistiklerinde Rafa daha efektif çıkıyor. İlginç.''
Bu yoruma koptum yahu :)) Ben de (bilhassa gecen yil Novak vs Rafa maclarinda sinirden tirnaklarimi yerken) Rafa'nin returnlerini duzeltmesi lazim diye ortaliklarda gezerken Rafanlarin ATP return istatistiklerini yuzume vurmasiyla sok olmustum. Halbuki Nole ve Murray cok daha etkili gelir bana da. En azindan big serverlara karsi cok daha az sorun yasiyorlar Rafa'ya gore.

Ama movement cevabi dogru en azindan Berdych'in :)

kirpi dedi ki...

Aslında istatistik rakip servisten puan alma oranı. Tam olarak return değil galiba. Yani ATP diyor ki Murray ve Novak çeviyior, ama devamını getiremiyor...

everythingabouttennis dedi ki...

Bence bu konuda ne yorum yapılmalı ne de senin cevapların tartışılmalı. Bence Berdych'e komik bir soru sormuşlar, kendisinin de bi tarafları kalkık gibiymiş. Bu kadarı bize yetsin :)

Adsız dedi ki...

Bence vole konusunda Rafa'da iyi bir seçim değil. Michael Llodra var mesela bir çok otoriteye göre turun en iyi volecisi.