2 Haziran 2012 Cumartesi

Roland Garros: 2. Turlar Sonrası

Kuraya bakarak yorum yapmak bazen çok boş bir iş olabiliyor...

Kuralar ilk çıktığında Djokovic ve Federer tarafının daha zor, Nadal-Murray tarafının ise görece kolay olabileceğini düşünürken 4 seri başının yollarına bugün itibarı ile bir göz atalım...

Djokovic, Starace-Kavcic-Devilder-Seppi yolunu izledi. Seppi çok potansiyelli bir oyuncu ama Verdasco maçı 5 sette bitti. Fazla direnemez. Olası çeyrek final rakiplerinden, toprak sezonunda iyi iş çıkartan Sşmon da 5 sette Wawrinka'ya elendi. Djokovic muhtemelen Tsonga-Federer yolunu izleyecektir finale kadar.

Kurası en çok "açılan" isim ise Federer. Nalbandian yenilince Federer Kamke-Ungur-Mahut-Goffin yolunu izledi. Goffin şanslı kaybeden bu arada. Çeyrekte Del Potro-Berdych galibi gelecek. Berdych'in minik kuşumla yaptığı maç 5 sete gitti, Del Potro'nun ise sakatlığı var.

Murray ise hala sıkışık durumda. Ito-Nieminen-Giraldo izliyor. Sonrasında Haas/Gasquet ve muhtemelen Ferrer gelecek. Buradaki bir 3. tur eşleşmesinde oynayacak Granollers ve Mathieu'nün ikisi de ilk 2 maçını 5 sete görütdü. Bu maçın galibi Ferrer'e direnemez bence.

Nadal'a bakarsak Bolelli-Istomin-Schwank yolunu izleyip Monaco/Raonic galibi ile karşılaşacak. Çeyrekte ise büyük ihtimalle Tipsarevic-Almagro galibi gelecek, Tipsarevic şu andan sonra aptallaşıp 2-0 önde oplduğu maçı vermezse.

Kadınlarda Azarenka Cibulkova'yı bu sefer de geçerse büyük ihtimalle Stosur ile oynayacak. Stosur genç Stephens ile oynuyor, süpriz de çıkabilir. Kuznetsova-Errani maçı izlenesi olmuş, galibi büyük ihtimalle Kerber ile oynayıp sonra da Azarenka karşısına çıkacak. Azarenka turnuvaya çok da "bumbastik" başlayamadı bu arada. Wozniak maçında çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim...

2 yıldır finalde gördüğümüz Schiavone bugün elendi ve beni üzdü. Kvitova ise kasık sakatşığı nedeni ile düşe kalka gitti 4. tura. Bu dilimden çıkacak olan isim büyük ihtimalle son haftalarda formunu bulan Li olacak.

Önü fazlasıyla açık olan Sharapova ise çeyreğe zıplar diyorum ben.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Gasquet - Murray maci enfes olacak bi sakatlik problemi olmazsa. Bu arada cahilligime verin Goffin kim ? Ben bunlari yazarken ntvsporda RG reklami gecti sinirlerim hopladi, saka gibiler.

kirpi dedi ki...

Goffin pek tanıdığımız bir isim değil. Belçikalı ve 21 yaşında. Son 7-8 ayda 3 challenger kazanmış. Patlamasını bu yıl yapmış gibi görünüyor.

Asıl ilginç olan bir başka patlama ise Seppi'ninki :) 28 yaşında ve kariyerinin en iyi sezonunu geçiriyor bu yıl.

Adsız dedi ki...

Turnuvanin en ilginc gunuydu herhalde bugun. Evimde olmadigim icin eurosporttan takip edemedim.
Ve Azarenka gumledi demek istiyorum :))
Seppi ilk 2 sette turnuvanin en muazzam tenisini oynadi bence. Top 3 oyuncularina karsi oynuyorsaniz en ufak rehavet ya da hatalar tum emeklerinizi cope atabilirin canli kanitiydi bugun.
Goffin keske Federer'le eslesmeseydi, boyle bir yetenegi tvden bir tur daha izlemeyi cok isterdim. Ya da Nole ile oynasaydi keske cok cok cekismeli ve daha yakin gecen bir mac olurdu.
Federer'in akli sanki wimbledon ve olimpiyatlarda, enerjimi buraya harcasam mi harcamasam mi diye dusunuyor gibi bir ifadesi var, zaten servislerinin ekmegini cok yedi. Ama firsat ayagina gelirse asla harcamayacaktir.
Ntvspor'da Djokovic - Seppi macinda Caner Eler ve diger yorumcu resmen beynimi yordu. Iki dakika susmadilar yahu, insan puan oynanirken bari nezaketen sessiz kalir, bi ara kadin futboluna fln daldilar noluyoruz oldum.

Adsız dedi ki...

niye sinirlerin zıplıyor,kneedal yata yata finale çıkacak diye mi yoksa? :P:P:P:P:P:P 2008 yılından bu yana tenis tarhindeki yarıfinal eşleşmeleri aşağıdaki gibidir.Daha neyin kafasını yaşıyor,ne istiyorsunuz siz Federer den,utanmazlar!!
AO 2008. Federer - Djokovic
AO 2009. Federer - Djokovic
AO 2010. Federer - Djokovic
AO 2011. Federer - Djokovic
AO 2012. Djokovic - Murray

RG 2008. Nadal - Djokovic
RG 2009. Federer - Djokovic
RG 2010. Nadal - Djokovic
RG 2011. Djokovic - Federer
RG 2012. Djokovic - Federer

W 2008. Federer - Djokovic
W 2009. Federer - Djokovic
W 2010. Federer - Djokovic
W 2011. Djokovic - Federer

USO 2008. Federer - Djokovic
USO 2009. Federer - Djokovic
USO 2010. Federer - Djokovic
USO 2011. Djokovic - Federer

kirpi dedi ki...

"Firstly I want to makeemphasis that I have been placed in a very difficult quarter of the draw. No other top players are facing the kinds of players I am. They are playing people you have heard of. But Me? I have no idea who these people are. How can I prepare for a match in these difficult circumcisions?"

http://pseudofedblog.wordpress.com/

kirpi dedi ki...

@Adsız (Malum olmayan adsız :))

Seppi rehavetten ziyade yorgunluğunun kurbanı oldu bence. 2 setten sonra inisiyatif de almadı rallilerde. Ama güzel oynadı, taktir ettim :) Burada bu kadar dikkat çektim, hakkını verdi :)

Federer bu yıl olimpiyatları kazanabilmek için altın bir fırsat yakaladı. Hem iki set üzerinden oynanan tunuvalarda bu yıl çok iyi, hem de olimpiyatların zemini çim. Daha ne olsun? Bence mutlaka olimpiyatlara konsantre olmalı...

Adsız dedi ki...

@Malum adsiz
Hayir canim RG yayini verecegiz diye milleti kandirmalarina sinirim bozuldu. 1 bilemedin 2 macla koskoca turnuvayi rezil etmelerine sinirim bozuldu. Herseyi de Nadal'a Federer'e baglama, hasta misin nesin.

aks111 dedi ki...

Yazıda Goffin yok yalnız.Devilder yazılmış yine.

Adsız dedi ki...

oo bak senn bir de blog u çıkmış pesudonun.artık baş müdavimi de sen olursun kirpicik tebrikler.o yazılanları git çok sevgili tenis felsefecimiz onur akmeriçe okut sen.@adsız ben Federer in bu kişiyle karşılaşacağına sinirin hopladı sandım,kaldı ki şurada dönen saçma yorumları düşününce bana hak vermeni beklerim.

kirpi dedi ki...

Nasıl atlamışım ben onu yaa? :S

Düzelttim hemen :)

Adsız dedi ki...

hadi roland garros'u hem eurosport yayınlıyo hem ntvspor.ve ntvsporun yayınladığı maçlarla sınırlı kalmıyoruz.ama wimbledon nolcak peki :/onu sadece ntvspor yayınlıyo galiba.

kirpi dedi ki...

Wimbledon'da sıkıntı büyük.. Acı büyük.. :(

sekoser dedi ki...

Nadal'a oha diyorum.

kirpi dedi ki...

Görüyorum, artırıyorum ve yuha diyorum!

sekoser dedi ki...

Üst üste 17 oyun ne ya?

kirpi dedi ki...

İnsan olan bunu yapmaz.....