11 Haziran 2012 Pazartesi

"Atem Totem Ben Seni..."

............ Övünme zamanı!

Ne demiştim ben??? NE DEMİŞTİM?

Uyduruk bir Indian Wells kristal vazosu ile Miami kupasını feda ederek kazandıklarımız...

Kırmızı toprak kortta (Madrid seni adamdan saymıyorum...) kazanılan;

-22 galibiyet
-51 sete karşılık kaybedilen sadece 1 set (o da çok anormal koşullarda)
-2 masters kupası
-1 ATP 500 kupası
-4500 puan ve ATP Race birinciliği
-Djokovic'e karşı alınan arka arkaya 3 galibiyet
-Ve en önemlisi....



Değmedi mi yani? :)

18 yorum:

kirpi dedi ki...

6:23'teki Sebastian Nadal sevinmesinin tarifi yok.. Çok çok güzel...

Korhan dedi ki...

Blog rengini resmen belli etmiştir artık :D

kirpi dedi ki...

Sevmek suç mu??? :)

Ben sadece Rafacılara "Bırakın adam yarı fianlde kaybetsin" dedim IW için. Boşuna kaybettirmediğimi görsünler istedim :)

Adsız dedi ki...

blogun rengi her zaman belliydi, ki bu renk yakışıyor bu bloga.

kirpi dedi ki...

Rengimiz belli ama gereksiz boyamalardan kaçınmaya çalışıyoruz :)

Unknown dedi ki...

ben o totemi yerim yerim!!!!

kirpi dedi ki...

:)))

Bu arada pembemsi renk lanetini de savdık!

Adsız dedi ki...

@kirpi
Scarlet fire on red clay :)

Adsız dedi ki...

şimdi önce wimbledon sonra amerika mı?

kirpi dedi ki...

@Adsız

Bilmiyorum, kristal küreme bakmam lazım...

Baktım. Her şey İspanya'nın Avrupa şampiyonluğuna endeksli şu an.

Adsız dedi ki...

Ben diger adsiz. Ama ben Almanya'yi tutuyodum ya :(((

kirpi dedi ki...

Tüh :(

Adsız dedi ki...

Heheh masterslar uyduruk olmuş:P:P En uyduruk kupalar rafanın kazandıkları en uyduruk kupa da RG o zaman:D En az bu yazı hatta bu dandik blog kadar saçma oldu mu acaba??:p Ne dersin kirpican:D:D:D

Adsız dedi ki...

Bu blogu sacma ve dandik bulup israrla okumaya devam eden sacma insanlar var :) Cok komiksiniz, aynen devam, gulecek malzeme cikiyor.

Adsız dedi ki...

Gülmek için blogu saçma ve dandik bulan saçma(!?) insanlara ihtiyacın olduğunu pek sanmıyorum keza bunun için blogun kendisi yeterli... Her seferinde acaba bu kez neler saçmalanmış ve körler sağırlar kıvamında neler düzülmüş diye göz atıyorum ki daha bir gün bile yanılmadım. Yazılanlara ara ara klavyeyi elimize aldığımız ara ara da güldüğümüz oluyor tabii. Eee ne de olsa malzeme çok:P

Adsız dedi ki...

Valla sen gulmek icin degil Nadal'a olan nefretini kusmak icin giriyorsun bence ama cok komik oluyorsun. Madem seni gulduruyoruz ( ki bence cok cok hos bir eylemdir, takdir edilmesi gerekir) ne diye gelip hakaret yagdiriyorsun ki ? Amacin eglenmek degil, karin agrini gidermek olmasin ? Hadi canim gule gule, sıktın artik.

Adsız dedi ki...

hahahaha:D Valla sen de beni çok sıktın:P Lütfen bir daha muhattab olmayalım sayın Adsız:P

eu42 dedi ki...

Nadal tarafından kırılan rekorlar bir yana maç sonrası Nadal'ın yaşadığı sevinç, tribünlere çıkması ... Gerçekten muhteşemdi. 6 Roland Garros şampionluğundan sonra hala ilk günkü kadar kazanmaya hırslı,azimli olduğunun çok güzel bir göstergesi.

Wimbledon'da da tribünlere böyle bir dalış gelir inşallah Nadal'dan :)