10 Mayıs 2012 Perşembe

Video: Toprak Derken?

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok zorlandın ama almasını bildin. Gasquet'yi de kolay bir maçla geçtin. Ferrer maçını da alırsın umarım.

kirpi dedi ki...

Ferrer maçını alır da kort o kadar salak bir kort ki Ferrer turnuvayı kazansa şaşırmam.

Zaten Ferrer kazanırsa bunun bir Masters turnuvası olamayacağı da ortaya çıkmış olur ehehe :)

sekoser dedi ki...

Yalnız Raonic bir daha ki sefere harcayacak bu adamı, içime öyle doğuyor malesef.

Adsız dedi ki...

Bu arada Djokovic'te gitti! Ne turnuva ama??!

Adsız dedi ki...

Raonic bundan sonrasında yalnızca Federer'in değil diğerlerinin de belalısı olacak bence:)

kirpi dedi ki...

Raonic yeni nesil tenisçi; elbet bir gün gelecek, herkes Raonic'e yenilecek :)

Oyun tarzını hala çok sevmiyorum ama kendisine ısındım. Bir de bir sporcunun oranları bu kadar mı tuhaf olur yaa? Adamın bacakları sırtından çıkmış, beli ve poposu yok gibi.

Djokovic de "aklın yolu bir" deyip terketmiş maviyi. Ama Rafa gibi gitmek için 3 saat uğraşacak kadar salak değil :)

sekoser dedi ki...

Raonic'i beğeniyorum ben. "Dana gibi tenisçiler" sınıfından sevebildiğim tek sporcu.

Bu kortta tenisçiler gerçekten ayakta duramakta zorlanıyorlar. Gerçek anlamda ayakta kalma mücadelesi var. Berbat bir yüzey gerçekten. Federer şampiyon olursa 2 numara mı?

Bu arada twitterdan rahatsız eden benim :P

kirpi dedi ki...

Rahatsız eden mi? Russell'ı mı? :) Ben göremedim de bir şey, şaşırdım...

Federer kazanırsa 2 numara galiba, çünkü Geçen yılın Madrid puanları silinmiş ve arada 1000 puandan fazla fark var. Ama Federer'in Roma'da koruyacağı 90, Nadal'ın ise 600 puanı var. Haftabaşı bu puanlar silinirse ama, o zaman Federer 2 numara oluyor ve fark . Ama RG için iş Roma'da biter. Roma'ya girilirken aralarında 695 puan fark olacak. Eğer öyle olursa Nadal'a Roma'da mutlak şampiyonluk ve yanında Federer'in çeyrekte elenmesi falan gerekir.

Adsız dedi ki...

Maalesef sizinle farkli dusunuyorum, Raonic gibilere kalacaksak isimiz kotu. Kortlar 90lardaki gibi olsun diyorlar ama bunun karsiligi Raonicler,Isnerler olur.. 27 ace ne demek ya, 1 seti sadece acelerle kazanmis resmen, seyir zevki sifir. Ralliler candir, heyecandir.

sekoser dedi ki...

Anladım, twit olayı da arada mention atıyorum ya, o işte:)

Kirpilik var bir tane, ona, sensin o değil mi?

kirpi dedi ki...

Ben niye mantion göremiyorum ki peki? :( Ya da gördüm de farkında mı değilim?

Pardus'tan yazıyorum, browser sorunu mudur nedir mention göremiyorum ben. Nick neydi peki, arayıp bulayım bari :)

sekoser dedi ki...

Buyrun efendim.


twitter.com/#!/Serkan_Gulal

:)

kirpi dedi ki...

Eh, şimdi anlaşıldı neden mentionları göremediğim :)

sekoser dedi ki...

Neden ki?:)

kirpi dedi ki...

E tivitler görünmüyor?

sekoser dedi ki...

Allah allah nasıl yahu? Bakayım bir:)

sekoser dedi ki...

Sen beni follow etmediğinden olabilir mi acebağ:)

kirpi dedi ki...

Olabilir. Tweetlerini göstermeyenleri takip etmemek gibi bir huyum var çünkü :)

sekoser dedi ki...

:) Farkında değildim vallahi, buyurunuz o zaman:)

kirpi dedi ki...

Ehehe :)