8 Mayıs 2012 Salı

Video: Mavi Hot Shot

12 yorum:

kirpi dedi ki...

Madrid chanleston'a benziyor galiba, Serena için iyi geçiş olmuş.

Bir de bu video şunu tekrar kanıtlıyor: Serena'ya zaman bırakmayacaksın.

Adsız dedi ki...

Seviyorum bu kadın yeaaa:))) Neden Serena çünkü şu rallide geri çizgiden bu kadar agresif oynanırken kazananı genelde basit hatalar belirlerken Serena gitmiş Ben=KALİTE demiş.
Ötesi yok...

sekoser dedi ki...

Yine sayı bitmeden bağırmış:)

kirpi dedi ki...

Be de Serena'yı seviyorum, ne var?? NE VAR YANİ, NE VAAR??!!!

:)

Adsız dedi ki...

Sevenleri kendisinden daha agresif:))

kirpi dedi ki...

Ehehehe.. Çok bastırıldık napalım :(

Adsız dedi ki...

Hot shot falan hikaye, bu kort feci kayiyor su videodan gordugum kadariyla.Insallah bi sakatlik olmaz.

kirpi dedi ki...

Novak'ın söylediği kadarı ile kayılıyor, fakat durulamıyormuş. Yani kırmızıda oyuncu istediği zaman dururken bunda sonsuz kayış varmış. Ters yöne hareket etmek isteyip kramp yaşarlar diye korkuyorum. Bir de antrenman kortları ile merkez kort arasında fark varmış.

Adsız dedi ki...

Novak acmis agzini yummus gozunu zaten.Teniscileri para babalarinin oyuncagi yapanlar utansin.

Kendi dedi ki...

ben olsam rafanın yerinde tamamen mavi giyinir çıkardım korta, madem bu kadar kaale alınmıyorlar bundan daha ala protesto görmüyorum. televizyon seyircisiymiş de, rafa fazla tutucu, takıntılıymış bakalım bugün maç var göreceğiz, artık.

kirpi dedi ki...

Hiç Rafa'dan beklenecek hareket değil zaten...

Dinlemediler çocuğumu zamanında, vermediler gereken tepkiyi şimdi uğraşsınlar. Bıraktı gitti o da konseyi işte :(

Adsız dedi ki...

Dun Nole'un soylediklerini Rafa soyleseydi linc edilirdi internette. Tenis yazarlari bu sefer de poposuyla roportajlarini koyarlardi belki.