12 Mayıs 2012 Cumartesi

"Boyadım, Kaçtım..."

Madrid'i adeta bir sirk, bir gerçek dışı aleme dönüştüren Tiriac, seneye yönetimi bırakacakmış....

Nereye be Ion'um??? Daha florasanlı topla maç izleyecektik??? :(

Madrid toprağıyla ilgili olaylar olaylar, bildiğiniz üzere. Dün Nadal bugün ise Djokovic elendi. Her ikisi de bir daha mavi toprağa adım atmayacaklarını söylediler. İzleyebildiğim kadarıyla bu kort toprak olmadığı gibi; çim, sert, halı falan bile değil. Böyle acaip, meymenetsiz bir şey.

Yorum bölümünde yazdık Nadal çim ayakkabısı giymek istemiş de ATP izin vermemiş diye... Hah işte, bu oyunculara bu ATP müstehak demek istiyorum. ATP oyuncuların haklarını savunmuyor denildiğinde bir tanesinin gıkı çıkmadı adam gibi.  Al sana ATP. KAyıp düşmeyeyim diyen oyuncuya "Ay kort zedelenir sonra..." diyerek çim ayakkabısı giydirmiyor. Tiriac'ın kort zemini insanların sağlığından daha değerli çünkü. O kafasına göre zemin değiştirebilir, ama siz ayakkabınızı değiştiremezsiniz. Sizin zarar görmeniz önemli değil ama onun kortu bozulmasın....

Ion Tiriac artık nasıl itibar kaybettiyse bildiğiniz fare misali ter etmiş gemiyi. Ben bundan bu sonucu çıkartırım. Daha önce hiç ağzından bırakma lafını duymadık. Bıraksın gitsin, bence sorun yok.

Bu arada kadınlar tarafının daha az dramatik olduğu söylenebilir.WTA çim ayakkabısına izin mi verdi ne? Şaka bir yana genelde maçlar daha az hareketli geçtiğinden fazla sorun yok gibi. Partiyi bir tek Stosur bozmuş. Azarenka ile Radwanska bu yıl milyonuncu kez karşılaşıcaklar yarın. Serena ise Hradecka deyip geçilmeyecek Çek oyuncu ile oynayacak. Süprizi bol turnuvada tahmin falan yapmıyorum tabi...

22 yorum:

sekoser dedi ki...

Federer yarı finale çıkmış bu arada.6-4 6-4.

kirpi dedi ki...

Evet. O "kariyerim boyunca kortta sakatlanmadım, bir şey olmaz" mantığında :)

Adsız dedi ki...

Ben tahminimi yapayim. Murray yok, Nadal yok, Djokovic yok. Sampiyon belli ikinci kim ?
Bu arada Federer'in ceyrek sonrasi yaptigi aciklamada beni dumura ugratti. Kortun hizi degil asiri kaygan olusu tartisiliyor 1 haftadir Rogercim :) Hayir aksi yapilmis gibi destek mesaji yazan gazetecilere de neremle gulsem bilemedim tabi :))

Adsız dedi ki...

İronik şekilde bu kadar sinirimi bozan turnuvadan keyfimi yerine getiren(Hey Joker elendi!!:)) sonuçların çıkması son derece manidar benim için:)Federer şampiyonluk için büyük avantaja sahip ve Atpde bu kadarı bana yetiyor:) Bugün Vika'nın Li karşısındaki galibiyeti de Serena'nın güzel oyunu da hangi turnuvada olduklarını biraz olsun unutturdu.Şimdi Vika Aga
ile karşılaşıcak.Bu sene bilmem kaçıncı kez buluşmalarına ve üstelik Vikanın son zamanlardaki rahat galibiyetlere rağmen Aga'nın zeki bir raket oluşundan zannediyorum gene garanti Vika alır diyemiyorum bu da işin cilvesi:) Serena'ya gelince rakibi Stosur olsa Serena finalde derdim ama şu patlama yapan tipler Serena'ya hep ters geliyor bi süpriz olursa bu maçtan çıkma olasılığı Vika-Aga maçından fazla gibi.Son olarak buradan Sharapova'ya bi selam çakmadan olmaz:)Serena karşısında o insanişi olmayan returnleri yedikten sonra avantaj kortuna servis atma ısrarına kısmetse bi sonraki maçta da devam edecekmiymiş merak ettim.Hayır bi çuval para harcadığı koçu Thomas Hogstedt'in tek olayı korta inip sen falancadan çok daha iyisin Aslansın sen kralsın,parçala demekten öte nedir?Taktikten ne haber dedirtiyor her seferinde kadın her maç,hep aynı taktik tek fark uygulamadaki işleyiş.Değişn tek şey skorlar gerçi onlar da gitgide tek düze olmaya başladı.Bi kere 6-1Sharapovanın adıyla özleşmeye doğru gidiyor.İstikrar iyidir,İstikrar diyelim o zaman:DD

Unknown dedi ki...

yav ben anlamıyorum hangi akla hizmet böyle bir deneme yaparsın be gerizekalı adam!!!! maçları izlerken oyuncuların ayakkabıları korta sürttüğünde tuhaf sesler çıkıyo,oyuncular ayakta durmakta zorlanıyo,toprakta mükemmel hareket eden ve kayan Nadal gibi oyuncular ayakta durmakta zorlanıyo,bu ne biçim toprak be!!! Maçlar zaten çok kalitesiz ve kötü maçlar yani bıraksın gitsin ve ölsün böyle para manyağı adamlar!!! ÖLSÜN!!!!!!!!!!!!

Unknown dedi ki...

resmen anasını sikti turnuvanın ve oyuncuların!!!

Unknown dedi ki...

güya toprak kort turnuvası pehh!!!!!

Unknown dedi ki...

Charlestondaki toprağın da rengi farklı ama fiziksel olarak pek bi fark yok gibi ama bizim bu salak herşeyin içine sıçmış!!

Unknown dedi ki...

O değilde Federer bataklıkta olsa oynar nasıl bi adam anlamadım,bambaşka bişey...

sekoser dedi ki...

Kirpi sende bu aralar şomluk var hayıra aç ağını :P

kirpi dedi ki...

Federer beyanatlarında epik hatalar yapmış, kimse hızdan şikayetçi değildi ki... Kendisi tnarib'in dediği gibi zorlanmıyor ama onun temel hatası "Ben yaparsan herkes yapabilir". Arkadaşım, sen %1'lik bir azınlıksın, bu yüzden 16 slamin var zaten. Sadece kendisinin adapte olabildiği ortam kalsın, kalanlar sürünsün mü istiyor nedir...

sekoser, ne şomluğumu gördünüz aşkolsun :( Monte Carlo gelecek dedim geldi işte, bu Ion'un kupası da olmaz olsun, bunun için mi bu yorum yani??

Adsız dedi ki...

Federer zorlanmiyor mu ? Raonic macinda ipten dondu ki Raonic cok rahat kazanabilirdi heyecandan olmese. Hayir o mactan sonra kortun gerisi cok kayiyordu ben de fileye geldim dedi yavvv. Simdi bu hiz meselesini nerden cikardi anlamadim. Ferrer macinin da 2. setini izledim, kimse kusura bakmasin leş gibi macti. Toprakta bir sorun oldugu belli Ferru ucani kacani ya fileye takti ya outa vurdu. Federer'in zaten yetenekleri tartisilmaz ama Ferru maci oncesi demecleri belli kortlar icin.Nadal, Djokovic elenince neden boyle bi U donusu yapti anlamadim. Kimse kendisinin buyuklugunu tartismiyo ki , boyle olaylara girmesine gerek yok.

kirpi dedi ki...

Djokovic elenmeden önce demişti zaten seneye gelmem diye. İlk maçından sonra "Böyle kort olmaz" dedi, ikinciden sonra "seneye yokum ben" dedi.

Federer harekette o kadar zorlanmıyor gibiydi. Bir de Raonic ile zaten geri çizgide oynamak hata bence, refleksleri o kadar iyi değil onun, file önü daha mantıklı olur.

sekoser dedi ki...

@ Kirpi

Şomluk demem sadece bu turnuva için ve Nadal ile alakalıydı:)

Federer'e nazar değmesin hep en birinci olsun o.

:)

kirpi dedi ki...

Süpriz olmadı ve AzarenKa-Williams finali oldu.

Kendime inanamıyorum; sanırım ilk kez bir kadınlar finalini erkekler finaline tercih edeceğim :)

sputnik dedi ki...

federer ve egosu vs. the others.

ayrıca @kirpi +1. azarenka - serena maçını heyecanla beklemeye başladım bile.

Adsız dedi ki...

Nadal Raonic'i cekti 2.turda, bu adam kac numara ki once Federer simdi Nadal. Rafa'ya patlamasa bari, adam zaten mutemadiyen serviscilere karsi zorlaniyor.

turşu dedi ki...

delpo da o cüsseyle bir yerini sakatlamadan turnuvayı tamamladığı için çok mutluyum :)) ama tabi ki fed tippsy maçının galibi kazansın kupayı berdych e final yeter :))

kirpi dedi ki...

Rafa'ya patlayacak ama atlatır diye düşünüyorum. Kort ralliye müsait, biraz yorması ve sabırlı olması lazım.

Berdych'e gıcığım son zamanlarda, bence de tepsi yeter ona :)

Adsız dedi ki...

Vika hevesimi kursağımda birakti.Bugün servislerini hic begenmedim.Finalde böyle yaparsa Serena bunu saçından tutup evire çevire döver:)

Adsız dedi ki...

Kadinlarda Serena kazansin hatta yesin Aza'yi :))

kirpi dedi ki...

Katıldım! :)