19 Ocak 2012 Perşembe

Mantık Adamı

Question from Kathryn: How do I stop dreaming about you. I dreamed last night we were going to Hawaii. Don't get wrong...they are lovely dreams. OK in all seriousness, what do you plan to change this year so you can kick Novak's butt and knock him down a few pegs? Love, Love, Love watching you.

Rafa says: I normally don't dream about me.


Question from Zoe: I live in England and I know how much of a euphoria there is at the time of when Wimbledon is about to start, how does it compare to the atmosphere in Melbourne for the Australian Open? Also in the UK, if we find a 4 leaf clover it is considered to be very lucky, do you take anything with you that you feel is lucky for you on your travels?

Rafa says: I think it is different in a way but still this is a very big event, a very important event and there is a lot of attention to it. Regarding the lucky thing I don't take anything.


Question from Arthur: Hi, Rafa my question for you would be are you gonna talk in french this year in the ceremony of the french open I believe that you gonna make it and make history is what you love to do. So i'm wondering if you gonna do it in french and i can't wait till july love ya and God Bless.

Rafa says: I learn some words in French every year. I hope I have the chance to do so, that would mean I played the final and I have the mic ! :-)



Bir de buralardan soru var...

Question from Melis: I have some questions for Rafa from Turkey.
1. When you will retire from tennis, Do you want to become a tennis coach like your uncle?

Rafa says: I don't think so but you never know.

2. Why do you want to write your autobiography book and is it's timing important for you?

Rafa says: Because I felt I could say things about me that people wanted to know and thought it was a good opportunity now.


59 yorum:

Adsız dedi ki...

Su sakatlik sorusu ( ki Rafa'dan nefret edenler grubundan kendisi belli ) ve Rafa'nin cevabi ilgi cekiciydi. Sahsen hos olmayan tarzda sorulmus bu soruyu herkesin secip cevaplamasini beklemem. Bu tarz bir soruyu yayimlamalarini takdir ettim. Cevabi daha da takdir ettim !

Adsız dedi ki...

Bunu da yazamaya cesaretin olsaydı ya rezil kirpi!!
Q: why are you the only player out there that always mentions his own injuries? For ex: "a train ran over me but I managed to play a great game. A piano fell 20 stories on my head but I still managed to play a great game" Why do you do this? It seems that after every match you bring this nonsense up.

RN says: I don't think I talked about any injuries yesterday But what do you want me to do if I was injured, had a strap on my knee & get the question from the media? If I am not asked I don't say and if I am asked I have one thing clear: I don't lie, I never lie! Would you prefer me to lie?

kirpi dedi ki...

Oooo trolümüz gelmiş yaaa... :)

Vallahi haftalardır ses çıkmayınca başına bir şey geldi sandım. Neyseki internet alemlerinde kötüye bir şey olmaz kanunu geçerli olduğundan trolümüzün de sıkıntısı yok. Herke müsterih olsun.

kirpi dedi ki...

Bir de "malum adsız"a bir önceki yorumcunun zaten cevabını vermiş olması efsane komik olmuş.. :) İnsan o yorumun üstüne kalkıp bunu yazacak kadar nasıl şuursuzlaşabiliyor anlamak mümkün değil.. :)

Adsız dedi ki...

ben senin bunu yazmayışını eleştiriyorum anlayış özürlü! gerçi o olsaydı zaten şu blogu yazmazdın ya neyse..

kirpi dedi ki...

Buraya sadece komik bulduğum cevapları eklediğimi anlamayacak kadar anlayış özürlü olan kim acaba? :) Veya üstteki soru ve cevabın Nadal için utanç vesilesi olmadığını ve aslında ne kadar karakterli bir davranış sergilediğini üstteki yorumcunun zaten vurguladığını; haliyle benim yazmamış olmadığının da benim için olumsuz bir şey ifade etmediğini anlayamayacak kadar anlama özürlü olan????

:)))

Adsız dedi ki...

Ooo malum adsiz arkadas yine is basinda. Senin gibisini gormedim biliyo musun ? Hem Rafa'dan nefret et hem de hakkinda hicbir haberi kacirma :) gizli ask bu soyleyemem sarkisini gonderiyorum sana :)

kirpi dedi ki...

@adsız

Bütün büyük aşklar nefretle başlar :)

Unknown dedi ki...

@kirpi şahsen benimkisi öyle oldu 2009 da sakatlanana kadar kendisine büyük nefret duyarken(hakkaten çok büyük bir nefretti) şimdilerde sıkı bir taraftarıyım.ilginç bir evrim oldu :)

Adsız dedi ki...

ahaha kirpicik yazdıklarına cevap vermiyorum da şu adsız kişinin yazdıkları çok dokundu bana,sanırım alabileceğim en büyük hakarettir.şöyle yazayım benim raFAIL kneedal ı zerre sevebileceğim gün sizin de başınıza iyi şeyler gelmez çünkü kıyamet günü gelmiş demektir.evladım olsa sevmem,Allah saklasın.. raFAIL ciğin bu sözlerini de kendisiyle pek bir ilgilendiğimden değil rf.com'dan okudum,soruyu yazan kişi sitede şu sıralar çok popüler de :D:D benim de okumamla hayatımdaki en büyük gülme krizlerinden birine girmem bir oldu :D bu soruyu soran kişi altın madalya falan hakediyor..raFAIL in cevabınaysa trajikomik mi deseeemmm,sadece komik mi desem bilemedim..adam dalga geçer gibi dün sakatlıktan bahsetmedim diyor ya :D:D resmen dalga geçiyor..bu cevabı iyi bulan sazan.avi cılar da varmış demek dünyada sizi görüyorum..tebrikler,ne diyeyim devam :D:D:D

Russell dedi ki...

çok haklısın kardeşim. rafa adam değil. :D:D:D

(bir de böyle deneyelim...)

Adsız dedi ki...

Sevgili malum adsiz;
Simdi daha cok uzuldum size :) Gelip burada kirpiye sayiyosun ama bakiyorum ki rf.com da da durum farksiz yani Nadal konusuluyor hmmm :))) Deli misiniz ya isiniz gucunuz yokta Nadal'a hangi adresten soru sorabileceginizi arastirip bi de uzun uzun soru hazirliyosunuz akil fikir diyorum sadece :) hadi gidin federeri en yahşi tenisci anketinde 1. yapin, parmaklari bos islere yormayin :))
Not: hala Nadal'i begendigini dusunuyorum :)))
Not2: ingilizcen Nadal'in cevabinin gerisini anlamaya yetmedi galiba :))

kirpi dedi ki...

@adsız

Bütün RF siteleri o veya bu şekilde anti-Nadal sitelerine dönüşüyor. Neden acaba? :)

Adsız dedi ki...

hahahahah birileri de bizi kendi gibi boş sanmış :D:D anlama da kıt zaten eh normal katlanacağız artık..o soruyu rf.com dan birinin yazdığını hiç söyledim mi ben??ama doğru,siz ne taraftan duymak isterseniz ordan anlarsınız.yazık..yazan kişi çok popüler dediysem o kişinin kim olduğu,bizim hislerimize nasıl tercüman olduğu vs. konuşuluyor..sanki tek rf.comdakiler mi görüyor gerçeği herkes sizin gibi kör mü be??
hem biz değil soru sormak yüzünü görmekten tiksiniyoruz,ne takip edeyim ben onu?al sana rf.comdan birinin Ekselanslarını beklerken raFAIL in antrenmanlarına maruz kalmasını ve bu durumda ne yaptığını özetleyen foto da atayım da bizim bu rezile karşı ilgi seviyemizi sen tahmin et(gerçi bu iq ile o da zor): http://c1201.hizliresim.com/t/n/1yxwd.jpg
ha bir de sen hiç merak etme Federer ismi geçtiği her ankette 1 numaradır rakibi hiç olmadı,olmaz!
Not 1 e cevap:geçende çıkan tartışmada benim hakaret falan ettiğim yazılmıştı,şimdi de benim itirazım var!! resmen açık hakarettir o yazdığın!o yaratığı beğendiğimi ne düşündürdü bilmem ama gerçekten bunu kendime hakaret olarak algılıyorum.evladım olsa sevmem,hastam olsa bakmam,ölse,sürünse umrumda bile olmaz böyle anlatayım.sırf o raFAIL in maymun suratını görmemek için Federerle olan maçlarını dahi izleyemiyorum.Federer in güler yüzü hatrına dahi katlanamıyorum ben onun hilelerine,o suratsız tonisine..umarım artık bu hakareti sürdürmezsin! bak russell yolunu bulmuştu ne güzel sen de ona uy bence!!
Not 2 ye cevap:kneedal ın ingilizcesini anlayamayacak zeka seviyesindeki tek grup kendi fanlarıdır efendim..so dont mess with us diyorum size..o sözlerin gerisi bütün yanıttan daha da beter yalan mı söyleseymiş beyefendi..rezil adam utanmıyor parmaklarım yandı,dizim sandalyede otururken kırılıverdi birdenbire,MR da bişey çıkmadı ama hala şüpheliyim deyip insanları kandırmaya da,yalanmışş..pehh senin o acınası hayatın yalan,hayatın oyun be!!!

Adsız dedi ki...

ahh kirpicik keşke dönüşse keşşkeeee..ama Roger o kadar karizma bir adam ki anında siliniyor sitesinde o kneedalla ilgili kötü ne yazılırsa..işte o kadar muhteşemdir Roger..kendisine yalandan centilmen diyen adama öyle karşılık verir efendiliğiyle ezer..ama sizde anlayacak seviye neredeee..ohhhooooo..

kirpi dedi ki...

@ malum adsız

Heeee... Hee.. Tabiii. Körüz biz göremedik, sağol vallahi :)))

Unknown dedi ki...

Federer adam değil pısırığın teki

Adsız dedi ki...

evet nedense her zaman çok centilmen ve mütvazi olduğunu söylediğiniz nadalın federere resmen yalandan centilmen demeye getirdiği sözlerinden nedense hiç bahsedilmemiş bu blogda..... nadal da ne kadar centilmenmiş doğrusu...

sekoser dedi ki...

Bence bu troll arkadaş Kirpi'nin eğlenmek için yarattığı bir karakter:) Şaka bir yana, insanlar nicklerinin ardına saklanıp saldırırlardı, bu arkadaş da o da yok. Ben olsam adsız olarak yazdıkça kaale almazdım. Ama diyalogların komik ve eğlenceli olduğunu söylemeliyim.

kirpi dedi ki...

Oyyyyy.... Görme engelli troll :(

Bir kaç post alttaki videoyu görmeden konuşmak???? :(

@sekoser

Amacımızın gülüp eğlenmek olduğunu sen anladın, ben anladım.. Troll arakadaş hala anlayamadı ama şşşşş, çaktırma :)

Adsız dedi ki...

IQ dan bahsedene bak :) cumleler ortaokul 1 ve sığ. Yapilan espri soslu elestirileri anlamada sorun var vs.
Evet Nadal'a elindeki kabarciklar soruldugunda aaa ne kabarcigi ben birsey goremiyorum demesi lazimdi. Dizindeki bandaj soruldugunda gozunuze gozluk.demeliydi Zaten sirf ilgi ve nefret cekmek icin elini yakti :))
Evet Nadal kor etti gozumuzu sactigi isikla :p
Nasrettin Hoca kazan fikrasi geldi aklima sayende :) Federer sakatlik nedeniyle 1 hafta once turnuvadan cekilmis, simdi hersey duzelmis, oley yasasin. Vay efendim Nadal bandjli sakatlanmis, mac kazandi, elenmeliydi sakatsa pis yalanci :)
Aman her anketi 1. bitirsin zaten, kafe kafe gezip binlerce oy verdigini ilan edenlerin katildigi anketler cokta umrumuzda. O kadar hastalikli bi iliskimiz yok Nadalla :)

Çid. dedi ki...

İlginç diyaloglar dönmüş burada. Kirpi'ciğim sende ki sabırı ne kadar övsem azdır herhalde. Komik olması açısından yazılmış olmasını geçtim, bu tarz insanlara katlanabildiğin için seni tebrik ediyorum.
Rafael hayranı olarak mantıklı olmayan espirileri- eleştirileri kaale almıyorum ben zira mantıksızlığı mantıkla alt etmek imkansız.

kirpi dedi ki...

@patatezbaskisi

Teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

birine görme özürlü derken asında anlama özürlü olmak :((( nadalın videosunun koyulmamasından değil söylediği çooookkk centilmence(!) sözlerden sizin hiç bahsetmediğinizi yazdım ben federerin söylediği her şeye atlamayı biliyorsunuz ama nadal federere resmen yalancı deyince hiç bir şey yok o da güz<elmiş :)

kirpi dedi ki...

"Kendisi sakatlanmadığı için diğer tenisçilere destek vermiyor" demeyi yalancılık olarak anlamak??? Ooooovvvvvvvvv.... Anlama özürlülük bile az kaldı, Aristo ağladı... :)

Adsız dedi ki...

anlama özürlülüğüne devam :((( "Kendisi sakatlanmadığı için diğer tenisçilere destek vermiyor" dediği için değil "Hiç eleştirmezsen, herşeyi pozitif olarak görürsen tabii ki diğer sporcuların yanında centilmen bir sporcu olarak görülürsün" diyerek aslında federerin centilmen olmadığını sadece centilmen gözüktüğünü söyleyerek direkt federeri suçlamak....daha neyden bahsedildiğini anlamadan konuşmak...buna aristo bile ağlayamadı o derece :(((((

Adsız dedi ki...

Şu centilmenlik yorumuna cevap yazmayayım dedim ama 2. kez vurgulanınca dayanamadım.
Federer'in takvimden şikayetçi olanlara yönelik '' tenise zarar veriyorlar, isim vermiyorum ortaya konuşuyorum '' tadında görünürde POLİTİK olan ama salak olmayan herkesin anlayacağı şekilde Nadal, Murray ve Djokovic'i eleştirmesi çok centilmence oluyor. Nadal bunu ilk kez basından öğrenip isim vererek karşılık verince kötü oluyor. Demek ki neymiş isim vermeden dilediğimizi söyleyebilirmişiz. Nadal az bile söyledi ya neyse. Bir değil , iki değil.

mgunsel dedi ki...

malum adsizi gorunce, su caps geliyor aklima hep:

http://galeri.uludagsozluk.com/26/nab%C4%B1yor-bu-amk-liselisi_123229.jpg

ebru dedi ki...

Evet bu konudan bahsetmemeniz benim de dikkatimi çekti.

kirpi dedi ki...

@malum adsız

Konuyu çarpıtma 101 olmuş bu :) Cevap verilmiş zaten, güle güle okuyun :))

@Ebru

Uzun bir süre bloga yazamadık farkındaysanız. Ben hem okuyorum hem çalışıyorum ve blogu da bir aydır tek başıma güncellemeye çalışıyorum. Haliyle güncellik konusunda sıkıntılarımız var. Açıkçası Nadal'ın beyanatları konusunu da sıcakken yazamadım ve sonrasında fazlasıyla yazıldı çizildi. Zaten Nadal'ı korumak için yazmamamız gibi bir neden olamaz zira yazılı çizili olanların da neredeyse tamamı kendisini haklı bulur nitelikte. Haksız olduğu tek taraf bunu basın toplantısında söylemiş olması ki o konudaki özür de aşağıdaki videoda var zaten, izleyen herkes görebilir. Nadal'ın lafı üzerine de laf söylemeye ben kendi adıma gerek görmedim. Ama tabi konuyu tartışmak isteyen olursa videodaki postun altında konu tartışılabilirdi, her ne kadar anlatımını komik bulduğum için koyduğum bir video dahi olsa konuya değiniyor. O nedenle hiç bahsetmediğimiz görüşüne de katılmıyorum.

Ama siz bu konudaki görüşümü soruyorsanız: evet Nadal haklı. Federer oyuncuların yarıdan çoğu sürekli sakatlık yaşarken "Ben iyiyim bakın, bence takvimde sorun yok" derse en hafif tabirle empati kurmamış olur. Ki kendisinin oyuncu haklarını temsil ettiği düşünülürse bu konuda daha hassas olması gerekir. Ama Federer genelde tartışmaya girmek istemeyen bir karakter olduğundan memnun bir görünüm de sergiliyor olabilir; Nadal bilindiği üzere oyuncu hakları ve etik söz konusu olduğunda ondan çok daha sivri dillidir. Ama Federer'in az önce söylediğim sebepten daha fazla empati kurması ve yeri geldiğinde de tartışmadan kaçınmaması gerekir. Kendini takvim nedeni ile sorun yaşayan onlarca oyuncu yerine koymadan, oyuncuları hakkıyla temsil edemez.

Tatsız konuları dillendirmek hoş değildir, bir oyuncunun kendini gerilimden ve tartışmadan uzak tutmak istemesini de anlarım. Ama böyle bir tavırla da kimsenin haklarını savunamazsınız.

Adsız dedi ki...

evet çok centilmen ve mütevazi nadalınız federeri resmen saçma sapan şekilde suçlayabilir ama federer yapınca hemen ufak fırsatı kaçırmayıp yazın :D:D bir de cevap verildiğini iddia etmez mi cevap dediği şey komiklikten başka bir şey değil :))) federer cevabını nadala çok güzel verdi zaten onun gibi suçlayıp hakaret falan etmeden üstelik neymiş centilmen görünüyormuş muş çok centilmenmiş yaa nadalcık....ortaya resmi bir başvuru konulmamış görüş birliğine varılmamış sonra da vay efendim federer yüzünden takvim değişmiyor komiklikte son nokta bu heralde :D:D:D sadece djokovice nadala göre takvim ayarlaytalım zaten il 10 un dışındaki tenisçiler kimin umrunda...nadal avusturalyaı kazanır mı dersiniz kesin kazanır canım zaten kazanamadığı bütün turnuvalarda sakattır bu arkadaşımız :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

Federer'e centilmen değil sadece öyle görünüyor de onunla ilgili gerçek düşünceni ortaya dök, kus sonra da özür dile???? Hmmmm evet bu büyük bir centilmenlik gerçekten =)

Not: Malum adsızla başka adsızları karıştırmayın derim bu arada =)

Adsız dedi ki...

Ahahahahah her adsız yazan insana malum adsız diyor ya bi de gülmekten ölüyorum haa :D:D:D ya kirpicik valla bi gün karşıma çıksan da seni bizim hastanede bi incelesek :D:D bilime katkın olur :D:D hayır diğer insanlarda niye şaşırmış raFAIL in utanç verici sözlerinin yazılmamasına anlamadım..şu blogda kneedal okulda,kneedal futbol oynuyor,kneedal sakatlandı :( vs. haberlerinden başka birşey yazıldığı görülmüş mü?? hem zaten bu konudaki görüşlerini söylemeyişleri iyi olmuş zira kneedal haklı diyerek beni yine delirteceklerdi.al söylediniz,şimdi delirtiyor.Federer bu kneedalın dediklerinin kendisinin de işine geleceğini ama her zaman daha düşük sıradaki oyuncuları da düşünmeleri gerektiğini,eğer kneedal ın dedikleri olursa onların turnuvalara girebilme şanslarının kalmayacağını belirtiyor.raFAIL beyefendi 2 yıllık ranking sistemi istiyor imiş bir de..Allah aşkına tenissever olarak elinizi vicdanınıza koyun 2 yılda bir değişen puanlama sisteminin ne zevki olur??tabii beyefendi yıllar boyu 1 numarada kalacak sonra işte ben de Federer kadar durdum 1 numarada diyecek..yok ya??adam utanmasa tüm kortları toprak yapalım diyecek! raFAIL in tüm söylemleri sadece kendi çıkarlarına hizmet etmekteyken,Roger ise kendini değil tenisin geleceğini düşünmektedir.Yıllar önce hiçbir zaman tenisten büyük olamazsınız,bunu her zaman hatırlamanız gerekir diyerek nasıl müthiş bir kişiliğe sahip olduğunu o zamandan kanıtlamıştır zaten maestro..kneedalsa maalesef onun rakibi olacak kalitede bile olmadığını defalarca göstermiş,Federer e vakti zamanında kaybetmeyi öğrensin deme cüretini göstermiş ancak Federer yine efendiliğini korumuş,tenisiyle dövmüştür hepsini.ancak bunu anlayabilecek seviyede değildir raFAIL hayranları da aynı hayranı oldukları adam gibidirler..o yüzden uğraşmak anlamsız..Ama şu blogda bundan böyle Federer hakkında yazı yazarken çok dikkatli olunsun,çünkü Federer öyle boş adamların ağzına sakız olacak biri değildir,onun hakkında laf ederken herkes 2 kere düşünecek işte o kadar!!

Adsız dedi ki...

ha bir de benim de sizin blog u her gördüğümde aklıma şu geliyor: http://a1201.hizliresim.com/t/q/1zx3g.jpg

Beril dedi ki...

Heheheh neler kaçırmışım :D

kirpi dedi ki...

Malum adsız kişilik bölünmesi yaşamış, kendini çoğaltmış ve fazla mesai yapmış...

Alkışlayalım arkadaşlar :))))

Gerçi kendisi malum hater sitelerinden google translate vasıtası ile tamamen saçma şeyleri tekrar tekrar yazıyor ama olsun, eser miktarda da olsa bir çaba var ortada...

Adsız dedi ki...

Sevgili malum adsiz ;
Sayende Federer tenisi biraktiginda dear leader'larini kaybeden Kuzey Korelilere donecek bir güruhun farkina vardim :) Patolojik vakasin vesselam, asil seni incelemek gerekir bilim adina ;)

Adsız dedi ki...

Her yazan adsızı aynı kişi sanmak???? O da güzelmiş :D En az Nadalın Federerin kişiliğine yaptığı suçlamaları normal göstermek kadar komik =)))))

kirpi dedi ki...

Birebir aynı tarzda yazıp aynı şeyleri söylerse neden zannetmeyelim ki??

Eğer hem aynı zırvaları söyleyip hem de farklı algılanmak istiyorsa bir kişi bir hesap alabilir mesela??

Yerse tabi.... :)

Adsız dedi ki...

Karşılık olarak zırva bile denemeyecek saçmalıkta cevaplar alırsa kendini yorupta hesap neden alınsın =) Ve evet çok mantıklı bir yaklaşım hesap almak yemiyor çünkü buraya adsız olarak değil de bir nickle yazarsak maazallah neler gelir başımıza çok korkuyoruz rezil rüsva oluruz ülke dışarı ederler bizi :D

kirpi dedi ki...

"Ülke dışarı" ne be????

Russell dedi ki...

translate çevirisi yapmış zaar.

kirpi dedi ki...

Ya tamam, blok halde indirdiği yorumlarda google translate olur da iki satırlık yazıyı da kendisi yazsaymış.

Türk tıbbı kimlerin eline düştü :(

Russell dedi ki...

eğitim sistemi çok bozdu. :(

kirpi dedi ki...

Hocam o değil de "yorup" neresidir? Arkadaş oradan yazdığını anlatmaya çalışıyor sanırım "yorupta" derken oradayım falan der gibi sanki ama ben tam çözemedim...

Russell dedi ki...

"Yorupta". isviçre'de bir semt adı...

kirpi dedi ki...

Federer'e biraz daha zaman ayırsam ben de bilebilirdim.... :(

Çid. dedi ki...

Sayın adsız arkadaşlar, bloglar haber sitesi değil. bloglar, yazarlarının istediği ve isteğince yorumladığı haberler için yazılıyor. Hayır beğenmeyen okumaz. Herkes Federer'i sevmek yahut övmek zorunda değil ki. Kendilerini Federer'in taraftarı olmaktan çok evlatlığı sanan insanları anlayamıyorum. Futboldaki o hoşlanmadığımız amigolukların tenise sıçramasını istemediğim için hep tenisin Türkiye'de çok izlenen bir spor dalı olmasını istemedim. Akıl fikir diliyorum.
Hem adsız olarak giriş yapacaksın, hem de karıştırılınca iki aynı adla görülen kişiden biri olarak "heh heh he nası da karıştırdı hebe de hübe de" diyeceksin. Vay arkadaş ne zekalara maruz kaldık.Bu tartışma teamüllerine cahil kalmış insanlara birşeyler anlatmaya çalışmak da vakit kaybı ya neyse.

kirpi dedi ki...

@patatezbaskisi

Aslında yorumlarını yayınlamıyorduk ama bu sefer de iyice sansürcü gibi hissediyor insan kendini. Ama akıllandım ben bu defa sadece eğlenip geçtim :) Son ataklardan sonra sesi de kesildi sanıyorum, lütfen siz de ciddiye almayın.

Salıverin gitsin... :)

Çid. dedi ki...

Valla dediğim gbi sabrınız takdire şayan :) Ben sinirleniveriyorum. Asabiyim biraz üzerinize afiyet :D

kirpi dedi ki...

Evet, başka arkadaşlar da var sinirlenen. Belki başka zaman olsa ben de sinirlenirdim ama bu aralar nedense halet-i ruhiyem bir değişik.. :)

Adsız dedi ki...

ya ne laftan anlamaz adamlarsınız siz yahu,hala herkesi aynı adam sanıp tıptan,eğitim sisteminden dem vurmaz mı bir de...tey tey..bi kere ben o son yorumların yazıldığı vakitlerde Federer in maçıyla ve galibiyetinin detaylarıyla meşguldüm,sizin gibi acınasılarla uğraşmam ekselansları korttayken..gerçekten bi hastaneye davet ediyorum sizi bak,ben ilgilenmem ama konsültasyon yaparız insanlık ölmedi..böylesi patolojik vakalarda o google translate muhabbeti falan nerden açıldı anlamaya kafamı yormayayım en iyisi..size laf anlatılmaz.kirpicik sen hiiçç Federer'e falan zaman harcama,Federer adı boş insanların ağzına alamayacağı kadar ağırdır..çökersin sonra dikkat et..

kirpi dedi ki...

Bu kadar rahatsızlık yorumuna rağmen utanıp sıkılmadan hala buraya yorum gönderen arkadaş, yaptığı bu son yorumla çizmeyi aştı. Zaten daha önce de hakaret etmişti, gülüp geçmiştik ama aynı şakaya da 10 kez gülemiyoruz.

Bundan sonra atacağı yorumları olması gerektiği gibi internet çöplüğüne atarız artık...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Russell dedi ki...

"Federer adı boş insanların ağzına alamayacağı kadar ağırdır..çökersin sonra dikkat et.."

bu neyin kafasıymış böyle ya?

yalnız adsız bu performansla devam ederse blog'a reklam alıp para kazanmaya başlayacağız.

kirpi dedi ki...

"Yılın troll performansı... Sadece True Grand Slam'de..."

ebru dedi ki...

Ben İngilizce bilmediğimden bilenler gibi birinci ağızdan öğrenemiyorum söylenenleri. Tenisle ilgili Türkçe bilgi alabileceğiniz kaynaklar ise sınırlı.
Ama Federer'in "Ben sakatlanmıyorum demek ki turda sorun yok" diyeceğini sanmıyorum. Mutlaka daha mantıklı açıklamalar yapmıştır. Çünkü bu "Ben sakatlanıyorum demek ki turda sorun var" demek kadar empatiden yoksun bir yaklaşım olurdu. Bu konuda haklısınız.

kirpi dedi ki...

Aslında mesele şu; Federer, sizn de bildiğiniz gibi, sakatlanması olay olan bir oyuncu. 500 maç sınırını geçtiğinden şu aralar turnuva oynama zorunluluğu da pek yok, takvimini rahat ayarlayabiliyor. Fakat kendisi 90 küsür maç yaptığı sezonlarda bile sakatlanmıyordu ki diğer tenisçiler için bu zaten mümkün değil. Şikayetçi olan tenisçilere takvim ayarlaması öneriyor ama bunu yapabilecek tenisçi sayısı çok az. Mesela Nadal da 500'den fazla maç kazandığından artık onun için zorunlu olan turnuva saysısı az, Paris'i iki yıldır oynamıyor mesela ama diğerleri için öyle değil. Zaten baktığınız zaman tenisçilerin çoğu ancak zorunlu oldukları kadarını oynuyorlar. Onun dışında bazıları 1-2 küçük turnuvaya hazırlık amacı ile gidiyorlar ki bu bazen mecburi oluyor. Örneğin Avustralya Açık için Doha'da oynamak veya Wimbledon öncesinde Queens veya Halle'de oynamak zemine hazırlanmak için neredeyse gereklilik. Hal böyleyken üst seviyede oynayan oyuncular için Ocak ayında başlayıp Aralık ayında biten tur çok uzun oluyor.

Federer kendisi takvimi ayarladığı için sorun yaşamadığını söylüyor ama dediğim gibi kendisi 90 maç yaptığı sezonlarda bile sakatlanmazdı. Ve de açıkçası ondan başka çıkıp da éaslında takvim uzunluğu iyi" diyen oyuncu da yok. Avustralya Açık'tan önce 10'dan fazla oyuncu çekilmiştir, bu insanların tamamı birden takvim ayarlamayı bilmiyor olamaz. Bu boyutta bir sorun varken konu üzerinde düşünmek gerekir.

kirpi dedi ki...

Bir de Federer'in geleneksel olarak Avustralya Açık - Roland Garros arası formdan düşmesi onun epey işine yarıyor son yıllarda. Bu aralığı iyi oynayan oyuncular daha fazla yoruluyor. 2011'de bu dönemin en iyileri olan Nadal ve Djokovic'in sezon sonunda tükenmiş olmaları tesadüf olamaz. Ama sonuçta iyi oynuyorsanız maç kazanır ve daha fazla oynarsınız, bir oyuncunun kasten elenip kendini dinlendirmesi söz konusu olamaz, cezası var.