21 Kasım 2011 Pazartesi

Nadal-Fish Maçı

Federer-Tsonga maçının neredeyse aynısıydı. Fish buraya gelirken gördüğümüzden daha iyiydi, ama hala gruptan çıkacak kadar iyi değil.

Asıl mesele Nadal'daydı. Uzun zamandır oynamadığından kötü başlamasını bekliyorduk. İlk set Fish'ten beklediğimiz rezalet oyunun da yardımı ile 6-2 Rafa'nın oldu. İkinci sette işler tersine döndü, Fish iyi oynarken Rafa düşüşe geçti. 6-3 ile Fish'in oldu set. Final setinde kendi oyununu sıfıra karşı aldıktan sonra servis de kırdı ama kırmasıyla kortun dışına kaçması bir oldu. 2 dakikayı geçti Rafa yok. Lahyani kendi servis oyunundan önce mola alması gerektiğini söylediğinden sandalye arasında gidememiş bu. Fish de anlamadı ne olduğunu ama Nadal 2 dakika çişini tutamamış birine de benzemiyordu korttan kaçarken. Sonra geldi arka arkaya 3 oyun verdi. Servis aralarında dizine dayanıp dinlenmeler falan... 3-2 Fish öndeydi servis kırma farkıyla, ama tam o noktada o kadar kötü bir servis oyunu oynadı ki maçı da elinden kaçırdı. Nadal sonraki servislerine zorlanarak tutunduysa da sonra gereken yerde oyununu yikseltip 5-4 öndeyken Fish servisinde maç puanları buldu ama değerlendiremedi. Son Fish oyununu tie-break istermiş gibi oynadı ve tie-break oyununda doğru tercih yaptığını göstererek 2 mini-break ile 76(3) aldı seti. Maç sonunda benim tahminlerimi doğrulayarak midesinin maç esnasında kötü olduğunu söyledi.

Nadal'ın sonraki maçları bundan iyi olur. Ama bir Nadal takipçisi olarak da şu turnuvayı kazanmasını istemiyorum açıkçası. Kaç senedir hayrını gören çıkmadı. Davis Cup'ı alsın bence.

Turnuva seyircisine de iki çift lafım var. Servis atılırken bağırılmaz. Beceremiyorsanız düzenlemeyin turnuvayı canım! Burada gece 12'de metrobüse binecek bir tenis sever kitlesi var!!

29 yorum:

mgunsel dedi ki...

Özeti izledim şimdi; maç bitiminde Rafa Fish'in elini sıktıktan sonra dengesini kaybedip tökezliyor, son anda sağlam reflexlerinin de yardımıyla fileye tutunarak yere kapaklanmaktan kurtuluyor... Bunu belirtmemin nedeni de Rafa'nın soğukkanlılığının ilgimi çekmesi oldu. Arkadaş adamın yüzünde hiç mi "ne oluyo lan" ifadesi olmaz. Ben tökezlesem kim bilir yüzüm nasıl bir halırdı, adamda mimik oynamadı resmen : )

Adsız dedi ki...

Bir Rafa takipçisi olarak Rafa'nın WTF'i almamasını ümit ediyor olamazsınız :)) Kariyerinde eksik olan en büyük kupa şu anda ve her kazanamdığında yerden yere vuruyorlar kendisini. WTF'i grand slam ilan edecekler neredeyse. O lanet bence Aussie Open ile kırıldı. Son yıllarda ilk grand slami kazanan sezonun kalanında saçmalıyordu ama bu yıl Djokovic esti gürledi.
Ben de bir Rafa takipçisi olarak bu yıl kazanmasına pek ihtimal vermiyorum ama tüm kalbimle kazanmasını istiyorum. Yeterince büyük maç kaybetti, kendisi için müthiş moral olur, kaybolan özgüvenini tazeler. İsteksiz yüz ifadesi değişir belki biraz.

kirpi dedi ki...

@mgunsel Ohooo, adam maç ortasında kusmaya gitmiş, tökezlemeden mi etkilenecek? :)

@Adsız Rafa bu kupayı alsın ama şöyle 28-29 yaşında, ununu eleyip eleğini astıktan sonra alsın. Kaç yıllık bir lanet bu, mağdur olsun istemem.

Adsız dedi ki...

nooollddduu yazınızı göremiyorum son maça,yoksa dilinizi mi yuttunuuuzzz??? nolur kneedal sakattı yazın nolur nolur noluurrr,okuyup gülmek istiyoruuuummmmmm :D:D:D:D:D:D

Russell dedi ki...

Buraya her gün her maçı yazma sözü verdiğimizi hatırlamıyorum ben. İstersek her Nadal galibiyetini ballandıra ballandıra anlatıp Federer galibiyetlerinde kafamızı kuma gömebiliriz. Bunu da yapabiliriz ama mesele o değil. İkimizin de yoğunluğu vardı. İş ve okul gibi belki sizin pek aşinalığınız olmadığı şeyler. Pazartesi maçlarını da yazamadık. Pazartesi maçlarını geçtim blog birkaç aydır zaten arada 4-5 gün ara vererek, aksaya aksaya gidiyor. Bundan sonra da bizim keyfimiz nasıl isterse öyle gider.

Nadal sakattı. Buyrun gülün bu arada.

kirpi dedi ki...

Çok sevdiğimi herkesin bildiği Ferrer'in galibiyetine de yazmadım. Eheheh meheheh, deliyim herhalde.

Ya da durun... Meşgul olabilirim??

Aaaaaaaaaaaaaaa.... :(

gülşan dedi ki...

turnuva seyircisine niye laf söylediniz onu anlayamadım? gidemediniz diye kıskançlıktan herhalde.

kirpi dedi ki...

@glsn

Fakirim de ondan...

gülşan dedi ki...

ondan kraliçe'yi çekemiyorsunuz, birleşik krallığı çekemiyorsunuz anlayamadım dedim ama anlamıştım ben.

Beril Kefeli dedi ki...

Ferrer de Djokovic'e yenilince bahaneniz olur şimdi yazmamak için!!!

sekoser dedi ki...

Neden gergin yahu burası.

sekoser dedi ki...

Neden gergin yahu burası.

kirpi dedi ki...

@sekoser

Orada bir gerilim kaynağı var sadece bulursun sen onu... :)

@beril kefeli

FERRER YENMEKLE KALMADI EZDİ!!! BAKALIM BU SEFER NE DİYECEKSİNİZ???

@glsn

Nesini çekemeyeceğim o buruşuk kadının??

Beril dedi ki...

djokovic düşmanısınız :(

kirpi dedi ki...

@Beril


Nihohohahahaa!!! :D

Adsız dedi ki...

Bu tarz saçma yorumlarla gelip sizi suçlayanları ciddiye almayın lütfen. Burası blog, güncel haber arayanlar gitsinler haber sitesi okusunlar. Ya da RF.com da geçirebilirler hayatlarını, egoları daha çok tatmin olur belki.
Sizi keyifle okuyanlar var.
Şunu yapan kişiyle karıştırılmamak adına yazımın sonunu şöyle bitireyim.
VamosRafa!

Adsız dedi ki...

Bir üstteki arkadaşın yazdığına aynen katılıyorum arkadaş belirtmese bunu yazmazdım ama bnde belirteyim bir Nole fanı olduğumu....
Malesef ülkemizde futbol taraftarı gibi tenis taraftarları var o yüzden bnce kimseye takılmayın....
ntvsporuda bir kez daha tbrk ediyorum
btn gn aynı hbrleri yayınlayı tercih ediyorlar ve sadece yarı final ve final maçlarını yayınlayacaklar oysa grupların birinde Nadal-Federer eşleşmiş diğer maçları geçtim bunu en azındn yayınlamalıydılar

kirpi dedi ki...

@Adsız

NTVspor'un sadece yarı finalleri ve finali yayınlaması kötü tabi ama unutmayalım ki bu işler biraz da para meselasi malesef. Europsort'un sürekli WTA veriyor olmasının sebebi WTA'in daha ucuz olması. Şimdilik şükür bugünümüze diyorum ben...

Derken Ferru için servis kırma şansı.. (Canlı anlatım olsun bu da :) )

Adsız dedi ki...

Ahahahah simdi giriyorum da şu saçma blogunuza yorumlarınızı yeni gördüm..ama çoook teşekkür ederim rafita-federer maçı yorumu okumuş kadar olduuummmm :D:D:D:D

asdfasdfasdf meşgullermişşşşşşşşşşş aman ne meşguliyettt sorma gitsinn..hayır bi de tıp fakültesinde okumasam anlayacağım ahahahahah ya ilahi siz :D:D:D

yahu tutrtuğunuz adam kadar rezilsiniz be..rafitanın 1500 maçının yorumunu yağtınız da ne baselden haber vaaarrr,ne paristen vaaarrr..hayır bi de bakıyorum paracı turnuvaymış hahahahahah..sonra bakıyorum rafitanın suratının her türlü şekli var iken Fedexcanın ne tek bir fotosu,ne doğru dürüst maç yorumu var..aaaa olmuyor siz yazmıyorsunuz diye kesin darılıyordur hahahahahahahah

o üstte sevgili kneedalfanı arkadaş RF.comda takılmamı pek istemiş merak etmesin zaten giriyorum,orada zaten çok eğleniyoruz da onlar sizin yaratıcılığınıza henüz ulaşamadı..ne de olsa yenilgilerinde yemekten zehirlenen,dişi ağrıyan,ateşi çıkan ve bilimum bahaneyi en kısa sürede bulabilmiş adamın fanlarısınız..

ha oturup davis cup izleyin yorumları bekliyorum hahahahahahaha :D:D

kirpi dedi ki...

Çok enterasan bir vakasınız. Öncelikle insanlara özgü iletişimden anlamıyorsunuz. Size sizin anlayacağınız dilde yazmak zorundayım, diğer okuyuculardan da aşağıdaki dil için peşinen özür dilerim... Gerçi onlar benim derdimin tenisçilerle olmadığını biliyorlar zaten..

Bir de dünyanın en meşgul insanı olarak hiç sevmediğiniz halde gelip blogumuzu okuduğunuz için teşekkür eder, ayrıca bu mantıksız davranışınızın üzerinde düşünmenizi de tavsiye ederim.

"Ahahahah öğrenciymiş yaa ahahahha..:D:D:D Araştırma görevlisi olmasam, hem doktora, hem dersler, hem bunun gibi veletler, hem de sempozyumlarla uğraşmasam meşgul zannederdim ASDFGHKJH!!11!1!!!11!!!

Tuttuğun adam kadar ben merkezlisin yaa... Ocak ayından sonra kupayı bir daha Kasım ayında görmüş adamı haber yapmadım diye gelmiş ağlıyor ahahahahah :D:D:D... Gerçi o kadar zamandan sonra finali görebilmesi bile büyük olay tabi, nasıl atladık!?!?!?!?!??!!!! 10 ay boyunca niye sesini çıkarmadın acaba, seni Federer final bile göremezken de buralarda görmek isteriz :D:D:D:D Senin Fedexcan'ın (Fedexcan ne be ahahhaa) ben onu yazmadım diye darılmaz da sen niye darılyorsun?? Ahahahahah!

Davis Cup'tan sonra yorumlarını bekleriz ama finalden sonra fare deliğine geri döneceğinden yazmazsın tabi :D:D:D"

Öf be, zehirlendim resmen... Gerçi uzun yazdım ama yine de yeterli gelmez diye biraz daha ekleme yapayım...

":D:D:D:D:D:D:D:D
ahahahahahahahhahahaha
Fedoş Fedoş Fedoş!!!!
meşgulmüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş"

Yeterli olmuştur umarım.

Russell dedi ki...

siktir git adsız. ben zaten seni sallamıyorum da kirpi ciddiye alıyor. bundan sonra gelecek yorumlarını ilk ben görürsem yayınlamayacağım.

kirpi dedi ki...

Bundan sonra ben görürsem yine yayınlarım. Ama altına cevap yerine "Söz sahibini yansıtır" notunu düşerim o kadar.

Bir de "malum Adsız", madem bu kadar meşgulsün ve de blogu da beğenmiyorsun, neden okuyorsun? Üstüne bir de zaten olmayan vaktini daha da azaltıp yorum yazıyorsun? Mazoşist misin sadist misin?

Adsız dedi ki...

neden blog kavramının ne olduğundan bihaber çoluk çocuğun yorumlarını ısrarla yayınlıyosunuz?? ben de bunu anlamıyorum.

kirpi dedi ki...

@Adsız

Haklısın aslında. Ama bugüne dek hiç kimsenin yorumunu sırf beni rahatsız etti diye yayınlamamazlık etmedim. Böyle yaparsam sansürcü olurmuşum gibi geliyor.

ebru dedi ki...

Benim yazdığım yorum yayınlanmadı.

kirpi dedi ki...

@ebru

Bize gelen ve bot veya spam olmayan her yorumu yayınlıyoruz. Ancak bazen yorumlar bize hiç gelmiyor. Benzer bir sıkıntıyı Esra ile de yaşamıştık. Lütfen yorumunuz yayınlanmamışsa eğer bir uyarı notu ile tekrar yollayın. Yoksa burada tartışma konusu olan arkadaşın yorumunu bile yayınladıktan sonra sizi niye es geçelim ki?

Unknown dedi ki...

vay anasını nolmuş burda ne dönmüş yaa?? ayrıca Federer fanı adsız arkadaş sana bi şey soracam;mal mısın?

Adsız dedi ki...

Ya lütfen şu lüzumsuz arkadaşın yorumlarını yayımlamayın. Terbiyesizin teki işte. Tıp fakültesinde okuyorsan buradaki arkadaşlara ne yani ? Buradaki insanların ve yorum yapanların da kendine ait bir hayatları var. Burada her kupayı her turnuvayı haber yapacağız diye söz verdikleri de yok. Çok meraklıysan git anti Rafa blogu kur orada yaz ne yazacaksan.
Nadal'ın Noah'a verdiği cevabı sevgili kirpi'ye hatırlatayım : çocukların sözleri sinirini bozmasın, çocukça de geç ;)

kirpi dedi ki...

Hehe.. :) Henüz Rafa'nın bilinç düzeyine gelemedik malesef :D