8 Ağustos 2011 Pazartesi

Nadal ve Venus'ten Haberler Kötü

Nadal'ın Wimbledon'daki sakatlıktan beri iyi çalışamadığı sürekli yazılıp çiziliyor ve sakatlığının bahsedildiği kadar çok da ufak olmadığı söyleniyordu. Bugün başlayacak Rogers Cup öncesi Nadal bunu doğrulamış yaptığı açıklamalarla. Sol ayağındaki sakatlığın tamamen iyileşip iyileşmediğinden emin olmadığını söyleyip, bunu görebilmesi için korta çıkıp maç oynaması gerektiğini vurgulamış. Ayrıca buraya çok iyi hazırlanamadan geldiğini de eklemiş. Rafa ketum insandır. Bazen dedikleriyle gördüklerimiz tutmaz. Böyle düşününce benim akıl direk Inception moda geçiyor tabii. Oyun içinde oyun kuruyor ve Nadal'ın bu açıklamalarını baskıyı üzerinden atmak istemesi olarak yorumluyorum. Böyle yorum mu olur be? Sahurdan sonra uyumadan bu saate kadar (10.00) bekleyince kafa bu hale geliyor işte. Paranoya diyelim biz ona, paranoya.

Venus direkt turnuvadan çekilmiş. Ama onun sıkıntısı sakatlık değil neyse ki, hastalığı varmış. Çekilmese ilk turda Ivanovic ile karşılaşacaktı. Ivanovic için kötü olan kura bir nebze olsun açılmış oldu böylece. Elemelerden gelen Zhang Shuai ile oynayacak Ana.

8 yorum:

kirpi dedi ki...

Nadal sakatligi kullanip uzerindeki baskiyi azaltacak biri olsa 2009 RG'den once dizi ile ilgili konusurdu. Bence tam tersi "Sn de ne zaman yenilsen sakatsin" demesinler diye boyle konusuyotr. İlk cikan kirik haberleri dogru olabilir ve kasten yalanlanmistir diyorum ben de...

Adsız dedi ki...

merhaba, rogers cup maclarını izleyebilecegimiz bir yer biliyor musunuz? herhangi bir tv kanalı/internet sitesi?

kirpi dedi ki...

Su an internete erisimim kisitli oldugundan ben de bilmiyorum ama tv yayini yok stream bulmak gerekecek.

Beril dedi ki...

rogers cup kadınlar açlarını eurosport yayınlıyor galiba ama erkekleri bilmiyorum

Korhan dedi ki...

Erkekler yarı finallerini ve finali Ntvspor vericekmiş.

s.a. dedi ki...

ntvspor verir yarı finalleri ve finali. ondan önceki turlar içinse stream :/

Adsız dedi ki...

tesekkurler, ntvspor veriyormus;

13 Agustos
yari final 1 - 22:00

14 Agustos
yari final 2 - 03:00
final - 22:00

kirpi dedi ki...

Yorum yapan herkese teşekkürler. Tenisseverin tenisseverden başka dostu yok :)