15 Ekim 2010 Cuma

Ne Dediler?

Shanghai'da dünkü 3. tur maçları sonrası oyuncuların yorumları:

Nadal; "Benim için bir sürpriz değil. İyi oynamadım. Kortta kendimi yavaş hissettim ve her zaman olduğundan daha fazla basit hata yaptım. Genel olarak, her zamankinden daha fazla yorgunum fiziksel ve mental olarak. Her hafta kazanmayı bekleyemezsiniz. Bu yıl bütün her şeyi başardım."

Melzer; "İlk birkaç oyundan sonra rahat hissetmediğini anladım. Top oyundayken bazen hatalar yaptı ve backhand'ini çok sık fileye taktı. Eğer bu şekilde oynarsam, agresif olursam ona ritim vermeyerek bir şans bulacağımı düşündüm."

Federer; "Zor bir maç bekliyorum Soderling'e karşı. Ona karşı harika bir istatistiğe sahip olsam da ona büyük saygı duyuyorum ve yarınki maç için gerçekten heyecanlıyım. Servisini etkisiz hale getirmeye çalışıp forehand ve backhand taraflarında sert vurmaya çalışacağım."

Murray; "Baskı altında iyi servis attım. Maça iyi başlangıç yapmam gerçekten çok ama çok önemliydi çünkü karşımda çok değişken bir oyuncu vardı. Bazı kısımlarda harika oynayabiliyor. Bu sebeple liderliği erken almam önemliydi ve bunu yapmayı başardım."

Djokovic; "Gasquet'nin nasıl hissettiğini bilmiyorum (sakat gözüküyordu, sakatlık molası da aldı maç sonrasında, buna atfen söylüyor) ve bunu umursamadım da. İyi giriş yaptım. Baskıyı üzerine kurdum ve agresif oynuyordum. Ona maça geri dönmesi için şans vermedim."

Djokovic'in konuşmalarını okuyunca direk Ivan Drago geldi aklıma. Çok acımasız konuşmuş Novak. :)

Hiç yorum yok: