2 Ağustos 2009 Pazar

Şampiyon Dushevina

6-0 ve 6-1 ile aldı götürdü dushevina. yazılacak fazla bir şey yok zaten finale dair. biri gelip tek cümleyle finalin ne kadar kötü ve "final maçı"yla uzaktan yakından alakası olmamasını tek cümle ile özetle dese; istisnasız cnn türk'te yayınlanan her maçta mutlaka "çok heyecanlı bir maç, çok güzel bir maç, tenise doyuyoruz adeta" diyen barış kuyucu'nun bu maçta bu kalıplardan hiçbirini sarf etmediğini söylerdim. gayet güzel bir özetleme olurdu bana kalırsa.

maçı yemek yerken izledim bir yandan. yarım yamalak izleyebildim yani. ilk setin sonunda yemeği bitirip, 2. ve kalırsa 3. setleri adam akıllı oturup izlerim diye umut ediyordum, lakin yemeği bitirdiğimde ödül töreni bitmişti... "hradecka'nın yorgunluğu çok net bir şekilde ortaya çıktı" şeklinde basit bir yorum yapmaya gerek de yok, izleyen herkes farkındaydı zaten bunun. kaldı ki, hradecka yorgun olmasa dahi dushevina bir gömlek daha üstün bir tenisçi, dolayısıyla maç öncesi cahit yavuz'un hradecka'yı favori göstermesine bir anlam veremedim. kafamı çevirdiğim her an basit hata yapıyordu hradecka, birinci servislerini %44'le oyuna sokabilmiş, ki en önemli özelliği bu. dushevina'nın 7 servis oyununda yalnızca 5 puan alabilmiş ve 5 defa servis kırdırmış hradecka. toplam puanların %76'sı dushevina'ya, %24'ü hradecka'ya gitmiş vs vs... uzatmaya da gerek yok aslında, domine etti dushevina maçı, aldı götürdü ilk wta tour şampiyonluğunu. maç sonu attığı çığlığı duyunca, iyi ki bu kız maç içinde çığlık atmıyor diye şükrettim, onu da ekleyeyim son olarak.

tebrikler dushevina...

4 yorum:

Yunus Dilber dedi ki...

CNN Türk'ten izlemişsiniz.Ben D Spor'dan izledim ve bilmem sizede yansıdı mı ama 2 kez Barış Kuyucu ''Reklama gidiyoruz.'' demesine rağmen reklama falan gidilmedi.Şimdi bu yorumumda reklama gittiklerini sanarak arka planda yapılan konuşmaları yazıyorum.
OFSAYT 1:
Barış Kuyucu:''Ya bu mikrofonda sorun var,sesim çok çıkıyor.''
Cahit Yavuz:(her zamanki artistik ses tonu ile)''Evet ya!''
OFSAYT 2:(AHA BURADA YARILDIM GÜLMEKTEN)
Şimdi Barış Kuyucu reklama gittiklerini zannediyor.Ama D Spor'da reklam falan yok.Herhalde ekipten biri ''Reklam yok.'' demiş olacak ki Barış Kuyucu karşılık vermek zorunda kaldı.
Ve verdiği karşılığı yazıyorum şimdi:''Reklam yok mu?Sana onu top sakallı ses yönetmeni mi söyledi?''
Bu laftan sonra ses kesildi ve tenisçiler mücadeleye start verene kadar ses soluk çıkmadı.Ardından Barış Kuyucu maçı anlatmaya kaldığı yerden boğuk bir ses tonuyla devam etti.



Bugün de bu maç vesilesiyle CNN Türk'ün ses yönetmeninin top sakallı bir insan olduğunu öğrendik.

:D

Russell dedi ki...

hahaha, ilginçmiş. dediğim gibi yemek yerken seyrettim maçı ama öyle bir şeyler olsaydı da mutlaka duymuş olurdum, kulağım maçtaydı bir yandan zira. yansımadı demek aynıları cnn türk'e.

keşke eskisi gibi trt'de olsa wimbledon ve istanbul cup'ı da trt alsa... böyle 1 maç yetmiyor maalesef. trt3 zaten müsait olduğu için aldığı bir turnuvanın hakkını, en azından uzun yayınlarla vermeye çalışıyor. fahri ikiler de cabası.

onur dedi ki...

cnn türk reklama gidiyor, eşzamanlı dspor reklama gitmiyor.. ve sesi de kısmıyorlar.. turnuvanın başından beri böyleymiş bu.. maçları dspordan izleyen bir arkadaşım daha ne gaflarını anlattı barış kuyucu'nun..

Russell dedi ki...

o daha da fenaymış. acaba bir allah'ın kulu fark edip uyarmadı mı ki "böyle böyle, dikkat edin" diye? yorum bölümünde yazılacak türden gaflarsa alalım onları da buraya. :)