2 Temmuz 2015 Perşembe

Trend


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Teasdüf falan olamaz artık. Sakatlık dedik bilmemne dedikte eaaah yani hep aynı tip oyunculara eleniyo gelip. Şaka gibi yahu hadi bu sene kötüsün de bu kadar da kötü olma artık be adam sanki 14 grand slami ben kazandım da bi korkular bi panikler kortta ... Dişediş mücadele edip kaybetse canım yanmıycak noldu Rafa'ya ?

Russell dedi ki...

Basit. 22 yaşında, sakalları yeni çıkan, pire gibi koşan, genç, enerjisi yüksek, güçlü, motivasyonu tavan, fiziksel özelliği "peak" olan Nadal artık yok. 29 yaşında, dizleri çöken, saçları dökülen ve her şeyiyle yaşlanan bir adam var kortta. Bunu artık Rafa fanları böyle kabullense iyi olacak.

Adsız dedi ki...

Valla ben olayın mental olduğunu düşünüyordum ama dünkü maçtan sonra artık aslında oyunu çöktüğü için mental kayıp yaşadığını düşünmeye başladım. Kaçırmadığı topları kaç kez kaçırdı, servisler facia, ayakları feci yavaşlamış. Mental olarak güçlü olsa kaç yazar ki istediği tenisi oynayamadıktan sonra star wars evreninde değiliz ki zihninle hükmedesin :))
Asıl soru düzelir mi ?

Russell dedi ki...

Bundan daha iyi olabilir ama kast ettiğin manada düzelmez. Grand slam sayısı 17'ye ulaşmaz mesela. Hatta şu an gerçekçi hedef 1 tane daha kazanıp Sampras'ı geçmek olmalı.