7 Eylül 2014 Pazar

"Zaman Gurur Duyma Zamanıdır Şimdi..."

Eminim yarı final eşleşmeleri belli olduğunda hepiniz benim "Erkeklerde sürpriz şampiyon çıkacak" tahminime gülmüşsünüzdür. Buradan bana gülenlere sesleniyorum...

Şimdi ben size gülüyorum :)

Şaka bir yana erkek yıldızların formuyla bu sonucun alınacağı belliydi. Bu tablo sezonun sonu itibarı ile daha da iyiye gitmez bence. Sonbahar dönemi Cilic-Nishikori eşleşmesinden çıkan taze şampiyon ve formda olan sürpriz isimler ekseninde geçer. Düşük bir ihtimalle de taze kan Rafa kendini gösterebilir. Ama bu çok düşük bir ihtimal.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

2 yazara da tebriklerimi sunuyorum.
Tahmini tutan sevgili kirpi ve US Open sürprizlere açık değil diye yazarak turnuvayı nazarlara getiren yeni yazarımız tebrikler size :))

Acaba Cilic doping ıvır zıvır muhabbetinin başlaması kaç saniye almıştır :))

Finalde rengim : vat da şi va keeeeendi :P

kirpi dedi ki...

Ben Cilic olayında bir sorun göremiyorum; adam hemen turnuvadan çekilmiş ve eline vitaminini de alıp gitmiş "Bunu kullandım" diye.

Zaten sporcu olsam delirirdim herhalde, düşünsenize yediğiniz her şeye bir şey karıştırılmış olabilir; düşüncesi bile korkunç!! :(

Adsız dedi ki...

Ben sorun var demedim zaten de yani malum Rafa'nın 3 turnuvadan da çekilmesini yine silent ban saçmalığına bağlayan aklıevveller varken ( adam daha çift el backhand antrenmanı yapamıyor ve evinde taraftarlarına açık en çok antrenman yapan tenisçidir ) Cilic'e çemkirmeye başlamış olabilirler :))

kirpi dedi ki...

Bir sussun onlar bence :/

hebe dedi ki...

Şahsen gülmedim çünkü turnuva başlamadan önce ben de aynı kanıdaydım, hatta arkadaşımla muhabbetini de yapmıştık.. Hoş süpriz adaylarım Berdych, Raonic, Dimitrov ve Gülbis'ti ama bunlara da eyvallah tabi.. Nishikori kazanmasın ama ya finalde, Nishikori'nin Us Open şampiyonu olması Roddick'in Roland Garros kazaması gibi bir şey, eşyanın tabiatın aykırı bir kere :)
Fedo'nun Monfils'i elemesine sevindim şimdi.. Zira finaler çıksa yüzde doksan şampiyon olacağını bilirken; Cilic'e karşı hiç bir şey ortaya koyamadan mağlup olmak daha acı olmuştur onun için heheh :/

kirpi dedi ki...

Cilic sağlam duruyor ama Nishikori'ye de itirazım olmaz :)