16 Eylül 2013 Pazartesi

Video: Rafa'nın yorumuyla US Open Finali

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni izleyebildim röportajı, bloga koyduğunuz için teşekkürler.
Nadal keşke şu ingilizcesini geliştirseydi biraz :( neden ? çünkü bu adam süper tenis yorumluyor ! acayip bir hafızası da var puan puan anlatabiliyor maçı falan. Ya da ben ispanyolcaya başlıycam :)) Acayip keyif alıyorum adamın teknik taktik yorumlarından ki istediklerinin yarısını söyleyemediğine eminim ingilizce konuşurken.
Son olarak maçlarda ingilizce röportaj verirken ki kadar gerilmiyordur herhalde, elini kolunu nereye koyacağını bilemedi zavallım :)

kirpi dedi ki...

Geçenlerde birisi Nadal'ın İspanyolca konuşan hali ile İngilizce konuşan halinin birbirinden çok farklı olduğunu yazmıştı. İspanyolca konuşurken çok daha kendine güvenliymiş ve aynen dediğiniz gibi tenisi çok çok iyi yorumluyormuş. O an ben de çok istedim İspanyolca biliyor olmayı...

Gerçi bu şaşkın hallerini de seviyorum, yalan yok :)