29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nadal'ın Sakatlığı - Son Durum

Ben zaten bu adamın kollarına bir şey olmamasına şaşardım hep. Diye diye nazar değdirdim; Nadal'ın hem dizinde hem dirseğinde tendinit varmış.

Sorunları Avrupa'daki toprak sezonunda başlamış. Zaten bu yıl oynadığı turnuvalara baktığımızda bana göre en iyi performansını Indian Wells'de gösterdi. 7 aylık aradan sonra akıllı işi bir takvimle dönmedi bence. Bu kumarın sonunda Roland Garros'u kazandı gerçi ama Wimbledon sürecini de feda etti. Belki de "1 slam, hiç slamden iyidir" dedi, kim bilir...

Hal böyle olunca yazı boş geçmesi de daha fala anlam kazanmış oldu. Nadal Montreal'de oynayacak ve duruma göre Cincinnati'de oynayıp oynamamaya karar verecekmiş. Bu tarz bir hazırlık US Open için garanticiliği çağrıştırdığından bu sefer geçen seneki gibi Nadal'sız bir US Open görmeyiz gibi geliyor bana...

Ekleme: Haber Marca'da çıkmış.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Haber fos çıktı galiba, Nadal her iki turnuvaya da katılacağını söyledi, umarım dirseğindeki tendinitte yalandır. Yeter yahu, ağız tadıyla Rafa izlemek istiyoruz, tamam plaj sezonu da güzeldi ama öhöm yani biraz tenis oynasın :))
Rafa tura dönmeden önce zaten en önemli hedefinin RG olduğunu söylemişti, Wimbledon çok lüks kaçacaktı, amacına da ulaştı , darısı US Open'ın başınaa! Vamos Rafa!

kirpi dedi ki...

Vamos vre! :)


Yalnız Cincinnati'den ben hala emin değilim, bekleyip görmek lazım...

sputnik dedi ki...

ben wimbledon'dan erken elenmesinin iyi olduğunu düşünüyorum açıkcası. yeterince dinlenmesi, o yorucu toprak sezonunun ardından tekrar motive olması için iyi oldu. abd açık serisine de daha dinç girecektir.


yalnız bu tenisçilerin hikayeleri de iyice strateji savaşına döndü. bu sakatlık haberleri, çekilecek çekilmeyecek hadiselerinin yarısı artık aslında ortalığı bulandırmak için yapılıyor gibi geliyor.

ama neyse, her türlü vamos rafa.