7 Mayıs 2013 Salı

Foto: Baba Tomic

Thomas Drouet

Bu Tomic familyasının tuhaf olduğunu biz zaten anlamıştık.

Bir-iki gün önce baba Tomic'in, Bernard'ın antrenman partnerini tartakladığına dair haberler gelmişti. Babanın gözaltına alındığı yazıyordu. Ben de itip kakmıştır, polis de olay büyümesin diye götürmüştür zannediyordum. Fazla detayına bakmamıştım.

Yukarıdaki fotoğrafı görünce o nedenle dumur oldum. Resmen çocuğun ağzını burnunu kırmış hayvan herif.

Resimdeki Thomas Droubet, John Tomic'in Monte Carlo'da Bernard'a da yumruk attığını söylemiş. Adamın avukatları Thomas'ın tartaklandığını doğrularken, John Tomic'in nefsi müdafaa yaptığını ve Thomas'ın John'u kolundan yakaladığını söylemişler. Hepsi müdafaa olsa ne olur, hastanelik etmişsin çocuğu be adam...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

yuhhhhh !ben çocuğun fotosunu görmemiştim, bu kadar ciddi bir tartaklama olabileceğini düşünmemiştim. tomic babasıyla hala neden devam ediyor ki ? bir kez hakeme gidip babasını maçtan attırmışlığı bile varken :) bu adam kesinlikle kortlardan uzak tutulmalı.

Deniscik dedi ki...

tartaklama mı? bildiğin pataklamış zavallı çocuğu psikopat baba tomic!