17 Şubat 2013 Pazar

Haftanın Şampiyonları

Vee Rafa şampiyon! Aslında kaznamasını beklemediğim bir maçı kazandı ama Nalbandian da en az onun kadar paslı olunca işi kolaylaştı. Geçen haftaki gibi zevkli bir maç değildi, Nalbandian kötüydü. 2 sette 3-0 öne geçtikten sonra 6 oyun üst süte kaybederek maçı da vermiş oldu. Gecenin en eğlenceli anı şudur;



Kupasını düşüren adam!

Nadal yine çok iyi değildi ama şikayetçi olduğu tüysüz topları, yeni raketine alışma sürecini, üst üste 2 haftadır oynadığını veBrezilya'daki kortların kötü durumunu da hesaba katarsak hem antrenman, hem moral hem de puan anlamında oldukça karlı bir hafta geçirdi.

Bu haftanın bir numarası, gelecek haftanın bir numarasını Doha'da yendi. Serena 1 numaraya yükseldiği Kivi maçından sonra oldukça duygusal anlar yaşadı. Finalde beliyle ilgili 1-2 sorun yaşamış sanırım. Serena da aynen Rafa gibi puan ve moral anlamında iyi bir hafta geçirdi bence. Azarenka'ya ise değinmek istemiyorum, o kazandıkça RedFoo işkenceleri devame decek çünkü... Bir bitmediler.

Rotterdam'da ise Federer'in yenen Bennetteau finalde Del Potro'ya yenildi. Federer'in bu tarz turnuvalarda erken elenmesi 2-3 yıl önce sıradan bir olaydı ama kendisi son zamanlarda bu tarz turnuvalara asılıyordu. Dubai'de daha iyi bir performans sergiler diye düşünüyorum.

Oynanmayan tek final Haas ile Raonic arasında, San Jose'deki ATP 500 turnuvasında... Raonic almalı gibi geliyor bana. Finalistlerin yarı finalde Amerikan ikiz kuleleri Isner ve Querrey'i elemeleri ilginç bir detay olmuş.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Maçları izleyemedim ama Nadal'ın kazandığını öğrenince gözlerim doldu. Rafa'ya cezalı olduğu için tenise ara verdi diyenlere de Sebastian Nadal'ın maç sonunda döktüğü gözyaşlarına bakıp utanmalarını tavsiye ediyorum.
Serena keşke yeneydi Azarenka'yı, Vika gene İstanbul'daki gibi 1 numara işareti mi yapmış napmış. Bebeğim ya sen daha 2 Avustralya Açık kazandın kariyerin boyunca Serena 1 yılda 2 Grand slam, Olimpiyat altını ve WTF kazandı, haddini bil istersen. Benito şunun PR ını yapmasın ya Nadal'ın yakınlarında görmek istemiyorum Vika'yı.

kirpi dedi ki...

Benito bir hata yaptı bence de :(

Sebastian'a dikkat etmemişim, bakayım bir.. Seviyorum o adamı ben :)

Unknown dedi ki...

Rafa şampiyon oldu ama o eski oyunundan çok uzaklarda.Umarım eski oyununa hızlı bir şekilde döner :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar efendim öncelikle SAP OPEN 250 lik bir turnuvadır, sonralıkla Azarenka'ya Redfoo şebeğine rağmen değinmek lazım tabii ki de, değinmemek çok büyük ayıp olur diye düşünüyorum. Şu kızın bu kadar büyük bir gelişme göstereceği hiç aklıma gelmezdi, mental ve fiziksel olarak gelişimi olsun, sert kortlardaki başarısı olsun, süper returnleri olsun kesinlikle Djokovic'i andırıyor. İncecik birşeydi bu birkaç sene önce fakat yaklaşık bir senedir ise gayet kalın (kalınlaşma olarak Djokovice benzemiyor, çünkü Djokovic daha ince ve fit bir yapıya kavuştu) bir yapısı var. Velhasıl bu kıza hakkını teslim etmek gerekir, Us Open da ve dün Doha da çok iyi çok istikrarlı maçlar maçlar çıkardı iyi oynayan bir Serenaya karşı, mental olarak gelişimi gerçekten etkileyici. Her neyse Serena da Azarenka da 1 numarayı sonuna kadar hakediyorlar ama diğer oyuncular hakkında emin değilim.
Ve gelelim adamım Nadal'a. Bu haftaki oyununa üzüldüm ama şampiyonluğa acayip sevindim dün. Özlemişim kupa ısırırken görmeyi be aslanım benim! Sabır etmek lazım, yavaş yavaş ritm yakalayacaz ve umarım Roland Garros'u alacaz birkez daha(bu arada bence indian wells ya da miami den birini atlamalı hatta ikisi de olur diye düşünüyorum) hadi bakalım :)
Son bir şey daha, Tommy Haas'a buradan saygılarımı gönderiyorum büyüksün abi,hakkaten büyüksün.

kirpi dedi ki...

SAP 250'lik, ben Rotterdam ile karıştırmışım :)

Adsız dedi ki...

@tnarib
Vika ne ara o kadar genişledi hakikaten ? Ciddi kilo almış 1 yılda.
Djokovic'in inceldiğine katılmıyorum. 2011 öncesi fotolarına bakarsak göğsü epey genişlemiş; göğüs ve kol kaslarında da ilerleme var. Yani olsa olsa aynı kiloda kalmış olabilir. Tabii bu benim gözüme görünen ve fotolar yanıltıcı olabiliyor. Misal Nadal'ı yakından görenler daha zayıf ve uzun göründüğünü söylerler hep.

Adsız dedi ki...

Nadal'in tek el backhandl'lerle imtihani oldu bu turnuva.. Bir de finalde Almagroyla eslesseydi tam olacakti :p

Unknown dedi ki...

@bana cevap veren adsız
Aslında tam olarak doğru ifade edemedim Djokovic in fiziksel gelişimini, evet dediğiniz gibi bir incelme yok ama daha fit ve kaslı bir yapıya kavuştu, yukarıda kendisini Azarenkayla karşılaştırırken ki durumdan bahsetmiştim, yani tabii ki bir Azarenka gibi kalınlaşmadı. Umarım anlatabilmişimdir :)

sekoser dedi ki...

Rafa bir ay daha yokmuş, tedbir mi yeni sakatlık mı bilemiyorum .

http://tr.eurosport.com/tenis/rafael-nadal-miami-ve-indian-wells-masters-tan-cekildi_sto3640547/story.shtml

kirpi dedi ki...

Yok yaa Toni yalanladı onu.

Bu arada yoğundum ben yaa :/

sputnik dedi ki...

siz 2 kisi degil misiniz ya? yetistiremiyor musunuz? e belki bi cagri yapsaniz birileri omuz verir bloga, ne dersiniz?

kirpi dedi ki...

Tek kişiyim epey bir süredir :/

Çağrı yapmayı bir ara düşündük ama gördüğüm kadarıyla diğer bloglarda iyi sonuç vermedi. Kafamı toparlayıp tekrar dönmem lazım. Aslında takip de ediyorum ama yazacak zamanı bulamıyorum. Evdeki bilgisayar da sıkıntılı zaten. Öff :(

Adsız dedi ki...

Murray 2 numaraya dogru yol aliyor ! Gecende RG kurasi esprileri yapiyoduk biz burda, gercek olmasa bari :(