14 Ocak 2013 Pazartesi

Laf Dalaşı

Bu aralar aslında epeyce laf dalaşı oldu da en tazesi Tomic ile Federer arasında.

Son bir kaç ayda polisle başını birkaç kez belaya sokmayı başaran (hepsi de aşırı hız yapmaktan sanırım) Tomic ile yılların eskitemediği "trash talker" Federer Avustralya Açık öncesi potansiyel bir üçüncü tur maçı nedeniyle hafif atışmışlar.

Federer'e sormuşlar, "3 Tomic gelirse naaparsın?" diye. O da demiş ki, "O önce 3. tura bir gelebilsin de...". Yavaş gelsin, saçı başı dağılmasın demiş bir yerde. Bildiğiniz üzere Tomic nazı, cazı ve de gazı biraz fazla olan bir genç olduğundan Sydney şampiyonluğundan sonra her türlü şımarık hal ve hareketi bekliyorum ben kendisinden. O nedenle erkenden elenmesi de gayet mümkün aslında. Federer'inki yerinde bir uyarı.

Aynı soruyu Tomic'e sorduklarında o da Federer'in verdiği cevabı vermiş "O da önce 3. tura......." diyerek. Aslında tabi bu beyanatlar buraya yazdığımızdan daha yumuşak ifade edilse de neticede iki taraf da aynı mesajı vermiş.

Tomic'e teknik ve artistik yönden "0" puan veriyorum. Öncelikle çeyrek final serisi olan adamın 3. turuna şüpheyle baksan bile bunu telaffuz etmeden önce insan bir düşünür. Artistik puanı da sıfır, zira yaratıcılık yok. Kopya çekmiş resmen.

O değil de şu satırları yazarken yine Rafa'yı özledim. Hiç böyle tartışmalara girmezdi benim kuzum. Bir sonraki maçından sonraki hiç bir maç için kesinlikle yorum yapmazdı. Zeten özlemeye yer arıyordum, bu da vesile olmuş oldu.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Akıllı olsun o Tomic ergeni!:)Paşa kendi memleketinde ya atıp tutuyo yok durdurulamaz hissediyorum falan:)Dur hele sen abinden şamarı yiyeyecen.

Adsız dedi ki...

Bu arada Sharapova-Dimitrov dedikodudan mı ibaret yoksa gerçek mi anlamak mümkün değil.2 taraf da çekilen fotolar,beraber antremanlara rağmen ilişkiyi inkar etmedikleri gibi onaylamaktan da kaçınıyorlar.2 kelimeden birinde sugarpova reklamı yapan(ki pazarlama başarısına bakın hele, sugarpova bildiğimiz haribo(jelibon tarzı şekerli ürünler üreten firma) tarafından üretiliyor ama bakkaldan alsan en fazla 1 lira olan dandik jelibon-sakız ürünü facebook üzerinden durdurak bilmediği reklamlarla 80grlık paketi 6 dolara satıyor helal olsun.Üstelik nerde okudum hatırlamıyorum aşırı miktarda şeker içerdiği için uzmanlardan tepki görmüş) Masha için ismini her daim güncel tutması açısından iyi taktik ama takıldığı adam ondan 4 yaş küçük(bkz:Kvitova ve sevgilisi:)) üstüne Dimitrov çapkınlığıyla ünlü(bkz:Serena williams ile ilişkisi)tam komedi:)) Uyuma gelirsek artık şuna eminim sevgili tercihinde tek kıstas boy.

Adsız dedi ki...

Hani olmaz ama olur da Tomic Federer'i elerse 1 yıl totosu bulutlarda gezer artık.
Federer'in açıklaması yıllardır ustalıkla yaptığı mind games zaten, Tomic ise ATP'nin yıllardır eksikliğini hissettiği bad boy olabilir birkaç turnuva daha kazanırsa. Sporseverler de nicedir malzeme yoksunluğundan Federer Nadal diye birbirlerini yiyorlar zaten, aranan kan bulunmuş olur böylece :)

kirpi dedi ki...

Ben anlamıyorum Dimitrov'u. Geçen sene de Serena'nın etrafında dolanıyordu ama sonra Serena onun çalıştırıcısı ile çalışmaya başladı falan...

Yaşıtı kimseyi bulamıyor belki, kim bilir..