19 Ağustos 2012 Pazar

Rafa'nın Basın Toplantısı

Rafa geçtiğimiz günlerde Manacor'da basın toplantısı düzenleyerek sakatlığı hakkında biraz daha detaylı bilgi verdi. Toplantıdan notlar şöyle:

- "Dizim iyileştiği zaman geri döneceğim. Artık zorlamak istemiyorum. Zaten halihazırda önemli turnuvaları kaçırdım, bundan sonra riske etmenin bir manası yok."

- "Her zaman büyük destek hissettiğim USO'da mücadele edemeyeceğim için çok üzgünüm."

- "Sezonun ilk 6 ayı boyunca 1 numara için iddiam vardı, bunun için mücadele verdim. Bundan sonra 3 ya da 4 numara olmamın arasında bir fark yok, önemsemiyorum."

- "Dönüşüm için herhangi bir tarih vermeyeceğim. Şimdilik sadece dizimin emirlerini takip ediyorum."

- Rafa'ya koyulan teşhis "hoffa sendromu". Patella tendonlarının arkasındaki yağ tabakasında oluşan bir iltihaplanma söz konusu ve bu da acı veriyor. Rafa korta çıkmasının bile zor olduğunu söylüyor kendisi için bu acıyla.

- Hastalığın semptomları tendonda yürürken ağrı olması ve tendona dokunduğunda ağrı olması. Tedavisi antienflamatuar kullanmak ve dinlenmek. Eğer ağrılar kronik hale gelir ve 6 ay boyunca geçmezse ameliyat gerekebiliyor. Rafa'nın da en son istediği şey bu işin ameliyat aşamasına gelmesi.

Şimdilik bilgiler böyle. Fransa'daki Davis Kupası serisinde oynamak istediğini de söylemiş ama ben pek mümkün görmüyorum. Belki bir ihtimal İspanya o seriyi kazanırsa finalde Arjantin'e karşı Rafa'yı izleyebiliriz kasım ayında. O zamana kadar elvada Rafa. :(

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Rafadan yumurta yesin protein olur:) Kas falan yapar survivor hasan gibi. Ama günde 27 yumurta yiyecek öyle az değil:)