5 Nisan 2012 Perşembe

Veletler

Bayanlar Charleston'da, erkekler ise Davis Cup hazırlığında... (Ferru'nun dayanamayıp takıma geri döndüğünü biliyor muydunuz?)

Haftasonuna kadar çok da ilginç şeyler olmadı, Jankovic düşüşte, Williamslar küçük tuırnuvalara odaklandıklarını belli ediyorlar, Bartoli yoruldu, vs, vs...

Bu arada hoş bir detay olarak şu albümü gördüm. Pek çok ünlü tenişçinin veletlik halleri.

Murray'e özellikle "yuh" demek istiyorum; bir erkek olarak 14 yaşındaki görüntünü bu güne nasıl aynen taşıyabildin be adam?

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Söderling ve F.Lopez'de pek değişmemiş bence. Murray'nin surat aynı ama sanki çirkinleşmiş mi ne ? Federer bazı fotolarda über :) Nadal da kesin kızılderili kanı var ! Hingis çok tatlıymış ya :)Gasquet'de 2. fotoda pek ezik çıkmış. Djokovic = ahahahaha :)

Adsız dedi ki...

Bi de şöyle birşey var. Pamela & ergen Federer :)

https://twitter.com/#!/kkiara89/status/187504360677322752/photo/1/large

Adsız dedi ki...

murray'i görünce yarıldım valla adam şimdi de aynı sıfat olarak hiçbir fark yok . nası yaa ?!

kirpi dedi ki...

Doğanın bir mucizesi :)

Beril dedi ki...

rafa'yla marcel'in de baya geçmişi varmış :)

Adsız dedi ki...

Williamslar küçük turnuvalara odaklandıklarını belli ediyorlar???

kirpi dedi ki...

Normalde Charleston gibi turnuvalara çok asılmazlardı. Gerçi Venus son yıllarda asılıyordu, hakkını yemeyeyim...

Adsız dedi ki...

Williamsların bu tarz turnuvaları kariyerlerinin genelinde çok önemsemedikleri bir gerçek.Ben Williamsları sevenlerdenim özellikle de Venus'u yaşları 30 u aştı bu tarz turnuvalarda artık daha çok görebiliriz onları zirvedeki dönemlerine nazaran fakat yine de bu tarz turnuvalara çok odaklanıp çok asıldıklarını düşünmüyorum.Aylardır sakattılar ve kortlara yeni döndüler ikisinin de bir sıkımlık kurşunu kaldıysa bu sene ki Wimbledonda ve çimde olmasından dolayı olimpiyatlarda bu kurşunu kullanabilirler ancak (Venus için çok çok zor olsa da bir ihtimal) dolayısıyla bu tarz ufak turnuvalarla yavaş yavaş forma girmeye çalıştıklarını düşünüyorum ben.Venusun olimpiyat zaferi var özellikle Serenanın kariyerinde olmadığı için çok büyük bir hırsla olimpiyatları beklediğini düşünüyorum.

kirpi dedi ki...

Zaten tam da bu amaçla bu turnuvalara odaklandıklarını söylemişler; büyük turnuvalar için formda kalabilmek adına. Öyle hop diye gelip küt diye kupa alabilmek yok artık :)

Adsız dedi ki...

Evet Serenanın 95865 hafta sakat kalıp Avustralya yı kazanmasına benzer bir başarı bir daha gösterebileceğini sanmıyorum o açıdan bu turnuvalara odaklanmaları doğal bu açıdan düşününce :)