3 Ocak 2012 Salı

Sivilce Mi O?


Yukarıdaki fotoğrafta Federer'in şakağında görülen sivilcemsi oluşum bugünlerde sevenlerini epeyce korkutuyor. Sebebi benzer bir şişikliğin 2008'de de görülmüş olması ve bu şişikliğin o zamanki gibi bağışıklık sisteminin çökmüş olması anlamına geleceği. Bağışıklık sistemi mono yüzünden çökmüştü bildiğiniz üzere.

Ben açıkçası bu konuda o kadar karamsar değilim. Benin tanıdığım Federer (çok yakından tanırım kendisini) 30 yaşına gelmiş, akıllanmış, mantıklanmış bir insan olarak kalkıp da monolu haliyle uyduruk gösteri turnuvasında laf olsun diye oynamaz. Hadi böyle bir zekilik yaptı diyelim hemen üstüne Doha'da oynamaz. Hadi oynadı diyelim, ilk maçını 6-2/6-2 kazanmaz.

Tabi denilebilir ki bu adam monolu haliyle 2008'de AO'da yarı final yapmıştı. Doğrudur. Ama ben yine de bugün, o zaman yaptığı gibi kendini aşırı zorlayacağını sanmam. Federer artık 30 yaşına geldi ve o zamanki gibi kendini zorlayacak bir kafa yapısında değildir artık. Zaten beklentiler anlamında da kariyerinin en rahat dönemindedir şu an.



Ayrıca üşenmedim, gittim üstteki 2011 Us Open fotoğrafına baktım. Şakağında şimdi şişikliğin olduğu yerde yine bir iz var. Zaman zaman böyle arada mikrop kapan ama genelde iyi huylu takılan kistler olabiliyor insanın cildinde, ciddiye almamak lazım bence.

Hiç yorum yok: