18 Ağustos 2011 Perşembe

Üç Buçuk Saatlik Izdırap

Hem oynayanlar için, hem izleyenler için.

Rafa-Verdasco maçı kötü başladı, kötü devam etti ve kötü bitti. Şimdi siz highlight görüntülerine bakar ve "E ne güzel puanlar olmuş işte?" diyebilirsiniz ama 3,5 saatlik maçtan da o kadar puan çıkıversin bizahmet.

İki tarafında bitirme konusunda beceriksiz olduğu, ağır geçen, yavan ve istikrardan yoksun bir maçtı. Maç 11:00-14:30 arasında oynandı ki değil tenis oynamak, dışarı çıkmak için bile en kötü saatler. Verdasco servis kırdırdıktan sonraki hemen oyunu almak konusunda tam bir faciayken, Nadal file önü tercihleri ve bitirme vuruşlarında kötüydü. Yanlış file önü tercihi yüzünden kaç passing shot yedi sayamadım bile. En iyi olduğu konu şaşılacak biçimde başını beladan kurtarmak için attığı servisleriydi.

Nadal dün oynadığı ve bugün oynadığı maçlara sağ elindeki iki kocaman bandajla oynadı. Kendisi "Bir kaç gün önce oldu" demiş, bandaj ilk olarak çiftler maçından önce görünüyor elinde. Sebep? Sıcak tabağa dokunmak....

3,5 saatlik ızdırap sonunda Fish ile oynayıp kaybetme hakkı kazanan Rafa sevindirik olurken, Verdasco....


... tam bir at hırsızı gibi tepki vermiş. :S


6 yorum:

ezgi e. dedi ki...

Ben de skoru görüp yine şahane bir Verdasco-Nadal maçı olmuş diye düşünüp kaçırdığıma üzülmüştüm ama üzülmeme gerek yokmuş galiba. :)

Verdasco'nun isyan etmediği bir kort kalmıştı ona da giderayak yapacağını yapmış. Hep söylüyorum tek kurtuluşu beyin nakli. :S

Adsız dedi ki...

Nadal'ın maçlarını izlemek artık tam anlamıyla işkenceye döndü benim için. Artık üzülüyorum haline. Son cümleye katılıyorum, Fish'e yenilme hakkını Nadal kazandı.
Bu arada çok kel alaka olacak ama Nadal'ın biyografisi Türkiye'de yayımlanacak mı ? Herhangi bir bilginiz var mı ? Telegraphtan özetleri okudum, ilgimi çekti.

sekoser dedi ki...

Bu Verdasco tam bir hayvan! Bu kadar tiksindiğim bir başka tenisçi olmadı.

Emre dedi ki...

Fish Nadal'ı ezip geçebilir. Fish'in ABD sezonunun 1 numarası olması, Nadal'ın yorgunlugu, sakatlığı vs.derken Fish'i yarı finalde hatta finalde ( Murray'i de yenebilir ) görebiliriz.

Russell dedi ki...

@Adsız

Türkiye'de yayınlanacağına dair bir haber çıkmadı henüz ama internetten alabilirsiniz. Ufak bir düzeltme. Biyografi değil otobiyografi olacak bu. Nadal üzerine yazılmış bir biyografi var geçen sene çıkan. Amazon.com'dan bulabilirsiniz. Benim tavsiyem eğer e-book'unuz varsa Amazon'dan kitabı internet üzerinden alıp o şekilde okumanız.

http://www.amazon.com/Rafa-Rafael-Nadal/dp/1401324517/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1313719772&sr=1-1

23 Ağustos'ta çıkıyor. Ben şahsen o şekilde alıp okuyacağım. Telegraph'teki özetteki kadar detaylar beklemiyorum her sayfasında, şimdiye kadar sağda solda duyduğumuz şeyler kitabın yine önemli bir bölümünü kaplayacaktır ama mutlaka güzel, bilmediğimiz şeyler de olur. Merakla bekliyorum ben de.

@Emre

Katılıyorum. Fish, bence de yener Murray'i. Ama ben tam aksine Murray'nin kura şansı var diyorum. Simon'u, onun da arkasından gelecek Nadal-Fish galibini yenip finale çıkar bence. Kura çekildiğinde zor gözüküyordu işi ama Nadal'ın toplayamaması, Tsonga'nın elenmesi derken kolaylaştı onun işi biraz.

Adsız dedi ki...

@Russell
Bilgilendirme için teşekkür ederim.
Umarım Rafa bizi yanıltıp Fish'i geçer.