28 Aralık 2010 Salı

Tomic Acikta Kaldi (Mi?)

Avustralya son wild cardlari Alicia Molik ve Matt Ebden'e verdi.

Hal boyle olunca "Ammaaaan, ne kasacagim wild card turnuvasina, sakatim derim onlar bana sonra wild card verir" dedigi iddia edilen, US Open'da Marsel Ilhan'i eleyip 70 milyonun bedduasini alan Bernard Tomic de acikta kalmis oldu.

(Kih kih kih... :D)

Budut: Russell'dan su anda aldigimiz bilgilere gore 2 wild card daha varmis. Ister misiniz bunlardan biri Tomic'e gitsin? Ben istemem valla. Offf, ne guzel acikta kaldi sanmistim yaa..

16 yorum:

Beril dedi ki...

hahahah akşam akşam çok mutlu oldum valla nefret ediyorum resmen çocuktan :)

kirpi dedi ki...

Beter ol Tomic.. Nihahaha!!!

Russell dedi ki...

gaza gelmeyin, 2 tane daha wildcard var. :)

Beril dedi ki...

öhöhöhö ama yaa :(

kirpi dedi ki...

Pardon yaaa. Ozur dilerim.:(

Offf cok fena cok.. :.(

Beril dedi ki...

önemli değil ama bu acıyla yaşamayı öğrenicem artık :)

kirpi dedi ki...

cikmadik candan umit kesilmez yahu. belki de vermezler wild card? hemen karalar baglamayalim yahu..

Beril dedi ki...

hahaha doğru söylüyosun :)

bu arada niye 'kirpi' hep merak ettim :)

kirpi dedi ki...

Cunku cok sevimli ama mincik mincik sevilemiyor. Bir durusu var hayvanin..

Di mi? :)

Beril dedi ki...

hahah evet :)

kirpi dedi ki...

Ay lav kirpi...

orion dedi ki...

Parkta görmüştüm ben kirpi sadece. Arkadaşımla başında durmuştuk yakın bir şekilde şöyle biraz geriye çekilelim yazık korkmasın hayvan falan diyodum ben. Kirpiyse hiç sallamadan gayet rahat bir şekilde çimini falan yiyerek takılıyordu aramızda. Cesaretli de hayvan yani

kirpi dedi ki...

Köpek korkuyor galiba kirpiden.. Ama yanılıyor da olabilirim..

Beril dedi ki...

acı haberi az önce aldım vermişler wild card' :(

Beril dedi ki...

yanlış alarm sayın onur akmeriç beni yanıltmış vermemişler daha :)
brisbane'e vermişler

kirpi dedi ki...

Hehe, panik yok, durun daha...