18 Kasım 2014 Salı

İşte O Kavga

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Açıkcası ben Wawrinka'nın haklı olduğunu düşünüyorum. Federer'inse niye Stan'e kızdığını anlayamadım. Sonuçta Mirka bunu Stan'in motivasyonunu düşürmek için yaptığı belli.Bide okuduğum habere göre tartışmanın bir diğer nedeni de Severen Luthi'nin ikili arasındaki karşılaşmalarda hep Federer'in locasına oturmasıymış.Bunda da Wawrinka'yı haklı görüyorum kendimce.Tabi konunun iç yüzünü bilemeyiz yinede.Ayrıca Mirka'nın da ne kadar çirkef olduğunu da görmüş olduk bu arada.

Adsız dedi ki...

Bu olay da gösterdi ki insanlar destekledikleri tenisçiler uğruna ikiyüzlü davranabiliyor. Aynı mızmızlanma Nadal'a olunca Stan'i bi öpmedikleri kalmıştı. Ha tabi finalden çekilince de DC önemli tabi diye yorum yazabiliyor bazı basın mensupları. Komedi gibiler. Bi insan sakatsa çekilir final maçından, böyle yazarak bile Federer'i lekediklerinin farkında değiller.

Adsız dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=FLepWyuhxgA

sizin link gitmişte :)

kirpi dedi ki...

Yorumlara sıra ile cevap verelim :))

1- Katılıyorum. Ama Luthi uzunca bir süredir hem Federer'in hem de Davis Cup takımının çalıştırıcısı zaten. Annacone varken bile hala Federer'in çalıştırıcısıydı o yüzden onun tarafında oturması normal. Anormal olan bir insanın iki kişiyi/takımı aynı anda çalıştırması bence.

2- Nadal ile ilgili yorumum "beyaz lekeyi daha çok gösterir". Birazcık çirkef oyuncularda bu hareketler batmıyor bile.

3- Teşekkür edip hevesle linki yenileyecektim ama teşekkür ettiğimle kalıyorum çünkü bu link de uçmuş :( İsviçre lobisi çalışıyor!

Adsız dedi ki...

yuh diyorum link niye kaldırılmış ki :( hakemle olan diyalog falan da vardı videoda, aynı şeyi wimbledon'da da yaptı diyo hakeme falan fişmekan. zaten hakem de maçtan sonra yorum yaptı diye yemediği fırça kalmadı, şu andan itibaren ocak dışıdır herhalde Fed maçlarından :)))) Yalnız İngiliz medyası ne deşti olayı be :D

kirpi dedi ki...

Naapsın onlar da heyecan arıyorlar, Murray fos çıkınca :)

sekoser dedi ki...

Yalnız Murray nasıl yorulmuşsa yavrum gösteri maçında bile berbattı.