20 Ekim 2014 Pazartesi

Göz Çıkartmak

Shamil Tarpischev letter of apology

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Destek çıkan Rus tenisçiler de var işin ilginci. Hatta kimdi hatırlamıyorum espri anlayışınız yok sizin diye tepki gösterenleri suçladı falan.
Kuzeyde abukluklar devam ediyor, geçen hafta da Dolgopolov salak salak şeyler yazıyodu hatta instagramında saçma sapan foto ve yorumlar paylaşıyormuş haberim yeni oldu, Williams'lar kadar popüler olsa kazığa oturturlardı.

kirpi dedi ki...

Kimmiş o öküzler yaa?? >:(

Adsız dedi ki...

Valla Marat Safin, Myskina vs falan var Taspirchev'e destek veren ama espri anlayışınız yok diyen öküz hangi erkek Rus tenisçi bilemiyorum. Kafelnikov olabilir.

kirpi dedi ki...

Kafelnikov olmasın yaa :(

Pennetta ayısı da "hayvan" demişti bu kızlara. Erkek diyen zaten dolu yani... Sonra da bu kızlar niye sinirli diye sorarlar.

Adsız dedi ki...

Öeh Pennetta'yı duymamıştım. Afrika kökenli insanlar zaten fiziken üstünler yani bundan aşağılama çıkartmaya çalışmak komedi. Allah vergisi birşeyden utanacak halleri yok herhalde. Doping falansa kastettikleri hepsi iyi biliyor ki o tenisçilerin, ya hiçkimse doping yapmıyor ya da hepsi yapıyor, kimseyi keklemenin cici çocuğu oynamanın manası yok ha sadece PR yapıyolar işte.

kirpi dedi ki...

1 haftadır aşırı yoğundum hatta yurt dışındaydım :((

kirpi dedi ki...

Ve söylediklerinize aynen katılıyorum ama Pennetta'nın hayvanlıktan kasettiği dış görünüştü. Salak bir program vardı röportaj yapıyorlar güya "x mi güzel sen mi güzelsin?" gibi sorular sordular arka arkaya. Sıra Williamslara gelince" Oha onlar hayvan be!" gibi bir tepki vermişti bu mal.

Adsız dedi ki...

Hakikaten malmış kusura bakmasın okurlar da. Çok ayıp bir insanı dış görünüşüyle aşağılamak, bir de yetişkin olacaklar.