10 Kasım 2013 Pazar

Final: Nadal-Djokovic...

...ve Verdasco/Marrero ile Bryanlar arasında. Kim derdi ki Verdasco WTF'da final görecek??

Daha Djokovic-Wawrinak maçı oynanmadı ama olur da Wawrinka finale çıkarsa "Yüzyılın Editi" diye ayrı bir başlık açıp seve seve kendimi düzeltirim.

Gruplardan çıkanlar çok şaşırtıcı olmadı. Sadece Djokovic grubunda Delpo-Federer çekişmesi vardı ki Federer tecrübesini koyup aldı. Del Potro'da bri şeyler eksik, 72354563. kez söylüyorum ama USO şampiyonluğunda şans ona çok yardım etti. Djokovic aşırı baskın olmamakla birlikte gerekeni yaparak puan kayıpsız yarı finali gördü. Burada Wawrinka zorlamaz diye düşünüyorum. Öte yandan bu yıl slamlerde hep önde geçtiği 5 setlik maçları verdi Djokovic'e. Sorunu nefesinin yetmemesi mi yoksa güveninin yetmemesi mi göreceğiz. Bence ikincisi.

Rafa da görece kolay grubundan kayıpsız çıktı. En fazla zorlayacak isim kağıt üzerinde Ferrer idi ama çokoprens üst üste 7 hafta tenis oynayamadı ve kırıldı. Berdych bile ondan iyi görüntü çizdi ki Rafa'dan tek set alan o oldu. Ama bunda az da olsa Nadal'ın kendi parmağını kesmiş olmasının payı vardır. Düne kadar sol elindeki bir parmağı sarılıymış, ekmek keserken kesmiş zeki. Bugün de maç sonunda yayın kablolarına dolanmış; biri bu çocuğu kendisinden korusun artık.

Final bence yakın geçer, ibre tabi Djokovic'tan yana ama anahtar etken Nadal'ın motivasyonu olur diyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nadal'ı seneye çiftlere alalım bence :( Final maçını izleyemedim ama Rafa finale kadar zaten gayet vasattı, finalde de böyleymiş sanırım e hakettiği bir yenilgi almış o zaman. Ozi Ozi Ozi'yi alırsa süperötesi olur ama :)

kirpi dedi ki...

Ozi'yi alsın yaaa, tüm salmleri çiftlesin istiyorum!! :)

Bence henüz slamlere konsantre oluyor zaten, kötü geçen bir sezonun sonunda sadece WTF'a konsantre olabilir belki..