15 Ağustos 2012 Çarşamba

Rafa Amerika'da Yok...

...hatta 2012'nin geri kalanında var mı o bile belli değil.

2012'yi kapatmış olması şu çekilmeden sonra çok büyük olasılık. Neden derseniz Nadal zaten sonbaharda geleneksel olarak çuvallayan bir oyuncu; kapalı sert zemin ona göre değil. Gidip de bu turnuvalarda kaybedip 2009'daki sezon sonu buhranını yeniden yaşayacağına, adam gibi dinlenip 2013'te döner. Marduk gelmezse tabi :P...

Nadal'ın US Open'dan çekilmesi beni şaşırtmadı. Aslında antrenmanlara başlamıştı ama dizinin durumu tam olarak içine sinmemiş galiba. Erken dönüp de az hem yeterince hazırlık yapmadan hem de yeterince iyileşemeden oynayacağına çekilmesi daha iyi tabi.

Bir de neden bilmem bu seferki durum beni 2009'daki kadar üzmedi. Bunda bu yıl Roland Garros'u, hem de çok çok iyi oynayarak kazanmasının etkisi var bence. 2009'daki kadar kötü değil mental olarak. en azından geri döndüğünde aşması gereken mental bariyer daha farklı olacaktır...

49 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir de neden bilmem bu seferki durum beni 2009'daki kadar üzmedi. Bunda bu yıl Roland Garros'u, hem de çok çok iyi oynayarak kazanmasının etkisi var bence demişsiniz ya işte beni şaşırtan da bu. Rafa'nın en etkili tenis oynadığı turnuvalardan biriydi RG 2012 hatta RG 2008'den bile daha çok mest etti beni doğrusu. Bu kadar iyiyken ne oldu birden ??? Birden olması zaten mümkün değil de o sakat dizle RG'de böyle bir performans göstermesi de mümkün değil bana kalırsa. Eğer iğneyle falan o kupa için bu kadar kastıysa kariyerine kastı var bu çocuğun.

kirpi dedi ki...

Bence hem iğneyle kastı (zaten dizinde iğne izleri görüldü sonradan) hem de o derece kötü değildi sakatlığı.

Bir kaç kez yazdım, RG döneminde attığım bir soyunma odası videosu var. Orada Nadal'ın bir dizine buzla tedavi yapıldığını görüyorsunuz. Sorun olan da o dizi zaten, sol dizi. Önlem amaçlı olsa iki dize de yapılırdı, demek ki sorun o zaman başlamış.

Nadal inat bir adam olduğundan ağrıyan dizle kendini parçalamıştır. Dejenerasyon ise sonradan kendini belli etmiş olabilir. Zaten dedikleri gibi bu yeni bir şeymiş, muhtemelen tendinit gibi uzun sürede oluşan bir şey değil.

Adsız dedi ki...

O buzlu fotoyu biliyorum ama foto paylaşıldığında panik yapmayın eklemleri korumak için maç sonrası yapılıyor bu falan yazmışlardı :( Hayır bi de toprak dizlere en az zarar veren zemin, neredeyse tüm toprak maçları rahat ve de kısa sürdü bu yıl. Yani sakatlık mutlaka öncesine dayanıyor olmalı ki Aussie sonrasını da sallapati geçmişti Rafa. Öff ensesine iki tane vurasım var şunun :( Rafa'nın turnuvaları pas geçmesi önemli değil de kariyeri beni korkutuyor.

kirpi dedi ki...

Rosol maçında çok iyi değildi ama çok kötü de değildi. Artık durumunu Serena'ya benzetiyorum, şu veya bu şekilde öenmli bir turnuvaya çıkınca elinden geleni yapacak, ama sonrasında da ne kadar gerekiyorsa o kadar dinlenecek.

Adsız dedi ki...

Nadal yapacak bunu ? hehe biraz zorrr :)

kirpi dedi ki...

Toni "Bana göre 2012 kapandı, olursa Davis Cup oynarız" demiş. Mantıklı.

Adsız dedi ki...

Araliktaki DC degildir ya ? Yari finalden falan bahsediyodur di mi ? WTF'i bari oynasin, cok ozledim Rafa'yi :(((

Adsız dedi ki...

Bu kneedal 2011 RG finalinde öyle birşey yapmıştı ki(şimdi anlatmak yersiz),o gün dedim ki yeter..böylesi rezil,sefil,aciz,kendisinden başka kimseyi umursamayan adamın tek bir maçını daha izlemeyeceğim,Federer ciğimle olsa da.Yapılan haksızlık öylesi sinirlendirmiş,öylesi midemi bulandırmıştı ki,o zaman rahmetli Barış Mançonun o süper şarkısıyla huzur bulmuştum..''namus,şeref onur hepsi güzel ama,en önemlisi helal alın teri'' diyordu,''bu kafayla bir baltaya sap olamazsın ama gün gelir sapın ucuna olursun kazma'' diyordu.Hakikaten doğru söylemiş tabii alın teri olmadığı zaman dünya da da ahirette de yakanı bırakmaz belalar..raFAIL kneedal a o RG 2011 finalindeki berbat davranışından sonra ''öleme,sürün'' demiştim.O herkesi ezip geçebilecek seviyedeki öfke ve hırsından başka bir duyguya da yer kaldıysa,üzülmek gibi, şu anda sürünüyor olması gerekir.O zamanki duam kabul oldu,artık tek bir sözüm var:O da,onun kadar alçalmış birine destek veren hayranları da,hepiniz, BETER OLUN..yüzünüze tükürsek yarabii şükür diyecek insanlar olduğunuz için Amerika Açık sonrası sizden şöyle bir başlık bekliyorum:''Meanwhile part 2,in America.. ''


kirpi dedi ki...

@Adsız

Aralık'taki DC. Zaten yarı finale çıkıp ondan sonra diğer turnuvalara katılmamazlık edemez. Turnuvaları sakatlık nedeniyle pas geçebilir ancak...

@Malum Adsız

Köpeklerin duası kabul olsa gökten kemik yağardı.. Ya da altın madalya... Bilemiciiim :)

kirpi dedi ki...

Bu arada yukarıdaki elemanı ciddiye almayın artık. Okuyunca güldüm, siz de gülün diye yayınladım... :)

Adsız dedi ki...

Malum adsiz Rafa'nin bandajini sokturmesine icerlemis, halbuki RF set puaninda artistlik yapmaya kalkmayip topu disari vurmasa ilk set onundu, Nadal'a camur atmanin manasi yok yani :)

Adsız dedi ki...

Malum adsiz Rafa'nin bandajini sokturmesine icerlemis anlasilan, halbuki RF set puaninda artistlik yapmaya kalkmayip topu disari atmasa set onundu, Rafa'ya camur atmanin anlami yok yani :) Nerenizle mac izliyosunuz anlamiyorum ki.

Unknown dedi ki...

Nadalın kariyeri tehlikede deyince bana caka satan kirpican kardeşimiz şimdi ne diyeceksin merak konusu? Zaten iğne ufak dozda dopingtir. Benim açımdan artık garrolardaki şampiyonlukların önemi yok. Federer neden en büyük? çünkü vücuduna eziyet etmiyor. Neden neredeyse hiç sakatlık yaşamıyor? çünkü tenis'i gurur meselesi yapmıyor? rahat adam rahat. Top mesela koşsa cikarilacak noktada ama fed sonraki hamlede daha zor yere gidecek efor harcamayım ve vücut zorlanmasın nasıl olsa puan gidecek bende gitmeyim deyip rahatça topu bırakıp bizi sinir ediyor o anlık sadece. Ama totalde bizi o kadar mutlu ediyorki inanın o bıraktığı toplara kızamıyorsunuz. Ve bu yüzden fedex hep en iyi ve en büyük. Toni nadal biraz ibret alsın. Yazık günah o nadalı arap atına çevirdi bunca sene. Al ne oldu? dönse bile ne kadar iyi dönecek? kronik sakatlığı var. Her an sakatlık korkusu ile tenis oynanmaz.

kirpi dedi ki...

Yahu bu adam tenisi gurur meselesi yapmıyordu da niye 2009 Avustralya Açık finalini kaybedince hüngürt şakırt ağladı o zaman?? E hani rahatlık nerede sayın Racır Federer??? Yemeyin bizi lütfen... Tenis tarihi böyle ağlama görmedi yahu, yapmayın etmeyin.. Tabi ki gurur meselesi yapıyor, yapması da kötü bir şey değil, işini ciddiye aldığını gösterir.

Hala Nadal'ın kariyerinin tehlikede olduğunu düşünmüyorum. Yaş olarak iyileşip geri dönemeyecek yaşta değil daha. Tenis tarihi böyle sayısız geri dönüş görmüştür. Kariyerinin tehlikede olacağı kadar sakatlanmış olsa Rosol maçını tamamlayamazdı bile. Ben şahsen 2010 ve 2011 Avustralya Açık turnuvalarında yaptığı çekilmelerde çok daha fazla korkmuştum.

İğneye doping diyorsun ama sen zannediyor musun ki Federer hiç iğne veya ağrı kesici almıyor? Tabi ki alıyor ama fazla dillendirmiyor. Bir nesnenin doping olması için durduk yere performans artırması gerekir, sakatlığı iyileştiren uygulamalara halk diliyle "tedavi" diyoruz.

Adsız dedi ki...

Su Nadal'in oyun tarzini elestirenlere de hastayim dogrusu, ee o zaman Djokovic,Murray neden sakatlanmiyor ? Bunlarda yillardir at gibi kosmuyo mu ? Nadal oyun tarzindan dolayi sakatlanmiyor sunu kafaniza sokun, adamin ayaginda konjenital yani dogustan bir kemik hastaligi var, ozel ayakkabiyla oynuyor ayagini korumak icin bu da dizine ekstra yuk ve de basinc demek. Her yerde okudugunuzu dusunmeden,tartmadan satmaya ne meraklisiniz. Bu kadar sure kortta kalan bi adam neden kolundan, omzundan sakatlanmiyor,tendinit olmuyor da hep sol dizinden oluyor ? Sirf Federer Nadal'dan buyuk diyebilmek icin bile adamin sakatligini kullanabiliyosunuz, kanitlamak zorunda oldugunuz bi durum mu var acaba ?

Adsız dedi ki...

Ha bi de RG lerdeki sampiyonlugun kendisi icin onemi yokmus hahaha katiliyorum ama gulmekten. RG'yi bir kez kazanip minyaturuyle yetinmeyen ve evine orjinal boyutta RG kupasi koyan kim ola ki ? Oyle de onemsiz bi kupa iste :) Adamdaki kafaya bak Hawking yeni bi fizik formulu gelistirse zaten hep fizikte basarilisin falan der :)

kirpi dedi ki...

Racırcım sana bu link taze taze geldi :)

http://bleacherreport.com/articles/1297428-the-20-biggest-criers-in-sports/page/16

Aslında içeriğine çok katılmıyorum ama tesadüf komik oldu :D

Unknown dedi ki...

Kirpican galiba bayan ona laf söyleyemiyorum zira kimse bir kadınla çene yarıştıramaz. Adsız'a gelince yahu bırakın artık fanatizmi nadal'a en az sizin kadar üzülüyorum. Fedex hırstan ağlıyor SEVGİLİ kirpi. Bu nadal beni gs'lerde bozan tek adam diye hırstan ağlıyor. Ama ne oldu? Belki en az 4 gs'ye mal olan nadal üstünlüğü fedex dışında kimseye sökmüyor.Neden peki? Çünkü backhande yüksek top atıp basit hata yaptirmak gibi son derece ucuz ve zavallıca hamleyi çok iyi uyguluyor. Federer slize'la kesme vuruş yapmazsa hiçbir maçta kendini bulamaz. O yüksek toplar kesme vuruş'un açısını 30 dereceye falan düşürüyor. Halbuki en az 38 derece ile geçer slize toplar. İdeal zaviye 45 derece. Nadal ne yapıyor? oyun oynamak winner üretmek yerine topu fileden 2.5 metre yüksek atıp en az 1.95 sıçratıyor. Yani garanti olsun düşsünde hatayı fedex yapsın diye çocuk gibi topu havaya doğru vuruyor. Fedex duygusal bir adam kora kor mücadelede kontrol altına almak oyun planının ana parçası. Fakat nada ne yapıyor? oyun oynamayalım üstün sensin ben savunma yapayım sen oyna. Şeklinde bir oyun ortaya koyunca fedex'in hem psikolojisi, hem stratejisi, hemde mantalitesi bozuluyor. Bu yüzden gs'lerde 5 kez yendi. Yani nadalı djokerden ayıran tek taraf fedexi yenip bu kadar ünlü olması. Emin olun federer bu fırsatı ona vermeseydi nadal açısından bu denli şaşalı kariyerden bahsedemezdik. Yani fedexin nadal üstündeki hakkı herkesten fazla. Bak novak toprak dışında acımıyor nadal'a. Head to headlarda bu denli üstün olduğu tek adam federer. Sonuç olarak nadal bu kadar ünlü ise bunu kendi çabası kadar federerin hediyelerine borçlu. 1 Numarayi bu kadar fazla yenen bir 2 numara olmasaydı nadalda nadal olmazdi. Bunu kutlayın ama hayat boyu 2 numara kalma ezikliğini de gurur yapabilirsiniz SEVGİLİ rafadanlar.

kirpi dedi ki...

" Belki en az 4 gs'ye mal olan nadal üstünlüğü fedex dışında kimseye sökmüyor."

Nadal bugün top 4 içindeki diğer rakiplere H2H'de üstünlük kurabilmiş tek isim. Sökmüyor derken??????? H2H'lerde tek üstün olduğu adam Federer derken?? Bir de mesele H2H'deki üstünlükse Federer'in hem Nadal hem de Murray'e karşı geride olması seniğ rahatsız etmiyor mu?? :)

Nadal Federer'i grand slamlerde 9 kez yendi ayrıca... 6 kez RG'da, 2 kez AO'da, 1 kez de Wimbledon'da.

Federer hediye edecek biri olsaydı o kadar ağlamazdı emin ol :) Ayrıca Djokovic ile ilgili karşılaştırman da hatalı, Nadal slamler seviyesinde de H2H'de Djokovic'e karşı üstün. RG'de 4 kez, Amerika Açık'ta bir kez yendi. Djokovic ise 3 kez yendi.

Senin için Rusell'a "Bak bu adam kaliteli troll" dedim, sen de çalışmadan gelmişsin, yüz üstü bıraktın beni :(

Adsız dedi ki...

Federer bu firsati vermese Nadal'in bu kadar sasaali bir kariyeri olmazmis djjxmmskkd :) He canim zaten god mode Federer nedense Nadal'in son derece ucuz, basit ve rezil oyunu karsisinda error veriyor :) Cok tesekkur ederiz Federer'e 9 GS maglubiyetini lutfetti sagolsun.
Aslinda Nadal sirf Federer'i yenebilmek icin dizlerini sakatladi. Vapurlar falan :)

Adsız dedi ki...

H2H kismina gelirsek Nadal'in ustunlugu kime sökmüyormuş bakalim grand slamlere ?
Nadal - Federer : US Open'da karsilasmadilar diger 3 slamde de yani 3 zeminde de Rafa Federer'i yendi.
Nadal - Djokovic : Aussie haric Nadal'in diger 3 slamde de galibiyeti var.
Nadal - Murray : Murray Slam yapti zaten.
Gozun doysun @Roger Federer :)

Adsız dedi ki...

@ kirpi
Nadal Wimnledon'da da Djokovic'i yendi eklemeyi unutmussunuz. DC ve olimpikleri eklememe gerek var mi ? :))

kirpi dedi ki...

Wimbledon'ı unutmuşum evet :)

Bu arada daha vurmayın, adam öldü :D

Unknown dedi ki...

Bunlar kuyruk acısı dostlar. 2010 sonrası kim üstün? djoker. Fedex'ede üstün djoker. Murraye de üstün djoker. Fakat hiçbiri nadalın 18-10'u kadar bariz değil toplamda. Onu kastettim. Yoksa 1-2 galibiyetin lafı olmaz. Ayrıca sıkıyorsa ezberden konuşun o denli tenis bilginiz varsa:) Ben tamamen doğaçlama yaziyorum ve mobilim. Sizin gibi atp head to head araştırmıyorum her an. Ben totaldeki oyuna bakarim yoksa siz sanıyor musunuz? tenisci maça çıkmadan h&h'e bakıp ona göre oynuyor:-) Neyse bu acı bu sene geçmez sövün sayın rahatlayın eee zor tabi sizede İlk defa 4. sıraya geleceksiniz 1 ay sonra:) hadi bol sabırlar diliyorum. Ha unutmadan biraz zeki olun ve head to+head yada internet sitesine bakmadan salt maç izleyip yorum yapın bak 10 saniye önce geçti ve geçmişle aptallar ilgilenir. Yarın en büyük kim uyanıyor federer. O halde benim için sorun yok. Ayrıca trollukten gocunmam insanları mutlu etmeyi severim heleki bu zor dönemde sizi mutlu etmek sevab-ul hayrat:-)

kirpi dedi ki...

H2H'e bakıp yazsaydım Wimbledon galibiyetini atlamazdım. Bakıp yazmıyorum sadece iyi biliyorum :)

Ayrıca keyfinin istediği tarihten itibaren karşılaştırma yapmak da efsane bir yaklaşımmış eheheh :D Bari son iki yılı al diyeceğim ama o zaman Rafa-Djoker eşit çıkıyor, o da olmuyor pek.

Unknown dedi ki...

Nasıl eşit yahu:) sırf geçen sene djoker 7 kez yendi sanki 2010'da toplam 7 kez karşılaştılar.? geçen yıl sırf 3 slamde biçti djoker. 2 toprak 2 de suni zeminde

Unknown dedi ki...

10 Dakikadır yorumum gitmiyor ban mı yedim yahu.

Unknown dedi ki...

10 Dakikadır yorumum+ gitmedi. GALİBA BANLANDİM. Tam 4 yorum çöpe gitti lanet olsun.

Adsız dedi ki...

@Roger Federer
Internet sitesi kurcaladigimiz yok.Nadal'i 2004'ten beri izliyorum, kariyerini ezberledim artik. Ayrica Nadal'in kacinci oldugunun da bi onemi yok bizim icin , cok onemsediginiz seyleri biz de onemsemek zorundaymisiz gibi davranmayin. Rafanlar Rafa'yi izlemekten keyif alir, bu yuzden tek acimiz onu izleyememek su an. Kuyruk acisi duyan gelip Nadal'a sallayanlardir. Murray'de 1000 puani cope atarak hayallerinize limon sıktı az once :) US Open'i almasi icin baslayin dualara.
Not : Valla Federer H2H'i gayet onemsiyor, yoksa Nadal maclari icin soylediklerini okusaydiniz mental olarak nasil etkilendigi hakkinda fikriniz olurdu.

Adsız dedi ki...

özürlüler daha o maçta ne olay döndüğünü bilmiyor sonra bize nasıl izliyorsunuz diyor yazık.RG 2011 de bahsettiğim olayın söylenilenle alakası bile yok.Fedex lakaytlık,artistlik vs şeylere bir GS finalinde(özellikle kazandıktan sonra gözlerinden yavaş yavaş yaşların döküldüğü bir GS de) girecek??sadece komik..o maçta olan şeyi yazmak istemiyorum çünkü siz daha da aptal saptal konuşup sinirlerimi bozacaksınız.zaten hatırlamam bile sinirlerimin hat safhaya ulaşmasına yetiyor.Tek bildiğim şey o maçın gerçek galibi Rogerdır.sadece o maç da değil aslında ama ne maç puanında tuvalete gideceğim deyişi,ne de toniyle fısır fısır konuşmaları,ne de 2008 de kazandıktan sonra Roger ın annesi orada alkışlarken kadının dibinde öküz gibi dan dan yürümesi bu kadar sinirimi bozmuştu Siz sahte,pislik ve düzenbaz birini sevmeye,desteklemeye devam edin.Roger ın emek hırsızlığıyla alınmış GS lere ihtiyacı yoktur.''Genius'' vuruşları ona yeter de artar bile şükürler olsun.Bazıları kneedal ın bu sakatlıklarını oyununa bağlıyor,bense yaptığı pisliklerin dünyadaki bedeli olarak görüyorum.daha fazlasını çekmesi dileklerimle..

kirpi dedi ki...

"o maçta olan şeyi yazmak istemiyorum çünkü siz daha da aptal saptal konuşup sinirlerimi bozacaksınız."

Tercümesi:"Düşünüyorum düşünüyorum, bir şey uyduramıyorum, zaten buradakiler fazlasıyla dikkatli uydursam da anlarlar... O yüzden tenezzül etmiyor pozuna yatayım da belki yerler. Ama dur yine de 1-2 şey uydurayım, dayanamayacağım..."

Tezahürü: Yemedik

Adsız dedi ki...

@Malum Adsız
Oglen baslayip gece biten, 3 yildir ozlemini cektigi kupa sonrasi nispet yapar gibi rekor kirmasini engelledigi Roger'in ailesine gidip tebrikleri kabul etmeliydi kafaya gel kafaya :)
RG konusunda da kirpinin yazdigi yoruma aynen katiliyorum. Bi kaybol git ya kendi kafandaki insanlarla Nadal'i yerden yere vur, bugun hangi Federer fotosunu duvar kagidim yapsam acaba diye dusun , cekildiginiz fotoya her gun bi opucuk falan ver. Ama yeter ki bizle takilma :)

sekoser dedi ki...

Bu iki büyük tenisçi bir birlerine bu kadar çok saygı duyuyorken, fanlarının bunun onda birini başaramamaları üzücü.

Unknown dedi ki...

Andy murray dün elendi ya bu vatandaştan gitti 90 puan oldu -910 ama nadal amerikada yok gitti 1200 puan. şu an zaten +300 avantajı var gbr vatandaşının. Dua'ya değil zamana ihtiyaç var. Bu arada murray efendi federer'i yenmek sanada pahalıya patladı. Adam zaten şaştı, arı soktu kör oldu. Chardy'e de eleniyor ve en azından tie-break alamıyorsan yazıklar olsun sana. Ama haketti. Fedexi yenmek için kariyerinin en dominant maçını oynarsan sonra bu sakatlık adamı bitirir. Yine buna benzer bir olay j.martin del potro'nun başına 2009 amerika açıktan sonra gelmişti. Tüm 2010?u çöpe atmıştı. Yine 2012 rg çeyrek finalinde 2-0 öne geçmiş ama sakatlanmış maçı 3-2 kaybetmisti. Yine hafızaları yokluyoruz djoker'inde geçmişte federer'i yenip sakatlandığı 1-2 maç var. Nadal adına 2007 Final'i diyebilirim wbde. O sene amerika açıkta zoraki oynamıştı. Yani dostlarım federeri yenmek herkese çok pahalıya patlıyor. Berdych 2010'da yendi sakatlıktan hâlâ kıçı doğrulmadı. Tsonga 2011'de yendi hâlâ parmağı sıkıntılı ve o sene masterslarda çeyreği zor gördü yada katılmadı. Yani evet fedex herkese yenilebilir ama bu kolay olmaz. En ekstra oyununuzu oynayacaksınız ancak bu da sizi sezonun geri kalanında bitiriyor. Murray'de bu yüzden federerlostzede. Yani isterse arada 10 puan fark olsun bu murray nadalı geçemez dostlar:-) rahat olun. Federer'e teşekkür edin. Nadal'in üstünde toni kadar emeği var.

Adsız dedi ki...

anlatsak anlamıyorsunuz kii.al işte wimbly 2008 kupa töreninde olanlar bile algılanamamış hiç..benim yine tepem attı boş yere,yine cevap yazıyorum.bir sahne düşününki 2-0 dan geri dönmüş,maçı elinde tutmak için herşeyini vermiş,bir maç puanını benim hayatımda gördüğüm en güzel passing shot ı alarak kurtarmış,üstüne rakibi deli dana gibi zıplarken dayan dercesine tek bir yumruğunu sıkmış bir sporcu..kendini en iyi hissettiği yer Wimbledon,o çimlerde nice zaferler yaşamış.kaybetse ahmaklar onu beğenmeyecek,kral bitti diyecekler yine,kazansa padişahım çok yaşa kimliğine bürünüverecekler defalarca olduğu gibi.salağın biri gelmiş hiç haketmediği şekilde onu yenmiş.Karanlık,Fedex üzgün,hem de çok..sandalyesine oturmuş,insanlar önünde ağlamıyor ama içinin ağladığı gözlerinden belli.Annesi o hep gülen gözlü oğlunu o şekilde görüyor,o belki daha önce görmüştür,benim için ilkti.peki rakibi bu sırada napıyor dersiniz.ispanyol bayrağını almış tribüne çıkmış.Fedex in annesi bunun iğrenç ayaklarının seviyesinde oğluna üzüleceğine,o adamı alkışlamak zorunda kalıyor.aslında zorunda da değil de işte,asalet farklıdır.kazanmak neye yara kaybeden olduğunda diyorlar ya şarkıda,kneedal bunun anlamını bilmez işte,hiç bir zaman bilemedi.neyse o maçı da sildim gitti hafızamdan,kazananım yine yine yine Roger..algılamanızda sorun olduğu için ne yazsak boş,hatırlayıp da üzülmeye luzum yok,dediğiniz gibi onunla çekilmiş fotoğrafa baksam,gözlerinin içinin güldüğü bilgisayarımdaki binlerce fotoğrafa baksam daha iyi elbet..

Bir de şu Federer in o adama saygı sevgi duyduğunu falan yazıyorlar ya,en çok çileden çıktığım o.Rog kneedal ın sakatlığına çok mutlu oldum,sevindim diyecek bir adam değil,sevinmez de zaten,kibardır,efendidir,kimsenin kötülüğünü istemez.Ama kimin dostu,kimin arkadaşı,kimlerin uzağında olması gerektiğini de çok iyi bilir.Federer in arkadaşları,dostları,çevresi,sevdiği insanlar çok belli.hepsini sayayım,ama bunların arasında kneedalın zerre yeri olmadığına emin olabilirsiniz.bunu göremiyorsanız siz raFAIL hayranlarının körlük seviyesinin bi üst kademesindesinizdir.Roger ı anlamak hem zordur,hem de çok kolay ama işte önce gören iki göz lazım.başka hiçbirşey söyleyemiyorum.

kirpi dedi ki...

Federer'e silah zoruyla "Nadal'a saygım sonsuz" dedirttiklerini bilmezdim... Gerçekten çok üzüldüm :(

Saygı duymuyorsa da tribünlere oynamasın, dürüstçe söylesin. Mert olsun. Nadal yeri geldiğinde lafını esirgemediğinden etrafından saygı görüyor. Ondaki mertliğin onda biri Federer'de olaymış bari o zaman :P

Normal okurlara not: Tabi ki bütün bunları malum adsız arkadaşın ne derece saçmaladığını vurgulamak için yazıyorum sadece. Hani biz de onun gibi düşünseydik, o kafada olsaydık, manzara ne olurdu görsün diye...

kirpi dedi ki...

Bir de bu malum adsız ağır sapık çıktı resmen.. Binlerce fotoğraf ne demek yaa? Ben ki Rafa'yı o kadar severim, bir tane fotoğrafını bile bilgisayarıma kaydetmedim. Yine kaydedeni de anlarım da binlerce fotoğrafa tekrar tekrar bakmak ne ya? :S

XxX dedi ki...

adsız --> federer aşığı 25-30 yaşları arasında bi dişi. (tahmin)

Unknown dedi ki...

Nadalda hoffa sendromu varmış ve 2014'ten sonra sadece toprak sezonda oynayabilecekmiş. Bilginize

kirpi dedi ki...

Hoffa'yı biliyoruz da 2014'ten sonra sadece toprak nereden çıktı???

Adsız dedi ki...

Nadala bundan sonraki tenissiz hayatında başarılar:P Video kliplerden devam eder artık:D

Unknown dedi ki...

Çünkü kasları iflas etmiş. Doktorlar toprak dışında her an zorlanma tehlikesi var demiş. Bu yüzden gelecek sene son kez wb falan deneyecek ama olmazsa artık 2014.te suni görece yavaş kort ve fransa dışında pek izin verilecek gibi durmuyormuş. YANİSİ Ne yazıkki bir devir kapanıyormuş. Kaslarda aşırı ödem birikmiş bu vücut geliştiriciler dışında nadir görülürmüş. Sonuç olarak kas geliştirmeyi bırakmak gerekiyormuş. Bu durumdada o karın kası falan gidecek yani fit bir nadal olamayacak.

kirpi dedi ki...

Kaynak gostermeni istemistim ben, biz oyle seyler okumadik da :)

Adsız dedi ki...

Nadal'ın sakatlanip ortadan kaybolmasi birilerini sevincten bu kadar cildirtip sacma hayaller kurdurtuyorsa demek ki zamaninda cok kisinin hayallerini yikmis :)
Roger Federer'in Murray, Nadal vs ile ilgili fantazi dunyasina ise hicbirsey diyemiyorum :) career slam in ortasina golden koydurtmadi ya hemen ona da cemkirelim, onu da kucuk gorelim, onun hakkinda da desteksiz atalim :)
Malum Adsız'a da oğlum bak git diyeceğim ama fangirl oldugu o kadar belli ki bisey diyemiyorum :) binlerce fotoya fjjxkxfkkf :))

Adsız dedi ki...

@Malum Adsız
Roger arkadaşın galiba ?

Unknown dedi ki...

Şu adsız sansız blogsuz vatandaşlar defolun gidin ya da ahmak ahmak konuşmayın. Çiftler altını en az tekler kadar değerli. Bu var mı? var. Gümüş'ü üstüne ekledi mi ekledi. Olimpiyatta sonuçta 1 altını var mı var? wawrinkada durmuyor yani:) Kendine ait kısmıda kendinde duruyor. Sonuç olarak altın var, gümüş var,bronz?u hatırlayamadım ama o da varsa al sana kariyer 3'lüsü. Yani murray gibi son derece kondisyona dayalı stili olan ve doğru düzgün karakteristik vuruşu olmayan Adam'a yenilmek nadal'a yenilmekle aynı. Djoker en azından yendiği maçlarda federerden fazla winner üretiyor. Nadalda bu yok:) murray belki belki:) o halde oynayıp yenen sadece djoker var. Ötekilerde federer kendini yeniyor ha ha haaa:)

Adsız dedi ki...

Oncelikle ahmak ahmak konusmayin diyen insanlarin tenisin ve olimpiyatin raconunu birbirine karistirip kavram karmasasi yaratmamasi lazim. Federer bir olimpiyat sampiyonudur, tipki Nadal ve Murray gibi. Ama olaya tenis ve tenis kavramlari uzerinden bakmaya kalkarsak bu sampiyonlugun onun tekler kariyerine getirisi sıfırdır, basarisi ciftler hanesine yazilir, KAPTIN ? Hadi bakalim once biraz adap,edep ogren sonra gel yaz buralarda. Keyifle okudugum bi tane tenis blogu vardi, Nadal'a ve bize ettiginiz hakaretler yuzunden sıtkım sıyrıldı.

Russell dedi ki...

az sakin olun ya, iyice çirkinleşmiş tartışma. daha önce de gergin tartışmalar oluyordu ama bu kadarı da fazla. bundan sonra bu posta ortamı gerecek yorumlar gelmeye devam ederse yayınlamayacağım. bilginize.

Unknown dedi ki...

Kaptın? gibi ergen ifadelerle cümle kuran bir gencin bana ders vermeye salahiyeti yoktur. Tekler hanesini falan boşver biraz kafayı çalıştır. O altın federer hanesinede yazılmıyor ısviçre hanesine yazılıyor. Wawri de ısviçreli olduğuna göre altın tamamen ısviçre hanesine gitmiş. Nadal 2008 de aldığındada o altın ıspanya hanesine yazılmıştı. Olimpiyatlarda alınan her madalya ülke hanesine yazilir ufak çaplı davis cup gibi. Zaten 3 set üstünden oynanan ve toplam 750 puan ve 2 milyon dolar dağıtılan bir organizasyon ancak kişi'nin egosunu tatmin eder. Federer'in bu egosuda doyacak kalsın varsın. Dubai serileri bile daha yüksek para ödülü veriyor:) Kaldıki bunu şunun için söylüyorum olimpiyatta altının bir şahıs adına yazılması mümkün değildir. Öyle olsa adam alır parayı cebe atar ama öyle değil. Olimpiyattaki paralar ülke federasyonlarına gidiyor. Öyle olmasa her branş yada spor dalı her yıl organizasyon düzenlemez. Örnek atletizm diamond lig. Örnek kürek yada 2000 metre kano yarışları. Örnek tenis grand slam ve masterslar. Yani para'nın bireysel olarak sporculara kalması için yapılmış organizasyonlar bunlar. Eğer bireysel haneden bahsedecek olursak kriterler bunlar. Şimdi düşün bakalım olimpiyat madalyası ego tatmin etmekten başka ne işe yarıyor? daha doğrusu ülken adına yarıştığın olimpiyatta altın kazansan ülken şereflenir gümüş kazansan yine ülken:) Ama bireysel anlamda federer'in o eşsiz görkemine bu zarar vermez. Ne olacak altın olmadı gümüş oldu:) Sonuçta çiftlerde de altını var ama ülkesi adına. :) Ben bunu egosu çok fazla olmayan biri olarak hazmedeceğini düşünüyorum.+ Zaten ısviçre pek milliyetçi değildir yani sorun yok:)