21 Haziran 2012 Perşembe

Wimbledon'da Türkler

Maalesef Roland Garros'ta olduğu gibi yine bir Türk tenisçiyi izleyemeyeceğiz ana tabloda. Marsel zaten formsuzdu, pek umudumuz yoktu. İlk turda Udomchoke'yi 3 sette geçmesine rağmen formda Rufin karşısında pek direnemedi.

Ancak Çağla'dan iyi kurasının da etkisiyle ana tablo bekliyorduk. O da çok çekişmeli geçen maçta son sette kaçırdığı servis kırma puanlarının ardından 5-4'te kırdırdığı servisle maçı kaybetti. Çağla'dan umudum vardı, o yüzden ona çok daha üzüldüm.

Ama iki oyuncumuz da sert kort oyuncusu ve US Open'da artık ikisinden birinin ana tabloyu göreceğine inanıyorum. İkisi birden olsa mükemmel olur ama o kadarını zorlamamak lazım tabii henüz birini bulamamışken.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında sonuçlar çok şaşırtıcı değil. Bu sporcularımızın ihtiyacı olan paralar 2. 3. lig topçularına akıtılıyor, tenise, yüzmeye vs.ye gelince cebe akrep giriyor. Maddi olanaklar bu kadar zorlayıcıyken aileler küçüklükten beri onca emek isteyen bu tarz sporlara çocuklarını yönlendirmiyor, yönlendirse bile hobi olsun amaçlı oluyor bunlar. Zaman, para, olanak , iyi bir ekip kurmak Türkiye'de çok çok zor. Yurtdışına çıkmadan bu işi başarmak olanaksız görünüyor.

Bu arada wimbledon kortları ile ilgili yetkililerin ağzından güzel bir röportaj ilgilenirseniz.

http://www.thetennisspace.com/on-court/wimbledon-groundsman-its-a-myth-that-the-grass-is-slower/

kirpi dedi ki...

Röportajın içeriğini biliyordum ama kendisini okumamıştım. İstenirse çeviririm de, teşekkürler link için :)

Türkiye'de altyapı eksikliği olduğu doğru. Ama profesyonel düzeyde bizim oyuncularımız daha şanslı. Stakovsky röportajını hatırlarsınız; Marsel ve Çağla düzeyindeki oyuncular normalde uçak masraflarını kendileri sağlarlar ama bizde bu konuda devlet destek oluyor. En azından maddi açıdan profesyonel düzeyde bizim oyuncularımız daha şanslı çünkü pek çok masraflarını devlet karşılıyor.

Unknown dedi ki...

çevir çevir!!!

kirpi dedi ki...

Ahahah, bir an neyi çeviriyorum falan diye düşündüm :)

Tamam çeviririm ama en erken Pazar günü başlayabilirim sanırım :)

Adsız dedi ki...

Salt yetenek yok! Olay bu.

sekoser dedi ki...

Çeviriye yancıyım. Akşam üşenmezsem bakayım.

Adsız dedi ki...

Kuralara şimdi baktım da gene mi bamya :) Federer bu sefer Nadal'ın tarafına düşer diyordum yine olmadı :) En süper kura Federer'in yalnız, arızasız yarıya kadar gelmesi lazım. En zor çeyrek Nadal'ın, en istemediğim adamla eşleşmiş Tsonga :( Djokovic & Berdych'te kötü olmuş. Murray hadi yine iyisin Ferru'yu çekmişin demek istiyorum :) Sonuç : Djokovic - Nadal finali olmaz bu sefer. Umarım tökezleyen taraf Nadal olmaz.

Adsız dedi ki...

Rafita hep en kek kuraları çekecek değildi ya!!! Bi kez de zor kura çekiversin kardeşimmm:D yata yata finale çıkmak alışkanlık yapmasın bünyeye:P

sekoser dedi ki...

http://tr.eurosport.com/tenis/madrid-masters/2012/mavi-toprak-madrid_sto3322898/story.shtml

Adsız dedi ki...

Wimbledon başlıyor ne bu sessizlik :(

Adsız dedi ki...

pseudofed'in mektubu epey etkili olmus :) court 1 yorumu da efsane ! Adam zeki :))

kirpi dedi ki...

@sekoser

Sesli güldüm! :)

kirpi dedi ki...

Wimbledon tablo değerlendirmeleri Russell'da. Bu gece atacağını söyledi, heyecanla bekliyoruz :)

Unknown dedi ki...

Wimbledeon'da türk izledik aslında. İpek soylu. Müthiş bir başarı elde etti. Bu özgüvenle inşallah profosyonel turlardada iyi yerlere gelir. Sevgili Ali göreç'in en çalışkan öğrencisidir kendisi. 3 Yıl sonra ana tabloya kalacağından hiç şüphem yok.