19 Nisan 2012 Perşembe

Monte Carlo Özeti

Monte Carlo'da çeyrek finallerin çoğu belli oldu.

Djokovic görünürde oldukça zor bir kura çekmişti. Ama Ferrer'in ilk turda omzuyla ilgili yaşamış olduğu söylenen bir sorunun da etkisiyle erken elenmesi, onu eleyen Bellucci'nin bugün rezil bir performans ile çimci Haase'ye mağlup olması kurasını epeyce açtı diyebiliriz. Djokovic için kötü giden şey bugün sabah saatlerinde dedesini kaybetmesi oldu. At kuyruk ile yaptığı maçın başında ve sonunda ağlamış zaten. İlk seti kötü oynadı ki benim de beklediğim gibi sonradan toparlanarak maçı aldı. Buradaki çeyrek Haase-Djokovic şeklinde. Djokovic zorlanmaz diyorum ben.

Murray ise ilk maçında Troicki'yi trahat geçti ve bugün çekişmeli giden maçta Benneteau sakatlanınca çeyrek finalist oldu. Zavallı adam bileğini kırmış. 3:38'de düşüşü var.



Murray'in rakibi ise Berdych oldu. Berdych Nishikori'yi set vererek geçti bugün.

Diğer bir çeyrekte Fransız kapışması Simon-Tsonga maçı var. Bence ortada geçecek bir maç olur bu, izlenesi.

Son çeyrek ise Nadal'ın çeyreği. Nadal ilk turda kendisinin de söylediği gibi "meh" bir performans gösterdikten sonra bugün iyi göründü. Rakibi şu an oynanmakta olan maçın galibi olacak; Almagro veya Wawrinka. Backhandlerin savaşında önde olan Wawrşnka şu an. Ama iki oyuncunun da şansı şu ana dek yaver gitmedi Nadal'a karşı.

Nadal ile ilgili ufak bir not; bugün vuruşlarının %60'ı dakikada 3000 spinin üstündeymiş. Raket ve tel değişiminden sonraki durumu merak edenlerin ilgisini çekebilir.

Maçların tam videoları için de sizleri şu kanala alalım.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

wawrinka almagro'yu 6-3'lük iki setle geçip nadal'a rakip oldu. flaş! flaş! flaş! :P

kirpi dedi ki...

Geleceği varsa göreceği de var!!!!!!!!11!!!!!1!!1 :D

Adsız dedi ki...

Turnuvayi takip edemiyorum demek ki Nadal kazanacak :) Djokovic'e uzuldum, keske mactan once soylemeselerdi.

kirpi dedi ki...

Neyse atlatmış en azından. Bir daha böyle bir durum olursa kendine güveni daha fazla olur.

Adsız dedi ki...

deden ölsün, sen maça çık. ben yok anlamak bu işleri. yine gelecek ben.

kirpi dedi ki...

Geçenlerde birinin de yeğeni ölmüştü.. O çok daha beter.

aasdewq dedi ki...

Maçın sonu çok duygusaldı ya cidden o havaya bakışı falan hele ki o sandalyeye gidişinde cidden çok kötüydü Nole.....
Profesyonel olunca bu durumlarda maça çıkmak gerekiyor tabiki bu yönü bu sayfada olmasada bir ok yerde konuşulmuş ama böyle de olunmak zorunda diye düşünüyorum ben......

aasdewq dedi ki...

Bu arada artık klasikeşen diyebiliriz heralde bir final bizi bekliyor ben yine çok zevkli bir maç olacağını düşünüyorum
Bakalım Rafa mı bu kupada üstüste 8.galibiyetini mi alacak yoksa Nole Rafa'ya karşı üstüste 8 final maçını mı alacak?
bu 8 muhabbeti de ilginç geldi bana şimdi yazarken:D

kirpi dedi ki...

@Adsız

Geçenlerde birinin yeğeni mi ne ölmüştü, maça çıkmamıştı.. Tsonga mı ne bir Fransız oyuncu...

Bazen çıkmayabiliyorlar... 83'lük dede neyse de yeğen çok fena yaaa :(