25 Şubat 2012 Cumartesi

Radwanska ve Centilmenlik Sorunları



Radwanska bu maçın sonundaki nahoş el sıkışma şeklini "Azarenka'ya saygımı kaybettim, sakatlık rolü yaptı" diyerek özetlemiş. Fakat Azarenka Dubai'den bu maçta oluşan bilek sorunu nedeni ile çekildi.

Ayrıca geçen yıl Avustralya Açık'ta geri dönüş yaptığında oynadığı ilk tur maçında kritik yerde sakatlık molası alıp maçı çevirmişti hatırlarsa. Demek ki neymiş? Hem sakatlık sorunu yaşanıp hem de maç kazanabiliyormuş. Olmamış diyor, haftanın kendini bilmezi ilan ediyoruz kendisini.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında Aga bu konuda biraz haklı, Azarenka korttaki davranışlarını değiştirmezse en az sevilen tenisçilerden olacak turda ki zaten diğer tenisçiler tarafından pek sevilmediği söyleniyor. Ama Aga asıl çığlık konusunda saçmalamıştı hem de öyle böyle değil, ciddi saçmalamıştı. Sharapova'yı eleştirip Azarenka'nınkine alıştım demesi komediydi. İşte o zaman ben de biraz Aga'ya saygımı yitirmiştim. Çok takar ya beni :))

kirpi dedi ki...

Ehhehe.. Ben de eleştirdiği şeyi kendi yapmasa daha inandırıcı olabilirdi diyorum. Ama beni de takmaz :)

Çid. dedi ki...

Ben de naber nassın Aga diyorum. Sonuç net, beni de takmaz. :D