6 Aralık 2011 Salı

Veee Kazananlar....

Kategoriler:

Yılın en iyi erkek oyuncusu: Djokovic
Süpriz olmadı. 3 slam ve 5 masters sahibi olarak zaten önemli ödüllerin yarıdan fazlasına el koydu bu sezon.

Yılın en iyi kadın oyuncusu: Kvitova
Wimbledon ve sezon sonu trunuvası şampiyonu. Farklı zeminlerde şampiyonluğu var ve özellikle kapalı sert kortlarda 21-0 gibi müthiş bir grafiği yakaladı. Eski nesil oyuncuların sakatlık sorunları yaşadığı sezonda yeni nesildeki en güvenilir isim olarak göze battı.

Yılın en çok geliştirme gösteren erkek oyuncusu: Djokovic
Geçen sene yılı slam finali ile kapatmasına rağmen bu yıl bu kadar ezici bir grafik yakalayacağını kimse tahmin etmiyordu.

Yılın en çok geliştirme gösteren kadın oyuncusu: Kvitova
Geçen sene slam yarı finali vardı. Bu sene tüm kortlarda var olmasının yanında yaşıtlarına da net bir üstünlük kurabilmeyi başardı.

Yılın en iyi grand slam turnuvası: US Open

Yılın en iyi erkekler maçı: Nadal - Djokovic US Open
Skor olmasa bile tenis kalitesi açısından doyurucu bir finaldi. Alınan bazı puanlar hala akıllardadır.

Yılın en iyi kadınlar maçı: Date Krumm - V. Williams Wimbledon 2. tur maçı
Biri sakat, biri veteran iki oyuncunun 1990'ları hatırlatan çekişmeli ve zevkli mücadelesiydi.

Yılın en iyi erkek çiftler takımı: Bryan/Bryan

Yılın en iyi kadın çiftler takımı: Huber/Raymond

Yılın en centilmen erkek oyuncusu: Nadal
Kort içi ve kort dışını en iyi ayırabilen oyunculardan. Rekabetçilik başka, centilmenlik başka şeydir.

Yılın en centilmen kadın oyuncusu: Radwanska ve Stosur
WTA denen cadı kazanında ikisinin de bir hatasını görmedik, bu bile yeterli :)

Yılın olayı: Djokovic'in dominasyonu

Yılın coachu: Kotyza
"Panikcan" Petra Kvitova'nın panzehiri. İnanılmaz sakin ve tatlı görünen bir insan. Yanına oturulası...

Yılın Davis Kupası oyuncusu: Ferrer
Görevden kaçmayan takım oyuncusu. Bu kupada toprakta mağlubiyet yüzü görmedi.

Yılın Fed Kupası oyuncusu: Kvitova
Özellikle kapalı sert kortlarda takımın en güvenilir ismi.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

En cok yilin kocuna yaptiginiz yorumu begendim.Bunu yazarken bile yanina oturulasiya guluyorum:D

kirpi dedi ki...

Yarın bildiri sunumum var... Gelse yanıma otursaaa, sakin ol deseee.. Bende niye yok? :(

Adsız dedi ki...

Tamamen konu disi fakat acil ihtiyac sebebiyle bir istek-ricam var.Sporda yaralanmalarla ilgili derste odev konusu olarak cok fazla isteyerek tenisi aldim icerik genel hatlariyla tenisin tanitimi,teniscilerde gorulen yaralanmalar ve tedavileriyle alakali.elimde arastirdigim cok fazla bilgi var fakat ac gozluluk iste slaytlarda kullanmak icin daha cekici GORSEL OGE VE GIF kullanmak istiyorum.Var mi boyle bildiginiz gif gorsel agirlikli kaliteli bir site?Yardim lutfennn:)

kirpi dedi ki...

Ne desem bilemedim şimdi... :(

Google görsel aramasında epey bir şey çıktı. Gif bulmaya çalıştım ama şimdilik sonuç yok, eğer sabit görsel konusunda sıkıntı olursa buraya link atmaya çalışayım ama google görsel araması iyi sonuç verdi gibi.

Adsız dedi ki...

Evet haklisin google gorselde fazlasiyla resim var fakat bir drop shot i hayatinda hic tenis izlememeis birine slaytta resim yerine gif koyarak daha iyi anlatabilirim diye dusundum:)Yahut sahin gozu sistemiyle alakali
Federer ile Safinin bir macinda unutamadigim komik bir itiraz vardi onun gifini bulurum diye baya kastim ama bulamadim:(Neyse olmadi artik ben gif yapma yolarini denicem:) Ilgilendigin icin cok tesekkurler.

kirpi dedi ki...

Rica ederim :)